tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

ArmA II zwiastun na premierę

8 210 wyświetleń 22 czerwca 2009

Wideo z ArmA II od Bohemia Interactive Studio | Opublikowano 2009-06-22 17:36 w kategorii Trailery z gier | Czas trwania 1:21.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
22.06.2009 17:45
😊
assis
15
Chorąży

Noooooo pięknie:) Czesi to jednak potrafią... Co do samego filmiku to trochę mało gameplaya widać ale dla mnie koledzy zza południowej granicy mają taki kredyt zaufania, że nie ma co się obawiać o jakość tego produktu. Na pewno będzie bardzo grywalne, z klimatem i duszą:)

22.06.2009 18:08
odpowiedz
pawloki
15
Legend

Może to jakoś wygląda ale ta gra to podobno jeden wielki bug.

22.06.2009 19:03
Garbol
odpowiedz
Garbol
94
Generał

Ty chyba w AA3 nie grałeś :P

22.06.2009 19:15
Kserkses
odpowiedz
Kserkses
127
Generał

Przygotowac sie na SPORE wymagania :-D

22.06.2009 20:04
Conath
odpowiedz
Conath
153
Senator

zgadza sie, ale podobno tylko piraty:) tzn gra ma bardzo ciekawe zabezpieczenia antypirackie, z crack`a gre odpalisz ale czeka cie szereg niespodzianek:D

22.06.2009 20:13
Garbol
odpowiedz
Garbol
94
Generał

Conath - Tak to zabezpieczenie FADE, np. taki niczego nie spodziewający się pirat: respawnuje się jako mewa, nie kończą się misje, nie może w nic trafić nawet z 50m, nie może ruszać postacią, nie może grać przez multi a jak mu się już uda to pokazuje się wiadomość na serwerze że wszedł pirat. To tylko klika z całego arsenału zabezpieczeń jakie są w grze :)

22.06.2009 20:15
odpowiedz
N0wak
68
Generał

Kiedy dokladnie ma byc premiera w Polsce? :/

22.06.2009 21:20
odpowiedz
Miki758
34
Chorąży

na moje ok wymagania 3Ghz proc, 1Gb ram 128 karta

22.06.2009 21:38
odpowiedz
Miki758
34
Chorąży

wymagania sprzętowe: Core 2 Quad 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista ahahaha to są wymagania rozsądne? nieno żal grafika z 2006 roku mało akcji i takie wymagania brak słów

22.06.2009 22:45
odpowiedz
zanonimizowany580631
24
Konsul

Nic zachwycającego

22.06.2009 23:04
Kłosiu
odpowiedz
Kłosiu
170
Legend

Miki758 --> lol co ty wiesz o wymaganiach :)? Arma nie pokazuje terenu 100x100m tylko 4x4km na raz, wiec pamiec w grafice musi byc duza. Widziales jak sie AI zachowuje w Armie? Po to wlasnie te 4 rdzenie.
Ale jak lubisz proste strzelanki to poczekaj na CoD.

22.06.2009 23:11
kukiUN
odpowiedz
kukiUN
82
Pretorianin

Wygląda bardzo ładnie ale co z demem które miało być w zeszłym tygodniu?

22.06.2009 23:38
Garbol
odpowiedz
Garbol
94
Generał
Wideo

ma być w tym tygodniu od razu w wersji 1.02 dlatego przełożyli.

Kłosiu - plus jeszcze ponad milion obiektów na mapie w tym samym czasie, miasta i symulacja flory i fauny oraz mieszkańców wiosek no i miast :)

A i ktoś narzekał na brak akcji:
http://www.youtube.com/watch?v=8KK6Fo3Y0AU
http://www.youtube.com/watch?v=Vy_osU-eA8s

22.06.2009 23:52
Kłosiu
odpowiedz
Kłosiu
170
Legend
23.06.2009 00:14
👍
odpowiedz
Dustx
10
Legionista
Wideo

http://www.youtube.com/watch?v=4VSwjexzP90&feature=channel_page

http://www.youtube.com/watch?v=ePrwLMi1fyQ&feature=channel_page

wg. mnie te 2 filmiki mogą spokojnie robić za całą kampanie promocyjną arma 2 :p
może lekka przesada ale naprawde autorzy się postarali :)

23.06.2009 17:08
odpowiedz
Miki758
34
Chorąży

Kłosiu---> no ok ale gdzie wieksze wymagania niz to gta 4 to napewno nie powinno miec takich wymagan

23.06.2009 20:20
CFH
📄
odpowiedz
CFH
87
On March The Saints

to nie jest zaden film startowy... tylko wczesniej wydany filmik z wiadomosci aan z fragmentami gamepleya :/

gram w arma od kilku dni i narazie mam mieszane odczucia. przyklady??

w 2 czy 3 misji jestesmy jednym z kilkuosobowej druzyny dowodzonej przez ai. cele - min dotrzec w jednym kawalku do miejsca zbiorki.

problem ---> jesli ktokolwiek z naszego oddzialu zginie - mission fail. troche razi mnie to bo gra miala byc tak bardzo realnie oddajaca nowoczesne pole walki. a w tej misji napewno nie jest, bo zeby ja przejsc trzeba sie zachowywac jak rambo, biec co sil do przodu i rozwalac wszystkich samemu - zeby nie dopuscic do zabicia nikogo z oddzialu.
pewnie wielu 'weteranow' poprzedniej czesci powie ze to nie problem... i tu sie mylicie, bo przed samym miejscem docelowym misji jest 'szylka; ktora ochoczo robi sito z kazdego kto pojawi sie w jej zasiegu... dodam calkiem sporym zasiegu. a my - oczywiscie - nie mamy zadnego rpg :O...
da sie to rozwiazac po kilkunastu respawnach... ale wlasnie to najbardziej wkurza, czyz nie??

jest jeszcze kilka innych minusow, ale ogolnie mam pozytywne wrazenia. czepiam sie i pewnie dalej bedzie lepiej...no i co jak co, ale w grze drzemie potezny potencjal godzin zabawy...
dam znac jak troche wiecej pogram.

ps. rozwala mnie efekt cieniowania. tj udzialu slonca. moze gdzies to juz bylo, ale tu naprawde widze tego efekty. zmienia sie widocznosc patrzac w slonce, w cien, w nocy i o poranku, po zdjeciu noktowizora itp, nie bardzo wiem jak to opisac. po prostu trzeba to zobaczyc bo naprawde efekt daje rade :) ekran zachowuje sie prawie jak zrenica oka :O

spoiler start

nie nie mam pirata. angielska premiera gry byla 19 czerwca :P

spoiler stop

23.06.2009 20:27
eJay
😊
odpowiedz
eJay
189
Quaritch

gameplay.pl

jesli ktokolwiek z naszego oddzialu zginie - mission fail.

Świetne rozwiązanie, zmuszające do myślenia i umiejętnego korzystania z oddziału.

bo zeby ja przejsc trzeba sie zachowywac jak rambo, biec co sil do przodu i rozwalac wszystkich samemu - zeby nie dopuscic do zabicia nikogo z oddzialu.

Proponuję pad na ziemię:)

i tu sie mylicie, bo przed samym miejscem docelowym misji jest 'szylka; ktora ochoczo robi sito z kazdego kto pojawi sie w jej zasiegu... dodam calkiem sporym zasiegu. a my - oczywiscie - nie mamy zadnego rpg :O...

Zrzuć arty:) Omiń ją. Porzucaj granatami.

23.06.2009 20:33
CFH
😍
odpowiedz
CFH
87
On March The Saints

eJay --->

w 2 czy 3 misji jestesmy jednym z kilkuosobowej druzyny dowodzonej przez AI

problem w tym ze to nie TY dowodzisz oddzialem

Omiń ją. Porzucaj granatami.

spoiler start

nie lepiej zdobyc jakies rpg na wrogu?? :P

spoiler stop

25.06.2009 23:23
MrGreeFee
👎
odpowiedz
MrGreeFee
5
Legionista

Co prawda grałem w ArmA 2 ale wyłączyłem ją po 20 minutach gry. Jeśli najlepsze momenty z gry to te które przedstawił Garbol, to cieszę się jeszcze bardziej że ją wyłączyłem i natychmiastowo skasowałem.

26.06.2009 07:16
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Gra nawet mi się podoba, ale ten filmik na kolana to nie powala.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze