Jakim cudem w grach się strzela? O projektowaniu strzelanin FPS (14:14)
Jak powstają FPS-y
Co jest trudnego w zaprojektowaniu strzelaniny? Przecież to chyba najmniej ambitny gatunek... Opiera się on jednak na czystym gameplayu i perspektywie pierwszej osoby. Jak wyglądają pierwsze kroki w kierunku stworzenia FPS-a? Jakie są przeszkody przy projektowaniu map? Co wyróżnia multi od singla? Jak balansuje się broń?

B.J. Blazkowicz mówi po polsku – polskie akcenty w Wolfenstein: The New Order
83 849 wyświetleń 21 maja 2014

Polacy bohaterami Call of Duty – patriotyczny powrót do Call of Duty 3
49 953 wyświetlenia 11 listopada 2014

Recenzja Medal of Honor - tylko 2/5?!
56 033 wyświetlenia 27 października 2010

Medal of Honor: Airborne - ostatni wystrzał serii na II wojnie światowej
33 939 wyświetleń 7 lipca 2014

Recenzja Bad Company 2
47 722 wyświetlenia 4 kwietnia 2010

Gramy w Call of Duty: World at War
34 781 wyświetleń 9 listopada 2009
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Gry, które karały za łamanie prawa
942 402 wyświetlenia 13 września 2019

Najgłupsza gra, jakiej potrzebowaliśmy
345 016 wyświetleń 21 października 2019

"Najgorszy Assassin's Creed" 4 lata później
525 527 wyświetleń 6 lipca 2018