Flesze przy ściance - celebryci promujący gry (14:43)
Bo trailer to za mało.
Świat wirtualnej rozrywki to ogromny biznes. Wraz z rozwojem gier wydawcy stwierdzili, że konieczne jest znalezienie nowych form dotarcia do klienta. I nie chodzi tu o ludzi, którzy interesują się grami i śledzą wydarzenia z branży. W tym miejscu pojawiają się celebryci. Swoją obecnością promują przeróżne marki oraz produkty, a gry to przecież też jest produkt. Czy jest w ogóle sens zatrudniania celebrytów do promowania gier? Zastanowimy się nad tym w tym materiale.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 095 wyświetleń 28 marca 2016

Piersi w grach wideo - tani chwyt czy coś więcej?
7 619 wyświetleń 13 lipca 2016

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
65 687 wyświetleń 11 lipca 2015

Jak cenzuruje i okraja się gry w Niemczech?
14 273 wyświetlenia 31 stycznia 2017

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
67 845 wyświetleń 6 marca 2014

Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
25 675 wyświetleń 1 lipca 2015
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
352 668 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
159 246 wyświetleń 8 lipca 2019

10 filmów, które na zawsze zmieniły kino
136 873 wyświetlenia 15 czerwca 2020

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
414 244 wyświetlenia 30 marca 2020