Wejdź na wieżę, by odblokować pytajniki. Problem powtarzalności sandboksów (9:09)
Czy coś po raz setny może nadal sprawiać przyjemność?
Gry z otwartym światem są na fali. Z marszu zdobywają wysokie miejsca na toplistach sprzedaży a wielogodzinne wyprawy przyciągają kolejnych graczy. Deweloperzy często opierają się na tych samych rozwiązaniach. Dzisiaj analizujemy model odkrywania mapy - czy wspinanie się na wieże i powiązane z tym odblokowywanie pytajników powinno być w każdym sandboksie?

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 383 wyświetlenia 28 marca 2016

Przegląd tygodnia: Minecraft w Polsce
143 219 wyświetleń 23 kwietnia 2012

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 320 wyświetleń 11 lipca 2015

Jak długo możesz grać w jedną grę?
418 865 wyświetleń 27 lipca 2017

Komentarz: New Vegas > Fallout 3
43 126 wyświetleń 28 października 2010

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
68 490 wyświetleń 6 marca 2014
Popularne na tvgry.pl

10 walk z bossami, które były za długie
632 517 wyświetleń 9 kwietnia 2018

10 gier, w których zabije cię kiepska pogoda
838 028 wyświetleń 31 grudnia 2019

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
678 697 wyświetleń 25 listopada 2019

Najlepsza gra, w której budujesz Polskę
1 032 820 wyświetleń 12 lipca 2019