Wejdź na wieżę, by odblokować pytajniki. Problem powtarzalności sandboksów (9:09)
Czy coś po raz setny może nadal sprawiać przyjemność?
Gry z otwartym światem są na fali. Z marszu zdobywają wysokie miejsca na toplistach sprzedaży a wielogodzinne wyprawy przyciągają kolejnych graczy. Deweloperzy często opierają się na tych samych rozwiązaniach. Dzisiaj analizujemy model odkrywania mapy - czy wspinanie się na wieże i powiązane z tym odblokowywanie pytajników powinno być w każdym sandboksie?
Minecraft - jak zacząć?!
84 491 wyświetleń 6 grudnia 2011
Najlepsze mody do Mount & Blade: Warband – sprawdzamy świetne modyfikacje
376 561 wyświetleń 31 marca 2016
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 514 wyświetleń 17 marca 2014
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
62 926 wyświetleń 11 lipca 2015
Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
65 744 wyświetlenia 6 marca 2014
5 najbardziej absurdalnych modów do Skyrim
68 275 wyświetleń 17 grudnia 2013
Popularne na tvgry.pl
10 gier, w których można zniszczyć wszystko
598 521 wyświetleń 4 sierpnia 2020
Kogo wkurzy GTA 6?
40 734 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
Dlaczego dorośli grają w gry dla dzieci?
675 wyświetleń 22 kwietnia 2024
Dlaczego kusza jest NAJLEPSZĄ bronią
729 995 wyświetleń 6 września 2021