30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach? (6:43)
Sami zobaczcie, jaka jest różnica.
Wraz z pojawieniem się PS4 i Xboksa One, rozpoczęła się w Internecie nowa mania. Obok rozdzielczości 1080p pożądanym przez wielu graczy elementem jest animacja w 60 klatkach na sekundę. Pecetowcy mogą być do tego przyzwyczajeni, konsolowcy - wręcz przeciwnie. Czy 60 FPS-ów to faktycznie rzecz, którą warto ścigać w nowej generacji konsol?

Ludzkie oko nie widzi 4K
769 536 wyświetleń 11 września 2016

Czy w strzelanki da się grać na padzie?
397 533 wyświetlenia 20 listopada 2017

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
38 855 wyświetleń 19 czerwca 2016

Ile gry zmieści się w 180 MB?
174 292 wyświetlenia 11 marca 2018

Jak naprawdę wyglądają włosy w grach
307 322 wyświetlenia 22 czerwca 2018

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
24 980 wyświetleń 28 sierpnia 2016
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 905 772 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Absurdalne błędy, do których przyznali się twórcy gier
1 347 695 wyświetleń 25 listopada 2019

Jak Dying Light stał się potęgą? 3 lata od premiery
586 182 wyświetlenia 26 lipca 2018

5 buildów postaci, którymi nie przejdziesz gry
680 668 wyświetleń 25 listopada 2019