Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10 (9:03)
A co, jeśli zrobić to dobrze?
Kiedy w grze musimy wrócić do jakiejś lokacji, to instynktownie zapala nam się czerwona lampka - to jest skandal. Lenistwo twórców, sztuczne wydłużanie rozgrywki, po raz kolejny to samo. W niektórych przypadkach faktycznie tak jest, ale czy backtracking powinien automatycznie figurować w słowniku gracza jako negatywne określenie? Kacper Pitala tłumaczy, jak możliwość kilkukrotnego odwiedzenia pewnych miejsc może mieć pozytywny wpływ na grę - czy to w zakresie rozgrywki, czy przebiegu opowieści.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 130 wyświetleń 28 marca 2016

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
23 897 wyświetleń 28 sierpnia 2016

Piersi w grach wideo - tani chwyt czy coś więcej?
7 705 wyświetleń 13 lipca 2016

Jak sprawdza się Days Gone?
147 798 wyświetleń 16 czerwca 2017

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
67 905 wyświetleń 6 marca 2014

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
65 744 wyświetlenia 11 lipca 2015
Popularne na tvgry.pl

Czy Rockstar przekroczył granicę realizmu?
634 376 wyświetleń 13 listopada 2018

Co Kingdom Come robi lepiej od innych RPG?
302 352 wyświetlenia 1 marca 2018

Najgorsze błędy w filmach wojennych
353 873 wyświetlenia 25 listopada 2019

Jak achievementy zepsuły gry
292 286 wyświetleń 2 grudnia 2019