tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Star Wars: The Force Unleashed II E3 2010

12 669 wyświetleń 15 czerwca 2010

Komentarze Czytelników (36)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
15.06.2010 17:04
odpowiedz
Seba393
23
PRO

Trailer robi wrażenie. Walka na zapowiedzi wygląda wyśmienicie, ale nie oczekuję aż takich fajerwerków w grze, bo pewnie takie efektowne ataki się nie pojawią.

15.06.2010 17:30
odpowiedz
robert665
52
Pretorianin

Filmik świetny i to by było na tyle. Gra natomiast jest kupą. 1-ka jest i po zapowiedziach z gameplay'u 2-ka będzie.

15.06.2010 17:46
odpowiedz
adas1
26
Centurion

Seba393- Efektowne ataki powiadasz, to będzie QTE tak jak w pierwszej części.

15.06.2010 18:25
👍
odpowiedz
Vanderhast
47
Pretorianin

Trailer dobry , a z oceną gry na waszym miejscu wstrzymał bym się do premiery:-)

15.06.2010 18:36
😃
odpowiedz
tomson200
28
Centurion

jak dla mnei lucas nieppowinien sie bawic w girki tylko zrobic film bo ten trailer to miazga

15.06.2010 18:59
odpowiedz
Gonsiur
138
HUEHUEHUE

Trailer genialny, co prawda tak efektowanie bedzie tylko na filmikach, ew. QTE, ale i tak cholernie czekam na ta gre, przy pierwszej bawilem sie swietnie.

tomson200 -->
Powstaje serial dziejacy sie w tych realiach czasowych (pomiedzy III, a IV czescia) podobno Sam Witwer, jako Starkiller ma sie rowniez w nim pojawic.

15.06.2010 19:07
odpowiedz
SadMan13
8
Legionista

genialne !

15.06.2010 20:52
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
136
VR Evangelist

Mati_Akumu - to gra :). W cutscenach innych gier widzisz jak bohater zabija 2-3 pociskami gdzie ty musisz polmagazynku oproznic. Inaczej gra nie miala by sensu gdyby od 1 uderzenia zabijalo sie wszystko czy niszczylo. Moze gdyby zrobili symulator bylo by ok ale to slasher, w takich grach majac najpoterzniejsza bron nie zabijesz przeciwnika 1 uderzeniem ;)

15.06.2010 21:01
odpowiedz
Pizkes
42
Pretorianin

Farellion

Jaki cyborg czy klon?? Na końcu były pokazane klony ale to Vader je stworzył i dlatego mógł już pozbyć się "oryginału" czyli chłopa w kajdanach na początku,spokojnie dalej grać będziemy naszym oryginalnym zabijaką.

A trailer jest świetny,bardzo mi się podoba,widać że mimo iż Starkiller przeszedł na jasną stronę dalej jest trochę mroczny,no przynajmniej na trailerze...

15.06.2010 22:04
odpowiedz
Fat1994
4
Junior

Zwiastun niesamowity. Zapowiada się bardzo ciekawie. Jeśli gra okaże się również taka to będzie najlepsza gra według mnie. :)

15.06.2010 22:31
odpowiedz
moro.
83
Pretorianin

Zwiastun naprawdę klimatyczny. Czekam na więcej informacji. :)

15.06.2010 23:12
👍
odpowiedz
Cycu1608
20
Centurion

Kozacki trailer :D

15.06.2010 23:46
😊
odpowiedz
Wyrok
36
Pretorianin

Trochę się martwię jak to będzie z fabułą ale mimo to czekam z niecierpliwością. Pierwsza część była świetna, dokładnie taka jaką sobie wyobrażałem jeszcze lata przed jej wydaniem. Mam nadzieję, że się nie zawiodę na drugiej części.

16.06.2010 09:57
odpowiedz
adas1
26
Centurion

Pizkes- Nie, przecież Starkiller zginą na końcu jedynki ( a drugie zakończenie nie jest kanoniczne do starej trylogii) będziemy grać jego klonem którego nachodzą wspomnienia orginału.

16.06.2010 12:03
😉
odpowiedz
RedCrow
52
Generał

Koktajl Mrozacy Mozg - A nie prawda ;] Są strzelanki gdzie na przeciwnika wystarczą 1-3 kule (zależy od tego jaką ma ochronę) - np. Modern Warfare 2. Nie wiem jak Ty, ale ja bym CoDa symulatorem nie nazwał :) W samym universum SW też da się odwzorować realistycznie miecz świetlny. Przykłady? Jedi Knight II i Jedi Academy. Tam miecz świetlny to naprawdę ostra broń (dosłownie i w przenośni), nie trzeba okładać byle szturmowca jak cepem - jedno celne cięcie pozbawiało przeciwnika życia (a czasem także ręki, nogi czy głowy...). Wbrew pozorom z jedi i sithami było podobnie. Mieli miecze świetlne i moc, ale w dalszym ciągu byli tylko ludzmi, więc cios mieczem był dla nich równie zabójczy... Oczywiście bossowie byli bardziej odporni na ciosy - ale to akurat jest zrozumiałe (no i to nie było wcale tak, że mogli przyjmować wszystko na klatę jak w TFU. Oni byli poprostu dobrymi szermierzami i wspierali się mocą - ciężko było wyprowadzic celny cios).
I co można realistycznie odwzorować miecz świetlny i sprawić by jednocześnie gra nie była zbyt łatwa? Można :D. Bo w TFU to mnie wkurzało - skupili się na efekciarskiej (i IMO trochę tandetnej) mocy, a to co jest esencją SW i każdego rycerza jedi/sitha zrobili na odwal się... Bezmyślne nawalanie w 2-3 przyciski i mozolne przebijanie się przez setki wrogów - tak wygląda system walki w TFU.

PS. "Bawiło" mnie, gdy zwykły szturmowieć uchodził z życiem, po wykonaniu na nim combosa, zakończonego przebiciem jegomościa mieczem świetlnym na wylot...

Trailer fajny, może do zapowiedź zmian na lepsze?

16.06.2010 14:17
odpowiedz
Harry M
112
Master czaszka

Super gra będzie. Fajny Trailer

16.06.2010 14:54
odpowiedz
Farellion
10
Legionista

Pizkes - adas1 dobrze gada bo ty umierales w kanonicznym zakonczeniu wiec nie bardzo bys mogl grac dalej oryginalnym starkillerem

16.06.2010 14:55
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
136
VR Evangelist

RedCrow - jak pamietam to te Jedi w wersji fpp posiadaly rozne laserki i blasterki. Tutaj masz miecz i moc. Nawet w cutscenach jrpgow mimo ze walczyles z przeciwnikiem chwile w grze to na cutscene ich za 1 razem przetnie. Slashery nie moga byc realistyczne bo inaczej gra sie nie uda. Zeby oddac moc SW trzeba by zrobic gre w stylu Dynasty Warriors, setki przeciwnikow na ekranie, 1 uderzenie mieczem wroga i zabity a tak to nie da rady. W filmie przeciez blastery zabijaly za 1 laserkiem szturmowcow a w grze trzeba bylo kilka takich laserow ;)
Postawili na moc to ona tez byla jedna z wielu rzeczy obok miecza swietlnego jako "wizytowka" SW.

16.06.2010 17:39
odpowiedz
victripius
89
Joker

Trailer niesamowity. Gra będzie zajebista. Jeden z lepszych filmików pokazanych na E3.

16.06.2010 18:59
😃
odpowiedz
mrowa4224
66
Pretorianin

Ciekawie ciekawie :D

16.06.2010 20:33
odpowiedz
Pizkes
42
Pretorianin

adas1 i Farellion
W takim razie wybaczcie,pomyłka,pamięć trochę szwankuje:)

16.06.2010 22:06
😉
odpowiedz
RedCrow
52
Generał

Koktajl Mrozacy Mozg - Już wiele razy to pisałem: Oni powinni zrobić grę SW w konwencji slashera (czyli slasherowe elementy w pełni podporządkowane zasadom universum), a nie odwrotnie (czyli tak jak jest teraz)...

W Jedi Academy były blastery, ale raczej zbędne, gdyż miecz świetlny pojawiał się od samego początku. W grze wcale nie było dużo przeciwników (powiedział bym że nawet mniej niż w filmach), a gra wcale nie była jakaś super łatwa, nie przechodziła się sama. Owszem blastery nie były tak zabójcze jak powinny, ale powtarzam - tam 99% walki to był miecz, miecz odwzorowany niemal idealnie - precyzyjny i zabójczy i finezyjny.

A tutaj jako fana SW mnie to poprostu skręcało, gdy widziałem jak szturmowiec po 4 ciosach cepem świetlnym (w tym jeden zrobił mu spory prześwit w klatce piersiowej...), nadal był zdolny do walki... Taka dziwna konwencja. Pomyśleli sobie że zrobią slasher w universum SW, ale zamiast uginać zasady slashera w celu zachowania klimatu filmów, oni zrobili odwrotnie, wyszli z założenia że oni wiedzą lepiej niż Lucas, jak powinien wyglądać klimat Star Wars, że ich koncepsja jest lepsza niż oryginał - porażka.

Zabawy mocą fajne, ale też mocno niedopracowane. Np. ta scena ze Star Destroyerem, powinna być epicka, zapadająca w pamięc - a w gruncie rzeczy jest katorgą, bo raz że nie wiadomo o co w niej chodzi (sic!), mamy jakieś kolorowe oznaczenia i nikt nie mówi co mamy z tym robić, to jeszcze sterowanie (na PC) w tej scenie jest koszmarne... (w całej grze zresztą też). Rzucane przedmiotami na padzie jest bardzo łatwe i przyzjemne, a na PC to za cholere nie można tym pokierować, wykonujesz ruch a złom leci w zupełnie innym kierunku... Albo momenty gdzie trzeba coś otworzyć, zagiąć, podnieść - wymaga to szybkiego machania myszą, przy którym wygląda się jak psychol... No ale nie ważne, port na PC to zupełnie inny temat i kompletna porażka zarazem.

PS. Koleś w wywiadzie powiedział że miecz świetlny w TFUII nie jest już kijem baseballowym, tylko prawdziwą bronią tnącą. To chyba znak że sami domyślili się, iż dali ciała w tej materii...

16.06.2010 22:49
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
136
VR Evangelist

W takim razie gdyby uwzglednic realizm SW to Starkiller bylby nie do pokonania przez szturmowcow :).

16.06.2010 23:05
odpowiedz
Łoker men
46
Teamtrheestars

Faktycznie szturmowiec powinien padać po 1 ciosie w głowę/korpus a starkiller również powinien padać po dostaniu parę razy mieczem a koleś to jakiś bóg chyba skoro wytrzymuję 20 razy z mieczu świetlnego a darth vader albo imperator to już wogólę ze 70 razy dostali mieczem a nadal się trzymają normalnie powinni padać po 1 albo 2 ciosach z miecza świetlnego a z balstera powinni wytrzymywać góra 3 strzały pamiętamy chyba masakrę podczas rozkazu 66?

17.06.2010 00:55
odpowiedz
jrkjlh
51
Grievous

WOW!!!:D

17.06.2010 13:00
😈
odpowiedz
RedCrow
52
Generał

Koktajl Mrozacy Mozg - Dokładnie tak jak napisał Łoker men... Pamiętasz rozkaz 66 i masakrę w wykonaniu klonów? Kolesie z blasterami wybili wielu, dobrze wyszkolonych mistrzów jedi. Można? Pewnie, bo jedi mimo swojej potęgi wcale nie jest nieśmiertelny ;] I po raz trzeci wspominam Jedi Academy. Tam wszelkie prawidła i zasady SW zostały zachowane, i wcale się to na grze nie odbiło - jest wymagająca i klimatyczna.

17.06.2010 16:07
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
136
VR Evangelist

Kojarze za rozkaz, byli Jedi ale dopiero dziecmi ktore jak pamietam uczyli sie mocy. Wg waszego schematu walki z bossami bylyby tylko QTE badz gra grze trzeba powalczyc z blokujacych sie efektownie bossem po 2min pojawia sie scena gdzie mieczem rozcina bluzke badz pozbawia go np. reki ;)

17.06.2010 23:59
😈
odpowiedz
RedCrow
52
Generał

Koktajl Mrozacy Mozg - Podczas wykonywania rozkazu 66 zgineło również bardzo wielu doświadczonych Jedi, oraz mistrzów tego "fachu" :)

INFO:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozkaz_66

FILM:
http://www.youtube.com/watch?v=09n0qd_n4c0

Przypomnij sobie także bitwę na Geonosis - tam pod zmasowanym ostrzałem droidów, padło wielu Jedi. Gdyby nie klony, to było by z nimi krucho (zasadniczo Jedi przegrali bitwę, a mieli przeciw sobie tylko broń blasterową, ani jednego Sitha).

A jak ja bym widział walki z bossami? Wcale nie jako QTE, wystarczyło by (tak samo jak w Jedi Academy - a jakże :D) nauczyć Jedi i Sithów (a zwłaszcza bossów), szermierki za pomocą miecza. Bo w TFU to wszyscy przyjmują ciosy na klatę i poprostu powoli spada im pasek życia - żałosne... Ostatniego bossa w Jedi Academy wystarczy trafić 2-3 razy w klatkę czy głowę i jest po walce. Teoretycznie więc batalia powinna trwać kilka sekund, ale jest haczyk - musisz trafić, i przebić się przez obronę wroga który perfekcyjnie łączy umiejętność walki bronią białą, z mistrzowskim posługiwaniem się mocą. No i przy tym musisz zadbać by samemu nie postradać życia. Ale komu by się chciało programować takie rzeczy prawda? Lepiej zrobić prostą nawalankę i nie przejmować się logiką czy realiami świata w którym osadzona jest gra.
Ja nie wymagam cudów, ale poprostu gdy raz coś zostało zrobione, to mam 100% pewność że jest to możliwe, i nie odpuszczę. Mogli by się bronić że dobre odwzorowanie miecza świetlnego jest zbyt trudne, nie osiągalne przy dzisiejszej technice etc. Może bym w to uwierzył (bo to nie jest prosta sprawa), ale niestety dla nich ktoś już podołał całkiem nieźle temu zadaniu. Na domiar "złego", stało się to lata (świetlne :P) temu, kiedy królował engine z Quake 3...

18.06.2010 06:08
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
136
VR Evangelist

A czy jest jakis slasher majacy nutke realizmu? Moze na PC zrobia taki mod :)

25.06.2010 13:51
odpowiedz
Keylogger
6
Legionista

jestem ciekaw jak ta gra sprawdzi się na wii

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze