Flesze przy ściance - celebryci promujący gry (14:43)
Bo trailer to za mało.
Świat wirtualnej rozrywki to ogromny biznes. Wraz z rozwojem gier wydawcy stwierdzili, że konieczne jest znalezienie nowych form dotarcia do klienta. I nie chodzi tu o ludzi, którzy interesują się grami i śledzą wydarzenia z branży. W tym miejscu pojawiają się celebryci. Swoją obecnością promują przeróżne marki oraz produkty, a gry to przecież też jest produkt. Czy jest w ogóle sens zatrudniania celebrytów do promowania gier? Zastanowimy się nad tym w tym materiale.
Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
943 420 wyświetleń 28 marca 2016
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
64 768 wyświetleń 11 lipca 2015
Piersi w grach wideo - tani chwyt czy coś więcej?
6 434 wyświetlenia 13 lipca 2016
Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
67 064 wyświetlenia 6 marca 2014
Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
24 769 wyświetleń 1 lipca 2015
Komentarz: Duke Nukem Never
36 280 wyświetleń 1 lipca 2011
Popularne na tvgry.pl
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
86 124 wyświetlenia 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
79 622 wyświetlenia 20 listopada 2024
Nadszedł koniec ogromnych światów w grach?
34 557 wyświetleń 21 listopada 2024
10 ZASKAKUJĄCYCH misji otwierających gry
36 990 wyświetleń 20 listopada 2024