Nieudolne lokowanie produktu w grach - dlaczego product placement nie zawsze wychodzi? (8:12)
Kup baterie do latarki
Lokowanie produktu, czyli product placement, to coraz popularniejsza forma subtelnej reklamy. Trafiła ona także do gier wideo. Oto zestawienie najmniej udolnych prób product placementu i staramy się wytłumaczyć, dlaczego nie jest to tak łatwe, jak się wydaje.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 130 wyświetleń 28 marca 2016

Piersi w grach wideo - tani chwyt czy coś więcej?
7 726 wyświetleń 13 lipca 2016

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
67 924 wyświetlenia 6 marca 2014

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
65 765 wyświetleń 11 lipca 2015

Jak cenzuruje i okraja się gry w Niemczech?
14 357 wyświetleń 31 stycznia 2017

Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
25 739 wyświetleń 1 lipca 2015
Popularne na tvgry.pl

Co Kingdom Come robi lepiej od innych RPG?
302 352 wyświetlenia 1 marca 2018

Najgorsze błędy w filmach wojennych
353 873 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czy Rockstar przekroczył granicę realizmu?
634 376 wyświetleń 13 listopada 2018

Symulatory, w które NIE CHCESZ zagrać
760 843 wyświetlenia 6 maja 2019