Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10 (9:03)
A co, jeśli zrobić to dobrze?
Kiedy w grze musimy wrócić do jakiejś lokacji, to instynktownie zapala nam się czerwona lampka - to jest skandal. Lenistwo twórców, sztuczne wydłużanie rozgrywki, po raz kolejny to samo. W niektórych przypadkach faktycznie tak jest, ale czy backtracking powinien automatycznie figurować w słowniku gracza jako negatywne określenie? Kacper Pitala tłumaczy, jak możliwość kilkukrotnego odwiedzenia pewnych miejsc może mieć pozytywny wpływ na grę - czy to w zakresie rozgrywki, czy przebiegu opowieści.

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
445 788 wyświetleń 3 października 2018

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 363 wyświetlenia 28 marca 2016

Komentarz: New Vegas > Fallout 3
43 071 wyświetleń 28 października 2010

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 239 wyświetleń 11 lipca 2015

Jak długo możesz grać w jedną grę?
418 864 wyświetlenia 27 lipca 2017

Toksyczne społeczności - gry sieciowe, w których obrażą Twoją matkę
11 809 wyświetleń 7 marca 2016
Popularne na tvgry.pl

10 najgłupszych zagadek z gier
512 775 wyświetleń 30 marca 2020

TVGRY kontra gry na kilka tysięcy godzin
1 256 065 wyświetleń 30 marca 2020

5 achievementów, na których zdobycie nie starczy ci życia
424 512 wyświetleń 23 lutego 2020

5 taktyk tak mocnych, że musiano ich zakazać
861 477 wyświetleń 16 grudnia 2019