Nieudolne lokowanie produktu w grach - dlaczego product placement nie zawsze wychodzi? (8:12)
Kup baterie do latarki
Lokowanie produktu, czyli product placement, to coraz popularniejsza forma subtelnej reklamy. Trafiła ona także do gier wideo. Oto zestawienie najmniej udolnych prób product placementu i staramy się wytłumaczyć, dlaczego nie jest to tak łatwe, jak się wydaje.
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
62 943 wyświetlenia 11 lipca 2015
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 524 wyświetlenia 17 marca 2014
Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
65 756 wyświetleń 6 marca 2014
Komentarz: New Vegas > Fallout 3
40 501 wyświetleń 28 października 2010
Najtrudniejsza gra detektywistyczna jaka powstała
9 143 wyświetlenia 13 stycznia 2016
Gdy gra kasuje nam sejwy
19 642 wyświetlenia 19 kwietnia 2017
Popularne na tvgry.pl
10 gier, w których można zniszczyć wszystko
598 521 wyświetleń 4 sierpnia 2020
Kogo wkurzy GTA 6?
40 734 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
Dlaczego dorośli grają w gry dla dzieci?
896 wyświetleń 22 kwietnia 2024
Dlaczego kusza jest NAJLEPSZĄ bronią
729 995 wyświetleń 6 września 2021