Czy DirectX 12 jest tym, na co czekali pecetowi gracze? (9:25)
Subtelna rewolucja.
Każda kolejna wersja DirectX to zawsze mniejsze lub większe wydarzenie w świecie pecetowców. Zazwyczaj wiążą się z tym nowe efekty graficzne, a co za tym idzie, wyższe wymagania sprzętowe. DirectX 12 to jednak coś innego. Być może coś, czego gracze pecetowi potrzebują bardziej, bo dwunastka okazuje się koncentrować przede wszystkim na wydajności. Kacper Pitala opowiada, co oznacza nowa edycja DirectX i jakie zmiany ze sobą przyniesie.

Czy DirectX 12 jest tym, na co czekali pecetowi gracze?
4 813 wyświetleń 15 listopada 2015
Popularne na tvgry.pl

Czy Rockstar przekroczył granicę realizmu?
634 376 wyświetleń 13 listopada 2018

Co Kingdom Come robi lepiej od innych RPG?
302 352 wyświetlenia 1 marca 2018

Najgorsze błędy w filmach wojennych
353 873 wyświetlenia 25 listopada 2019

Jak achievementy zepsuły gry
292 286 wyświetleń 2 grudnia 2019