Dysonans ludonarracyjny, czyli hipokryzja gier (15:49)
Gdy wrażliwa Lara morduje.
W roku 2007 Clint Hocking przedstawił branży pojęcie dysonansu ludonarracyjnego. Od tego czasu jest ono tematem wielu debat, które dotyczą gier oraz opowiadanych w nich historii. Jedni twierdzą, że jest to dowód na hipokryzję gier, drudzy, że to kompletnie nie przeszkadza. Nachylmy się nieco nad tym tematem.
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
62 954 wyświetlenia 11 lipca 2015
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 539 wyświetleń 17 marca 2014
Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
65 766 wyświetleń 6 marca 2014
Komentarz: New Vegas > Fallout 3
40 510 wyświetleń 28 października 2010
Najtrudniejsza gra detektywistyczna jaka powstała
9 153 wyświetlenia 13 stycznia 2016
Toksyczne społeczności - gry sieciowe, w których obrażą Twoją matkę
9 865 wyświetleń 7 marca 2016
Popularne na tvgry.pl
10 gier, w których można zniszczyć wszystko
598 521 wyświetleń 4 sierpnia 2020
Kogo wkurzy GTA 6?
40 734 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
Dlaczego dorośli grają w gry dla dzieci?
1 191 wyświetleń 22 kwietnia 2024
Dlaczego kusza jest NAJLEPSZĄ bronią
729 995 wyświetleń 6 września 2021