tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Risen Nightwish

14 265 wyświetleń 29 lipca 2009

Wideo z Risen od Piranha Bytes | Opublikowano 2009-07-29 12:29 w kategorii Pozostałe | Czas trwania 1:50.

Komentarze Czytelników (41)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
29.07.2009 15:40
SkullOfRock
odpowiedz
SkullOfRock
38
Pretorianin

piosenka nie glupia ale bardziej pasuje do typowego fantsy z elfami itp. cos w stylu dragon age ;) a gra tez moze byc niczego sobie ale mam nadzieje ze bedzie duzo nowosci bo inaczej bedzie nie wypal to samo co gothic to juz sie nudne staje ... ale napewno zagram ;d

29.07.2009 16:15
odpowiedz
Lipton07
76
Pretorianin

Jak nie będzie miała błędów z Gothic 3 to będzie super. Zgadzam się z Storm®!

29.07.2009 16:25
😍
odpowiedz
bridgeburner
51
Pretorianin

Gothic jak Gothic ale dla mnie to za cukierkowo/kolorowo jest.
Jakis taki komiksowy styl...

29.07.2009 16:53
😊
odpowiedz
zanonimizowany507660
52
Generał

A dla mnie to nie będzie Gothic (i nie uważam tego za wadę). No bo ludzie, co tworzyło Gothica? Moim zdaniem fabuła, klimat, ciekawi bohaterowie, lokacje (tak, kolonia karna to coś niepowtarzalnego). A w Risen te elementy będą zupełnie NOWE, jak więc możecie mówić że Risen = Gothic? Czy każdy cRPG, gdzie świat obserwujemy w TPP, automatyczie jest dla was podobny do Gothica? Ja wiem że to Pirania, wiem że stara się aby mimo wszystko przyciągnąć starych fanów więc, na każdym kroku będą jakieś znane z trylogii rozwiązania, ale materiały na temat Risena, na obecną chwilę, wcale nie wykazują jakiegoś ogromnego podobieństwa... Piszę to przede wszystkim po to, by uświadomić wam że może oczekujecie za wiele. Sięgniecie po Risen'a, myśląć że to Gothic w nowej skórze, a potem będzie rozczarowanie...

29.07.2009 17:08
odpowiedz
wara550
2
Junior

Super!! Szykuje się kolejny Gothic. Kupię napewno :)

29.07.2009 17:10
😉
odpowiedz
milu504
16
Centurion

Zapowiada się na ciekawą walkę - Risen Vs. Arcania a Gothic Tale :) Ciekawe który RPG będzie lepszy... Ja stawiam na Dragon Age :P Mogliby zrobić remake Gothica I, to była najlepsza gra z serii...

29.07.2009 17:12
odpowiedz
Montera
63
Legend

Kupię na pewno i oczywiście po filmiku widać - to kolejny Gothic :)

29.07.2009 17:33
Chriso25
👍
odpowiedz
Chriso25
131
Generał

Obok Dragon Age, Risen to jedyna gra Rpg ktora kupuje w dniu premiery. Jesli chodzi o Arcanie to im wiecej sie dowiaduje o niej, to tym bardziej mnie odpycha, bo zaczyna przypominac Two Worlds a nie kultowe poprzedniki.

29.07.2009 17:37
krzys_1944
😉
odpowiedz
krzys_1944
13
Legionista

byle w grze nie bylo tej muzyki bo zrobi sie z tego taki nowszy two worlds ale trzymam kciuki:)

29.07.2009 17:39
kęsik
👍
odpowiedz
kęsik
96
Legend

bo zrobi sie z tego taki nowszy two worlds

Nowszy Two Worlds to Arcania.

29.07.2009 17:48
djforever.
odpowiedz
djforever.
16
Konsul

Nightwisha średnio lubię, ale imo tutaj ich muzyka pasowała do filmiku. Może być dobra gra, naprawdę :)

29.07.2009 18:10
odpowiedz
Fortel
28
Pretorianin

Ostatnie 3 sekundy to cios prosto w serce :P Czas pokaże czy będzie czego żałować. Premiera tej gry to dla mnie rozwiązanie pewnej zagadki. Czy G3 spier*oliły piranie czy to yowood pocisnoł z terminem.

29.07.2009 19:40
😒
odpowiedz
zanonimizowany641653
43
Generał

Nie podoba mnie się decyzja Cenegi, przecież wszystkie Gothici były w pełni zlokalizowane, tak jak wszystkie dobre tego typu gry, to nie FPS, to RPG gdzie dubbing dodaje klimatu. Gra straci na jakości.

29.07.2009 21:36
odpowiedz
^sv3n
29
Pretorianin

Świetnie się zapowiadają gry od sierpnia do końca roku, chociaż głównie jesienią. Sporo kultowych remake'ów i gier, które na pewno będą hitami - Red Faction, Divinity 2, Dragon Age, Borderlans, Risen, Modern Warfare 2, StarCraft 2, Assassin's Creed 2, Two Worlds 2, STALKER. Bedzie na co oszczedzac :)

29.07.2009 23:34
odpowiedz
Bajta
46
Pretorianin

Najlepiej jakby zrobili Gothica 2 dokładnie tak samo fabularnie i stylistycznie tylko z nowa grafiką stylem walki etc :P ale stary klimat zostawić bo był NAJLEPSZY.

30.07.2009 00:26
odpowiedz
Axor
38
Centurion

Sieszylbym sie gdyby Piranha Bytes wziela sie za gothica....NIGDY NIE BEDZIE TAKIEJ GRY! Dlaczemu?? Gothic to Bezimienny (bedzie trzeba go zabic w Arcani), magiczna bariera, kolonia karna, Khorinis! Boze co ten Jowood zrobil z tej gry...niech Piranha Bytes zrobi remake 1 i 2 (chodzi mi o grafike) naprawi 3 (te bledy niekore modele) i zmieni fabule Arcniani i niech ja przemianuje na Gothica 4...boze az sie chce plakac....a co do Risena moze kupie moze nie....w rpgach jest wazna fabula a najlepsza fabula to Gothic...nie bedzie gry takiej jak Gothic....a im nowsza czesc serii (jezeli ja mozna nazwac Gothic...) tym gorsza bo to gra Piranha Bytes i Piranha Bytes powinno ja robic! Niech ktos zrobi stronke (petycjie czy cos) i moze Jowood pozwoli Piranha Bytes znowu robic ta gre. Modle sie o to!

30.07.2009 10:27
Szaku
odpowiedz
Szaku
130
Szaman

To będzie kolejny świetny Gothic. Twórcy naprawią błąd związany z 3. Ten filmik ma przede wszystkim prezentować muzykę, której konkurencja mieć nie będzie (Arcania: A Gothic Tale) :D. Czyli muza już na 100% klimacik i wpadająca w ucho. O grafie, walki i świat się nie martwię, jedyna kwestia to zadania. Czekam z niecierpliwością.

30.07.2009 10:42
odpowiedz
Yaboll
105
Generał

Do wszystkich którzy piszą teksty typu 'żeby tylko w grze nie było tego typu muzyki'. To że w filmiku zapowiadającym gre dali taki a nie inny utwór nie musi wcale oznaczać że gra będzie przepełniona ciężkimi i mrocznymi brzmieniami nawet gdyby faktycznie Nigthwish faktycznie miał promować ta gre.

Na razie póki co czekam na ta gre i mam nadzieje że będzie dobra i miała klimat.

30.07.2009 13:13
odpowiedz
Mardok12
42
Pretorianin

Piękne wkomponowanie Nightwisha w trailer. Coś mi się wydaje, że Risen pobije Arcanię.

30.07.2009 13:18
Halas6
👍
odpowiedz
Halas6
93
Ksiadz Proboszcz

Ja powiem tak jeśli Nightwish będzie robił soundtrack'a to będzie wielki wypas (jak dla mnie).
I Risen to nie będzie kolejny Gothic zgadzam się z RedCrow

30.07.2009 13:24
Storm®
odpowiedz
Storm®
6
Hardstyle Lover

Nie żebym Nightwisha nie lubiał, bo ich utwory są całkiem wysokich lotów, ale po prostu na wyspie z wulkanem gitara elektryczna mi nie pasuje. Mam nadzieję, że takie kawałki będę słyszeć jedynie podczas oglądania trailerów.

30.07.2009 20:24
odpowiedz
Kalhun
6
Legionista

Genialna muzyka i efekty specjalne. Animacja lepsza niż na ostatnich filmikach. Czekam na Risena z niecierpliwością

30.07.2009 22:32
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Cudownie podłożona muzyka do tej superowo zapowiadającej się gry!

31.07.2009 19:42
odpowiedz
zanonimizowany650770
45
Generał

ja to kupuje w ciemno :D

01.08.2009 15:08
odpowiedz
Hellboyy
3
Junior

Muzyka palce lizać

01.08.2009 17:51
odpowiedz
starcu
3
Junior

1. Jeżeli to będzie mroczniejszy gothic 3 to biorę w ciemno.
2. Podobno kraina ma leżeć na jakiejś wyspie wulkanicznej, więc znów wyspa, wulkan a kto wie co w środku (może jest wygasły) tak więc i klimat i fabułą zapowiada się nieźle.

04.08.2009 08:34
odpowiedz
novembre
17
Pretorianin

Nie no, wygląda i zapowiada się świetnie...

04.08.2009 09:38
😒
odpowiedz
andrey226
73
Konsul

,,Jesli to bedzie kolejny Gothic'',Boze, bron!Tak spieprzonej gry jak Gothic 3 to chyba ze swieca szukac.Pomijam oczywiscie dodatek Zmierzch Bogow bo ten to jedna wielka kpina z graczy.Dlatego ja bym jednak wolal,zeby Risen pokazal cos w miare oryginalnego,innego choc troche niz 3 czesci Gothica plus dodatek ale na pewno jest to moje pobozne zyczenie.

13.08.2009 11:21
odpowiedz
r0Xkill
17
Pretorianin

ale to zyczenie moze zostac spelnione - tworcy biora z Gothica tylko to co dobre, a wiadomo ze bedzie mnostwo nowych rzeczy...

21.08.2009 10:49
odpowiedz
Endrju85
16
Centurion

Czyżby nowy rozdział w historii RPG? :)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze