Gąbki na pociski: jak nie podkręcać stopnia trudności... na przykładzie Far Cry 4 (11:28)
Jak z partyzanta stałem się wcieleniem śmierci.
Far Cry 4 z jednej strony próbuje nas zachwycić możliwością kreowania cichych akcji w otwartym świecie, ale z drugiej chce też pozwolić nam na efektowną rozwałkę i wykorzystanie bombastycznego sprzętu. To drugie wiąże się z odpowiednio rosnącym poziomem trudności, co z kolei równa się utrudnionej realizacji pierwszego podejścia. Czy to jest konieczne? W jaki sposób FC4 stopniuje poziom trudności i jak robią to inne gry? Czas na małą dyskusję.
Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
443 462 wyświetlenia 3 października 2018
Gramy w Mafia II!
91 411 wyświetleń 26 sierpnia 2010
Nasz pierwszy raz z nowym Hitmanem! Czy łysy powraca z klasą?
10 637 wyświetleń 14 lutego 2016
Jak sprawdza się Days Gone?
147 035 wyświetleń 16 czerwca 2017
Symulator parkouru powraca! Gramy w Mirror's Edge Catalyst
8 057 wyświetleń 14 kwietnia 2016
Gramy w Red Dead Redemption, część II
42 982 wyświetlenia 28 maja 2010
Popularne na tvgry.pl
Ten hit sprzed 20 lat do dziś ROZWALA system
86 124 wyświetlenia 20 listopada 2024
Zapomniany rywal Heroesów wciąż wymiata!
79 622 wyświetlenia 20 listopada 2024
Nadszedł koniec ogromnych światów w grach?
34 557 wyświetleń 21 listopada 2024
10 ZASKAKUJĄCYCH misji otwierających gry
36 990 wyświetleń 20 listopada 2024