Filmowość w grach wideo - jak kino przeniknęło do interaktywnej rozrywki? (17:43)
Ujęcia kamery i filmowa jakość.
Co to znaczy, że gra jest "filmowa"? Czasami mówimy w tym wypadku o cutscenach, które są po prostu małymi filmami. Innym razem mamy na myśli podniosły nastrój gry, efektowne wydarzenia i inne tego typu rzeczy. W jaki sposób gry czerpią i czerpały z filmów na przestrzeni lat? Czy robią to dobrze? Co nam to właściwie daje? Mateusz Araszkiewicz bierze pod lupę takie tytuły jak Mass Effect czy The Order i analizuje techniki w nich wykorzystane.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 130 wyświetleń 28 marca 2016

Piersi w grach wideo - tani chwyt czy coś więcej?
7 719 wyświetleń 13 lipca 2016

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
67 914 wyświetleń 6 marca 2014

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
65 756 wyświetleń 11 lipca 2015

Jak cenzuruje i okraja się gry w Niemczech?
14 346 wyświetleń 31 stycznia 2017

FIFA 15 - czy Reprezentacja Polski jest zbyt silna?
31 011 wyświetleń 30 września 2014
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
353 873 wyświetlenia 25 listopada 2019

Co Kingdom Come robi lepiej od innych RPG?
302 352 wyświetlenia 1 marca 2018

Czy Rockstar przekroczył granicę realizmu?
634 376 wyświetleń 13 listopada 2018

Symulatory, w które NIE CHCESZ zagrać
760 843 wyświetlenia 6 maja 2019