Flesze przy ściance - celebryci promujący gry (14:43)
Bo trailer to za mało.
Świat wirtualnej rozrywki to ogromny biznes. Wraz z rozwojem gier wydawcy stwierdzili, że konieczne jest znalezienie nowych form dotarcia do klienta. I nie chodzi tu o ludzi, którzy interesują się grami i śledzą wydarzenia z branży. W tym miejscu pojawiają się celebryci. Swoją obecnością promują przeróżne marki oraz produkty, a gry to przecież też jest produkt. Czy jest w ogóle sens zatrudniania celebrytów do promowania gier? Zastanowimy się nad tym w tym materiale.
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 514 wyświetleń 17 marca 2014
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
62 924 wyświetlenia 11 lipca 2015
Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
65 744 wyświetlenia 6 marca 2014
Komentarz: New Vegas > Fallout 3
40 488 wyświetleń 28 października 2010
Najtrudniejsza gra detektywistyczna jaka powstała
9 129 wyświetleń 13 stycznia 2016
Gdy gra kasuje nam sejwy
19 630 wyświetleń 19 kwietnia 2017
Popularne na tvgry.pl
10 gier, w których można zniszczyć wszystko
598 521 wyświetleń 4 sierpnia 2020
Kogo wkurzy GTA 6?
40 734 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
Dlaczego dorośli grają w gry dla dzieci?
653 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
Dlaczego kusza jest NAJLEPSZĄ bronią
729 995 wyświetleń 6 września 2021