Gąbki na pociski: jak nie podkręcać stopnia trudności... na przykładzie Far Cry 4 (11:28)
Jak z partyzanta stałem się wcieleniem śmierci.
Far Cry 4 z jednej strony próbuje nas zachwycić możliwością kreowania cichych akcji w otwartym świecie, ale z drugiej chce też pozwolić nam na efektowną rozwałkę i wykorzystanie bombastycznego sprzętu. To drugie wiąże się z odpowiednio rosnącym poziomem trudności, co z kolei równa się utrudnionej realizacji pierwszego podejścia. Czy to jest konieczne? W jaki sposób FC4 stopniuje poziom trudności i jak robią to inne gry? Czas na małą dyskusję.

Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
445 788 wyświetleń 3 października 2018

Recenzja Mafia II
42 783 wyświetlenia 9 września 2010

Eksploracja ujarzmiona w Xenoblade Chronicles X – gdy otwarty świat napędza grę
11 634 wyświetlenia 9 stycznia 2016

Baza-matka i setki zadań. Gramy w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
45 413 wyświetleń 6 września 2015

Jak sprawdza się Days Gone?
148 195 wyświetleń 16 czerwca 2017

Na tropie Far Cry 5 - survival na Alasce? Wojna w Wietnamie? A może postapo?
44 721 wyświetleń 29 marca 2015
Popularne na tvgry.pl

10 najgłupszych zagadek z gier
512 775 wyświetleń 30 marca 2020

TVGRY kontra gry na kilka tysięcy godzin
1 256 065 wyświetleń 30 marca 2020

5 achievementów, na których zdobycie nie starczy ci życia
424 512 wyświetleń 23 lutego 2020

5 taktyk tak mocnych, że musiano ich zakazać
861 477 wyświetleń 16 grudnia 2019