Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10 (9:03)
A co, jeśli zrobić to dobrze?
Kiedy w grze musimy wrócić do jakiejś lokacji, to instynktownie zapala nam się czerwona lampka - to jest skandal. Lenistwo twórców, sztuczne wydłużanie rozgrywki, po raz kolejny to samo. W niektórych przypadkach faktycznie tak jest, ale czy backtracking powinien automatycznie figurować w słowniku gracza jako negatywne określenie? Kacper Pitala tłumaczy, jak możliwość kilkukrotnego odwiedzenia pewnych miejsc może mieć pozytywny wpływ na grę - czy to w zakresie rozgrywki, czy przebiegu opowieści.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
19 080 wyświetleń 28 sierpnia 2016
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
62 969 wyświetleń 11 lipca 2015
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 551 wyświetleń 17 marca 2014
Gramy w Mafia II!
90 083 wyświetlenia 26 sierpnia 2010
Komentarz: New Vegas > Fallout 3
40 518 wyświetleń 28 października 2010
Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
65 772 wyświetlenia 6 marca 2014
Popularne na tvgry.pl
10 gier, w których można zniszczyć wszystko
598 521 wyświetleń 4 sierpnia 2020
Kogo wkurzy GTA 6?
40 734 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
Dlaczego dorośli grają w gry dla dzieci?
1 337 wyświetleń 22 kwietnia 2024
Dlaczego kusza jest NAJLEPSZĄ bronią
729 995 wyświetleń 6 września 2021