tvgry.pl najnowsze popularne tematy zwiastuny gier zwiastuny filmów współpraca o nas
Standard
Brak Premium HD

Empire: Total War wojna o niepodległość

7 944 wyświetlenia 19 grudnia 2008

Komentarze Czytelników (22)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
19.12.2008 15:10
mrowa4224
66
Pretorianin

Kupie tą grę na 10000000000000000%

19.12.2008 15:49
odpowiedz
Pan Stanisław
10
Legionista

no zapowiada sie od dawna niezle. Ja licze przedewszystkim na wysokie AI bo w poprzednich częsciach gra była dosyć łatwa

19.12.2008 15:51
odpowiedz
ZajacWilk
24
Chorąży

A ja nie kupię, bo nie mam dobrego PC, dlaczego takie super gry nie wychodzą na konsole:-(

19.12.2008 16:20
19.12.2008 16:20
odpowiedz
bovva
9
Pretorianin

Bo konsole są za cienkie na takie gry ;) wyobrażasz sobie granie padem w rts-a? śmiech na sali.
A co do filmiku - coś pięknego ;)

19.12.2008 16:54
odpowiedz
Sid67
148
Konsul

Z końcówki wynika że już olali optymalizację i zalecają użytkownikom zminę procka na Core i7 , miło ;)

19.12.2008 17:15
odpowiedz
Glob3r
97
Tots units fem força

Ohohohoho ;D.
To będzie trzeba mieć:).

mam tylko nadzieję, że optymalizacja nie będzie tak spieprzona jak w GTA IV.

Sid -> Nie zrobią tego. Zbyt dużo mogliby na tym stracić;).

19.12.2008 17:18
odpowiedz
MarcusFenix
56
Generał

mi najbardziej spodobał sie motyw z zajmowaniem budynków
do tego te bitwy na morzu COŚ PIĘKNEGO

19.12.2008 17:55
odpowiedz
Tomcio xD
21
Generał

A ja kupię i to z wielką chęcią ponieważ data wydania ETW zejdzie się z kupnem przeze mnie nowego kompa

19.12.2008 19:36
odpowiedz
Szaku
113
Szaman

Gra jest perełka, a grafa rządzi! Ciekawe czy mi pójdzie na lepszych niż średnie.

20.12.2008 00:15
odpowiedz
buba182
8
Legionista

Oj będzie hicior! Już nie mogę się doczekać!

20.12.2008 11:38
odpowiedz
Wladiii
6
Legionista

piekna gra ;] juz wkrotce !!

20.12.2008 12:19
odpowiedz
Halucyn89
2
Senator

Polacy i Indianie będą to jest najlepsze w tym wszystkim :D

20.12.2008 13:05
odpowiedz
Avalanche
13
Legionista

uhh.
Szkoda, że premiera dopiero w marcu.

20.12.2008 13:26
odpowiedz
leon691
53
Generał

jakoś to lipnie wygląda ta mapa kampani i potyczki, praktycznie wszystkie jednostki strzelające i okres historyczny nieciekawy-chyba zostane przy medievalu 2

20.12.2008 14:37
odpowiedz
martinez1118
6
Legionista

leon lipny to ty jestes. gra wydaje sie byc cudowna hehe, ciekawe jak z optymalizacja

21.12.2008 02:00
odpowiedz
Naczelnyk
137
Witch Hunter

Jeżeli po raz kolejny brak będzie kampanii multi a zamiast tego do bicia będzie debilna SI, to nie dziękuję...

21.12.2008 02:36
odpowiedz
kamil0807
2
Legionista

leon691 dla mnie też ten okres historyczny jakoś nie przemawia, ale dajmy jej szanse. Na pewno zaskoczy i bedzie zajefajnym tytułem do mącenia w zimowe wieczory. Mi najbardziej sie podobają rejony w Ameryce i Indiach. To bedzie COŚ!!!!

21.12.2008 02:41
odpowiedz
kamil0807
2
Legionista

Upsss. Poprawka. Do mącenia na wiosne. A propo konsol. Też nie wyobrażam sobie grania w jakąkolwiek strategie na konsoli. Kompa nie zastąpiłbym na żadną konsolke. Chociażby dla takich tytułów jak serie Total War czy Age of Empires. Ale ile ludzi tyle opini i poglądów.

21.12.2008 09:22
odpowiedz
Ragn'or
150
mortificator minoris

Wygląda dość ciekawie, ale to chyba nieco zupgrade'owany Medieval2. Ciekawe jak będzie z Ai.

Okres historyczny mało mnie interesuje, ale może dam sansę tej grze.

21.12.2008 19:16
odpowiedz
truskolodz
146
WRWG

Na konsoli wbrew pozorom da się grać w RTSy i strategie dosyć wygodnie, ale mimo wszystko, ja jako stary wyjadacz wolę mysz - Total War to jedna z moich ulubionych serii, a Empire zapowiada się wprost fenomenalnie! Polska to potęga kolonialna? - Oczywiście :)

26.12.2008 11:44
odpowiedz
TimemasterPL
13
Legionista

Runs best at Core i7
No way!

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze