Gąbki na pociski: jak nie podkręcać stopnia trudności... na przykładzie Far Cry 4 (11:28)
Jak z partyzanta stałem się wcieleniem śmierci.
Far Cry 4 z jednej strony próbuje nas zachwycić możliwością kreowania cichych akcji w otwartym świecie, ale z drugiej chce też pozwolić nam na efektowną rozwałkę i wykorzystanie bombastycznego sprzętu. To drugie wiąże się z odpowiednio rosnącym poziomem trudności, co z kolei równa się utrudnionej realizacji pierwszego podejścia. Czy to jest konieczne? W jaki sposób FC4 stopniuje poziom trudności i jak robią to inne gry? Czas na małą dyskusję.

Jak sprawdza się Days Gone?
147 798 wyświetleń 16 czerwca 2017

Recenzja Mafia II
42 328 wyświetleń 9 września 2010

Eksploracja ujarzmiona w Xenoblade Chronicles X – gdy otwarty świat napędza grę
11 226 wyświetleń 9 stycznia 2016

Na tropie Far Cry 5 - survival na Alasce? Wojna w Wietnamie? A może postapo?
44 369 wyświetleń 29 marca 2015

Wracamy do średniowiecza w Kingdom Come: Deliverance! (wersja alfa)
34 676 wyświetleń 29 października 2014

5 powodów, dla których czekamy na Kingdom Come: Deliverance
20 615 wyświetleń 28 stycznia 2014
Popularne na tvgry.pl

Czy Rockstar przekroczył granicę realizmu?
634 376 wyświetleń 13 listopada 2018

Co Kingdom Come robi lepiej od innych RPG?
302 352 wyświetlenia 1 marca 2018

Najgorsze błędy w filmach wojennych
353 873 wyświetlenia 25 listopada 2019

Jak achievementy zepsuły gry
292 286 wyświetleń 2 grudnia 2019