tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
YouTube
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

7 nagłych zmian w rozgrywce, które zaszkodziły grom

354 157 wyświetleń 28 sierpnia 2017

Wyścigi w mojej strzelance?

Przygotowanie mechaniki, która będzie sprawiała maksymalną frajdę, będzie uczciwa wobec graczy i wolna od problemów, to zadanie na miesiące, jeśli nie lata pracy. Co więc robią niektórzy twórcy? Robią dwie takie mechaniki! Albo trzy! Oto przykłady gier, którym nagła zmiana gameplayu nie wyszła na dobre... bo po prostu nie był to gameplay szczególnie dobry.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
29.08.2017 08:54
zadymek01
21
Chorąży

O tak, nienawidziłem "nowinek" z Two Thrones. Od nieskładnego skradania, po słynne gnanie rydwanem/golemem i debilne walki z szefami QTE. Podobne zmiany perspektywy wnerwiają w Batman Arkham Asylum i Beyond Good and Evil.
Podobnie wnerwia wrzucone od czapy rozbrajanie bomby w Red Faction, czy niedorobiona walka z szefem, w zafiksowanej perspektywie, z Kingdoms of Amalur.

BTW Nie, w takich wypadkach nie da się zagłosować portfelem: zmiana konwencji trafia się już po zakupie, w trakcie grania ...i wiecie co zbite.

03.09.2017 03:07
odpowiedz
Bukaj_2
4
Junior

Crysis i utrata grawitacji w statku obcych; pamiętam że odbiłem się od tego etapu i powróciłem do tytułu dopiero kilka lat później.

więcej

Popularne na tvgry.pl

Minecraft 10 lat później
15:58
18865323

Minecraft 10 lat później

6 789 wyświetleń 11 lutego 2019

7 błędów, bez których gry byłyby gorsze
12:34
14336369

7 błędów, bez których gry byłyby gorsze

12 235 wyświetleń 11 lutego 2019

Gdyby twoim sąsiadem był Adolf Hitler
13:00
14273206

Gdyby twoim sąsiadem był Adolf Hitler

4 673 wyświetlenia 13 lutego 2019

Gry, w których śmierć naprawdę boli
8:20
13105353

Gry, w których śmierć naprawdę boli

420 wyświetleń 11 lutego 2019