tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Owoce Morza - wyłowione z sieci

21 187 wyświetleń 26 lutego 2010

Ciekawostki z krańców Internetu.

Środy w tvgry.pl to dzień wyłapywania z sieci najlepszych kąsków. Facepalm i Owoce Morza - dwa podejścia, jedna idea.

Komentarze Czytelników (119)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
25.02.2010 15:13
👎
odpowiedz
Rafi1990
22
Pretorianin

Jasne znowu jakiś magazyn pewnie jak my gracze nie doczeka się następnych odcinków ...

25.02.2010 15:14
👍
odpowiedz
skydog
8
Chorąży

Szkoda że nie macie takiego własnego programu w TV na przykład w TV4(choćby zamiast allegra), a co do programu to mi się podoba chociaż wolałbym żeby bardziej skupić się na elektronicznej rozrywce. Czekam na GRAMY z Arcania(Gothic4) chociaż nawet nie wiem kiedy to wyjdzie, a mam nadzieje że w przeciągu 2 miesięcy. Ale to jest raczej niemożliwe

25.02.2010 15:26
Rogal45_PL
👍
odpowiedz
Rogal45_PL
19
Konsul

Fajny pomysl :) ale moglobyc troche wiecej humoru bo momentami przynudzalo :)

25.02.2010 15:34
odpowiedz
$erek47
52
Generał

Chyba wolę Face palm. Przeróbka Star Wars była najlepsza

25.02.2010 15:39
😃
odpowiedz
Sznajder13
16
Chorąży

Fajne :), najlepsze byly napisy ze star wars ;D

25.02.2010 15:59
odpowiedz
wuja3d
33
Pretorianin

bardzo fajny pomysł

25.02.2010 16:22
😃
odpowiedz
kamil6910
14
Centurion

Fajne

25.02.2010 16:52
👍
odpowiedz
Wrotycz
2
Junior

Nie wiem czy autorzy filmiku oglądają Family Guy'a ale warto zobaczyć przeróbkę wściekłości Bale właśnie w tej kreskówce

25.02.2010 17:17
niezny_95
odpowiedz
niezny_95
53
Airborne

fajny program :)

25.02.2010 17:36
odpowiedz
TraneQ
27
Pretorianin

nawet fajne prowadzcie dalej :D

25.02.2010 18:31
Gmp3
👍
odpowiedz
Gmp3
37
Chuck

Pomysł mi się podoba.

Co do wielkości statków, to znam większy - Executor-class Star Dreadnought miał 19 km.

25.02.2010 18:41
Hybrydos
odpowiedz
Hybrydos
36
Life Will Kill You!

Facepalm sie chowa...
Dobra robota

25.02.2010 20:43
szewa bass
odpowiedz
szewa bass
0
Generał

ooo fajne good job

25.02.2010 20:53
HUtH
odpowiedz
HUtH
120
kolega truskawkowy

Mie sie ten program podobo, o!

26.02.2010 08:10
👍
odpowiedz
zanonimizowany620345
31
Centurion

Mam nadzieje ze wyjdzie następny odcinek:D

26.02.2010 12:04
Harry M
odpowiedz
Harry M
133
Master czaszka

Fajny ten program.!.! Fajna maskotka hahah. Osiedle Swoboda hahahah faajne xD. The Move zapamiętam. Fajne koszulki. Hahah cedric???.com. A więc dlatego one znikają hahahha.

26.02.2010 16:52
komarioza
odpowiedz
komarioza
66
Duch Sparty

całkiem całkiem, ale myślę, że powinniście się skupić na grach. Wiem, że jestem nudny tylko gry i gry, ale chyba od tego jesteście. Ja bym bardziej szukał nowych pomysłów w grach.
A jak chcecie to możecie zrobić nowy serwis poświęcony filmom internetowi idt. Wiem, że to kosztuje(chyba) ale kupa ludzi płaci abonamenty

Pozdrawiam Gry-online i tvgry.pl

26.02.2010 17:37
baron23233
😃
odpowiedz
baron23233
48
Pretorianin

zarąbisty program

26.02.2010 17:58
danco2000
😃
odpowiedz
danco2000
43
Generał

Super! Wiecej takich ciekawych programow.

27.02.2010 09:58
feniks_012
👍
odpowiedz
feniks_012
8
Pretorianin

Fajny program

27.02.2010 10:51
😊
odpowiedz
Infernal*s
5
Legionista

Fajny ,pomysłowy i ciekawy , w sam raz aby się odstresować i posłuchać co tam w sieci leci.Oby zagościł na dłużej w ramówce .

27.02.2010 16:19
Simon360
😐
odpowiedz
Simon360
5
Chorąży

Trochę lipa, ale jest jak zabić czas.
http://www.cedricdelsaux.com/# Pozder

27.02.2010 18:18
raziel88ck
😱
odpowiedz
raziel88ck
141
Reaver is the Key!
Image

1:35 - przeciez to Bac02 we wlasnej osobie!

28.02.2010 19:18
Bac02
😜
odpowiedz
Bac02
75
StreetRider

[113] wybudziłem się ze snu zimowego

01.03.2010 09:48
👍
odpowiedz
bazyl009
5
Junior

Podejście do tematu mi się podoba. Jednak mała uwaga. Podajecie adresy różnych stron internetowych w materiale. Może warto w pierwszym komentarzu umieścić wszystkie linki wymienione w programie? bo jakoś nie uśmiecha mi się wklepywać tego ze słuchu. Wiem że to lenistwo ale zawsze to ułatwi nam widzą poruszanie się wybranych przez was stronach.

01.03.2010 16:08
odpowiedz
kamil6os
13
Legionista

Myslałem, że pierwszy wpadłem na pomusł podania adresów, ale nie Xd. Podajcie chociaż co w pisac w google, ja np. męczyłem sie jak poadć imie tego sedrika desaluxa, po poł godzinie doszedłem

01.03.2010 17:53
😜
odpowiedz
matiii965
10
Legionista

Bardzo Fajne POLECAM http://themovie.com.pl/

01.03.2010 20:31
odpowiedz
Kosiorsky
22
Konsul

HEHE Showtime Krzyśka :P

01.03.2010 20:50
odpowiedz
Kosiorsky
22
Konsul

Ahhh te napisy lecą a ludzi ratuje Enterprise P

12.03.2010 01:49
odpowiedz
SSman92
26
Generał

odcinek zdominowały tematy gwiezdno podobne

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Jak Minecraft wygrał z Fortnite
12:54
30457372

Jak Minecraft wygrał z Fortnite

405 613 wyświetleń 13 września 2019

Najgorsze zwiastuny gier, które znajdziesz na YouTube
11:31
16582325

Najgorsze zwiastuny gier, które znajdziesz na YouTube

269 375 wyświetleń 9 września 2019

6 najlepszych gier, które w Polsce nie mają szans
12:48
14317209

6 najlepszych gier, które w Polsce nie mają szans

315 845 wyświetleń 9 września 2019

Genialna gra z kosza, w której NIC NIE DZIAŁA
15:30
14036192

Genialna gra z kosza, w której NIC NIE DZIAŁA

199 wyświetleń 16 września 2019