tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Operation Flashpoint: Dragon Rising Ego Technology Demo

11 940 wyświetleń 20 lutego 2009

Wideo z Operation Flashpoint: Dragon Rising od Codemasters Software | Opublikowano 2009-02-20 12:44 w kategorii Promo | Czas trwania 3:16.

Komentarze Czytelników (34)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
20.02.2009 13:15
odpowiedz
unkas16
19
Centurion

o mamma mia niezłe niezłe,

20.02.2009 13:20
odpowiedz
MarcusFenix
56
Generał

1 z najlepszych FPS 2009 r. ALBO MOŻE 2010
jedyna konkurencja COD 4 MW 2

20.02.2009 13:21
eJay
😱
odpowiedz
eJay
188
Quaritch

gameplay.pl

jedyna konkurencja COD 4 MW 2

<-------

Do czego to doszło....

20.02.2009 13:34
odpowiedz
zduno7
4
Legionista

gra zapowiada się obiecująco ciekawe czy przewyższy pierwszą część.

20.02.2009 13:42
odpowiedz
Jerzu175
12
Generał

ja jakos nie przepepadam za Flashpointem ;/

20.02.2009 13:43
odpowiedz
pawloki
15
Legend

Pierwsza część gry była bardzo dobra druga część też pewnie będzie dobra.

20.02.2009 13:46
odpowiedz
XGwizdekX
18
Chorąży

Zapowiada się ciekawa gierka. :)

20.02.2009 13:50
Zwój
odpowiedz
Zwój
21
Legionista

Dla mnie kontynuatorami Operation Flashpoint są ARMA i ARMA2 - gry twórców Flashpointa.
Flashpoint 2 Dragon Rising, jedyne co ma wspólnego z pierwowzorem to marka. Miejmy nadzieję, że wypuszczą dobrą grę, jednak ja bardziej czekam na ARMA 2...

20.02.2009 14:04
T_bone
odpowiedz
T_bone
201
CMDR

GRYOnline.plNewsroom

Zastanawia mnie czemu na GOLu nie ma parunastu nowych filmików z ArmA 2 które są na oficjalnej stronie.

20.02.2009 14:11
CFH
odpowiedz
CFH
87
On March The Saints

ciekawe jakiego kompa trzeba bedzie miec zeby odpalic to cudo??

20.02.2009 14:30
toniak1990
odpowiedz
toniak1990
30
Chorąży

Co do wymagań to jest to silnik EGO - czyli ten sam, który wykorzystali do GRID-a.

Więc wymagania mniej więcej będą podobne (na pewno troszkę wyższe).

Ogromne obszary... To może przebić Call of Duty 4: MW 2 bo jak wszyscy wiemy, tam mapy są malutkie no i sama piechota...

OFP 2 będzie raczej konkurencją dla nadchodzącego Battlefield: Bad Company 2

20.02.2009 15:34
😉
odpowiedz
MirekHeros
22
Centurion

Oby przebił pierwszą część....

Aczkolwiek czuje że to spieprzą... Nie wiem dlaczego... Czuje tak jakoś...

20.02.2009 15:38
Zwój
odpowiedz
Zwój
21
Legionista

Pierwszej części na bank nie przebije. Operation Flashpoint, na swoje czasy, był rewolucją, dwójka made in Codemasters na pewno nie będzie ową rewolucją ;)

20.02.2009 16:28
😍
odpowiedz
daroks
50
Pretorianin

Tak więc z OF zrobili coś podobnego do Cod 'a widać to w jednym momencie filmiku jak żołnierz, którym chodzimy dostaje kilka kulek i idzie dalej (pokazuje się tylko czerwony znaczek z której strony oberwaliśmy) . Grafika jest o dużo gorsza niż w zapowiedzi, tylko modele postaci, twarze są dosyć szczegółowe. Gierka na pewno nie odniesie takiego sukcesu co jedynka , chociaż na świecie jest miliony fanów tej produkcji.- szczerze to nie wiem dlaczego tak długo robią tę gre

20.02.2009 18:02
Xian
odpowiedz
Xian
58
Pretorianin

Animacja zmiany pory dnia i związane z tym zmiany cienia robią wrażenie. Spodobało mi się również muzyka :)

20.02.2009 19:23
odpowiedz
tramwaj94
6
Legionista

czekam ^^

20.02.2009 22:36
V4n-d-all
odpowiedz
V4n-d-all
59
Pretorianin

I znowu głównie nacisk na grafikę. Fakt faktem jest fajna, I obecność edytora od kopa też tylko na plus. Ale o najważniejszej rzeczy ani słowa - realizmie. Co z AI? Modelem balistycznym? Przebijalnością i zniszczalnością otoczenia? Cisza. Coś mi się wydaje że OF2 będzie miał grywalność ale brak realizmu co zrobi z niego tylko kolejnego FPSa, a ARMA2 będzie miała realizm ale przez zasyp bugów nie będzie miała grywalności. Cóż poczekamy, zobaczymy.

21.02.2009 12:18
prosiacek
odpowiedz
prosiacek
98
Konsul

Nie dziwi mnie to co zobaczyłem. Wiedziałem już co się kroi, po zapowiedziach, iż OFP 2 będzie bardziej przystępny od poprzednika.
W wolnym tłumaczeniu: "Gówno nas obchodzi robienie symulatora pola walki, nie interesujemy się tą tematyką, dostaliśmy zlecenie na grę, która powinna się sprzedać min. w 2 mln egzemplarzach, na wszystkich platformach." End of story.

21.02.2009 19:49
Aristos
odpowiedz
Aristos
106
między słowami

prosiacek: mam podobne obawy, niestety gra nie wychodzi od małego, w miarę niezależnego studia, jak pierwsze OF czy Mount & Blade. Przy okazji: czy tylko mi się wydaje, że w filmiku smugowce nie opadają na dalszym dystansie (co oznacza de facto brak balistyki) czy może tylko perspektywa taka myląca (oby..) ?
Pomarzmy: przydałoby się w końcu właściwy użytek z AGEIA/nVidia PsyhX zrobić. Czyli: prawidłowa (czytaj realna) balistyka, rozbudowana przebijalność z dynamicznym liczeniem składu/grubości przeszkód, coriolis na dalszych dystansach np. artyleryjskich (w końcu półkula/miejsce akcji byłoby ważne), korekcja paraboli pocisku na skutek róznic wilgotności/temperatury/ciśnienia/rozgrzania lufy itp., zmiana zachowania pojazdu i załóg na skutek ubytków paliwa/amunicji/uszkodzeń/terenu/zmęczenia itd. - gdzie to do diaska jest ? Bo technicznie pewnie można (symulatory wojskowe), tylko parcie na koszta/czas/rynek causal zabija temat... A jeszcze potem 'Symulacja' z wielkiej litery w marketingowej papce co chwilę widać ...

21.02.2009 19:57
Tygrys205
odpowiedz
Tygrys205
86
---

@Aristos

Podejrzewam, że gdyby BIS miał tak wielki budżet przy tworzeniu pierwszej ArmA i ArmA II, to możliwe byłoby zaimplementowanie przynajmniej części przez Ciebie wymienionych "ficzerów". Nie możemy się jednak oszukiwać - BIS nie ma zbyt dużego budżetu, pomimo sprzedaży VBS2 dla wojska, a i tak w miarę dobrze sobie radzi. Po tych wszystkich paczach ArmA jest już grywalna i nie posiada specjalnie rażących błędów. Poza tym ciągle twierdzę, że OFP1 i ArmA1 to póki co jedyne w swojej klasie symulatory, bo nikt teraz nie próbuje stworzyć symulatora pola walki tylko gry pokroju CODa i innego syfu z tej półki. Szczerze mówiąc dla mnie ArmA II jest jedyną nadzieją na symulator pola walki, bo z OFP2 wyjdzie i tak raczej papka dla każuali, bo przecież gra musi się sprzedać. Prawdziwi hardkorowcy co prawda zjadą za to CM, ale czy to coś da? Wątpię.

21.02.2009 20:22
Sky Angel
😊
odpowiedz
Sky Angel
60
Semper Paratus

To może być cudowna gra, mam nadzieję że wymagania będą rozsądne i będzie dobry MP.

21.02.2009 20:23
prosiacek
odpowiedz
prosiacek
98
Konsul

Aristos, Tygrys205, co ja mam Wam powiedzieć? Jedyne co miałoby jako taki sens i znaczenie, to nalanie Wam po setce. :]

Do imponującej listy życzeń dodałbym rozbudowane moduły symulacji samych pojazdów, jak szaleć to szaleć i awionika przynajmniej na poziomie EECH (oczywiście aktualnego, więcej na http://www.simhq.com ), powinna się znaleźć.
Na filmach z ArmA II widać jak żołnierz pokonuje niski płotek, dopiero w 2009 r. mam możliwość, w symulatorze, pokonać metrowe ogrodzenie, to chyba o czymś świadczy. Niestety, odnoszę wrażenie, że fizyka w ArmA II nadal nie została znaleziona. Czy Real Virtuality 3 naprawdę uniemożliwia implementację silnika fizyki (co czyniłoby go upośledzonym), czy jest to jak napisałeś, Tygrys205, kwestia budżetu?

21.02.2009 20:43
Tygrys205
odpowiedz
Tygrys205
86
---

@prosiacek

To, pośrednio, jest, moim zdaniem, kwestia budżetu. Jeśli mogliby wydać więcej kasy, przeznaczyliby część z tego chociażby na właśnie silnik gry. To, że fizyka gry jest jaka jest wszyscy wiedzą i niestety nic raczej w tej kwestii długo się nie zmieni. Poza tym wydaje mi się, że to też jest jakiegoś rodzaju "trade - off" - ogromny teren działań, w zamian za lepszą fizykę. Nie neguję jednak też, że mogliby wprowadzić ulepszoną fizykę, ale tak jak mówiłem wcześniej - kwestia budżetu, lub też kwestia ugody pomiędzy terenem działań, a lepszą fizyką. Tak naprawdę to tylko BIS wie dlaczego fizyka jest na takim poziomie a nie na innym. I tak jest dość dobrze i mnie to wystarcza.

22.02.2009 09:38
odpowiedz
karkol
8
Legionista

jak dla mnie to zgadzam się z niektórymi komentarzami odnośnie tego że bedzie to CoD MW. Po tym jak obejrzałem ostatnią przezentację o technologii EGO to bardziej nastawię się na Armeda 2...bardziej napawa nadzieją:/

22.02.2009 13:53
odpowiedz
zanonimizowany340792
10
Legionista

Lepiej poczekać... W końcu to wszystko było zapewne z Xboxa 360. Przydałaby się prezentacja wersji na PC, na pewno jest lepsza i bardziej rozbudowana pod pewnymi względami.

Ale pierwszego OFP na pewno nie przebije.

22.02.2009 14:00
bone_man
odpowiedz
bone_man
173
Omikron Persei 8

Zdecydowanie bardziej czekam na ArmA 2, do tego imo sporo lepiej wygląda od OPF2.

22.02.2009 14:19
CFH
odpowiedz
CFH
87
On March The Saints

w pierwszym Flshpoint'cie najbardziej podobal mi sie 'realizm' pola walki. jeden dobry strzal z kilkuset metrow i GAME OVER. mozliwosc zakradniecia sie do bazy, bez jednego wystrzalu, po czym destrukcja wszystkich i wszystkiego skradzionym czolgiem...

spoiler start

najbardziej zmiazdzylo mnie 'zestrzelenie' i uprowadzenie hinda strzalem ze snajperki :O jak?? hind musi byc dosyc blisko, nie leciec tylko wisiec w powietrzu, strzelasz do pierwszego pilota w glowe... drugi pilot bedzie staral sie wyladowac, wtedy to juz tylko kwestia czasu aby hind zmienil wlasciciela.

spoiler stop

jesli dwojka zmienic sie w cod to ja podziekuje :/

22.02.2009 14:32
odpowiedz
zanonimizowany590491
6
Chorąży

To jest MUST HAVE. Gra jest bardzo realistyczna i jeszcze ten swietny silnik graficzny z Grida.

23.02.2009 14:13
odpowiedz
daroks
50
Pretorianin

grafika grafiką, ale ja najbardziej marzę o realizmie - szczególnie żeby wprowadzono tryb walki na bliki dystans, bo w jedynce trudniej było trafić z 30m niż z 230m, poza tym chciałbym ujrzeć prawdziwych rannych i poddających się wrogów, a nie że wszyscy walczą do ostatniego żołnierza . Dużo mówić jeszcze o realizmie ale przecież to symulator to większość będzie ok.

24.02.2009 11:18
odpowiedz
zanonimizowany615525
2
Chorąży

"Zauważyłem, że niektórzy z was mają wątpliwości co do obecności pokazanych w ostatnim filmiku rzeczy, takich jak hit-indicator oraz dynamiczny celownik, który zmienia kolor w zależności od tego, czy wskazuje wroga, czy sojusznika. Chcę was tutaj uspokoić, ponieważ rozmawiałem ostatnio z developerami, którzy potwierdzili, że ilość tych ułatwień będzie zależeć od wybranego stopnia trudności, i że gra będzie oczywiście posiadała tryb "trudny", w którym to HUD będzie składał się z jak najmniejszej liczby elementów.

Biorąc pod uwagę ogromne zmiany, jakie wprowadziliśmy do AI wrogów, zapewniam was, że najtrudniejszy możliwy do wybrania tryb będzie naprawdę wielkim wyzwaniem."

End of story. Cytat z oficjalnego forum OFP2.

Nie martwcie się, będzie BARDZO realistyczna. Do tego ma być grą dla każdego.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze