tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Dobra adaptacja gry, słaby film - recenzja filmu Assassin's Creed na trzy głosy

4 321 wyświetleń 13 stycznia 2017

Co o filmie sądzą fani i przypadkowy widz

Film Assassin's Creed raczej podoba się graczom i fanom serii. Jest to adaptacja gry wykonana poprawnie... ale niekoniecznie oznacza to od razu, że sam film zasługuje na wysokie oceny. Szczególnie średnio trafia on do ludzi, którzy nie orientują się w zawiłościach fabularnych serii gier. Arasz, Elessar i UV rozmawiają i dzielą się opiniami po seansie - są tu spoilery!

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
13.01.2017 14:39
puci3104
😁
puci3104
129
Generał

Mam pytanie. Po co ten mikrofon w ręce Pana po lewej skoro on nim tylko macha? :D

13.01.2017 14:48
Elessar90
1
odpowiedz
Elessar90
64
GRYOnline.pl

GRYOnline.plRedakcja

Nie jestem Ci w stanie odpowiedzieć dlaczego. Dostałem mikroport, mikrofonem bawiłem się przed nagraniem i jakoś tak zupełnie o nim zapomniałem. :p

13.01.2017 18:04
1
odpowiedz
Persecuted
99
Legend

Twarz U.V i te miny w stylu: "OMG, co oni pier***?!" ;].

13.01.2017 20:32
odpowiedz
DziarskiHenk
36
Centurion

Elessar bardzo fajne, kluczowe wypowiedzi, bardzo dużo dzięki niemu zrozumiałem co jest z tym filmem
UV strasznie dużo komentarzy emocjonalnych? tzn. dużo komentarzy w stylu "straszne" których definicje trzeba już sobie samemu dopowiadać.
Wypowiedzi Arasza tragedia xD , piłowanie przez cały film że było nudno, gdyby twój komentarz był robi0ny na bekę to bym nawet przyklasnął ale chyba nie był xd

13.01.2017 20:38
odpowiedz
zanonimizowany1027056
59
Generał

Michale nie lubisz Unity, bo Unity to parująca kupa.

14.01.2017 13:11
odpowiedz
KlakierGT
14
Legionista

Mogę się mylić, ale chyba w AC: Revelations była wzmianka o tym, że Jabłko przejął gagatek udający się do Nowego Świata.
Nie grałem w to sto lat, więc coś mogło mi się pochrzanić, ale tu bym bronił twórców, co do wpakowania do filmu Krzysia Kolumba.

14.01.2017 23:19
😉
odpowiedz
GeTe.T
5
Legionista

Film nudny, nie grałem w AC i film w mojej opinii jest kiepski...
Za cholere nie wiedzialem po co gościowi assasyńskie chowane noże w Animusie... jak wszystko odbywalo sie w "virtualnej" przeszlości... wyjasnilo sie przy końcu jak zacząl wyżynać strażników w teraźniejszości... Niekonsekwencji bylo wiele co nie jest wybaczalne w grze komputerowej a juz na pewno nie w filmie...
hmmm a Krzysia K. alias Columbus, dodali, bo druga cześć bedzie w Ajmeryce... żeby można bylo w amerykańskim filmie amerykańską flagę pokazać... ;)

14.01.2017 23:50
Adrianun
👍
odpowiedz
Adrianun
119
Senator

Wychodzi na to, że tragedii nie ma patrząc oczywiście z punktu widzenia fana serii.

15.01.2017 22:02
odpowiedz
Chrystus666
5
Junior

Nie no po prostu kocham UV'a xD Uwielbiam tego człowieka

17.01.2017 14:01
odpowiedz
Tupolew
38
Chorąży

A kiedy wyszedł ten film?

18.01.2017 04:12
odpowiedz
ACfan30
5
Junior

Ten koles po lewej myli sie w jednej waznej kwestii odnosnie siedziby Abstergo. Abstergo w zadnym razie nie bylo budynkiem w Londynie gdzie stal budynek z krzyzem na czele. To byl budynek tzw. "lozy masonskiej", ktora od zawsze wzoruje sie na legendarnych templariuszach. Stad m.in. te krzyze na kazdym z ich siedzib. Wystarczy sobie w necie popatrzec jak wygladaja budynki loz masonskich rozsiane na calym swiecie. Tak wiec powtarzam raz jeszcze. Budynek abstergo nie ma nic wspolnego z budynkiem w Londynie gdzie zebrala sie loza masonska zwana w adaptacji gier i filmu jako templariusze. Przeciez bylo wyraznie widac ze odlatuja smiglowcem do innej lokalizacji pod koniec filmu. Co do UV to gosc jest spoko, szczegolnie dobry tekst, gdy zabral glos w sprawie organizacji i tego jak wazna i powazna role odgrywa ona w swiecie Assassin's Creed od sredniowiecza poczawszy.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze

więcej

Popularne na tvgry.pl

Czego NIE MÓWIĄ gamerzy
14:29
702291319

Czego NIE MÓWIĄ gamerzy

670 707 wyświetleń 4 sierpnia 2020

Jak rozwiązano największą tajemnicę Minecrafta
8:44
42386518

Jak rozwiązano największą tajemnicę Minecrafta

564 592 wyświetlenia 4 sierpnia 2020

Jak jeden człowiek strollował tysiące cheaterów
11:29
33640435

Jak jeden człowiek strollował tysiące cheaterów

477 355 wyświetleń 4 sierpnia 2020

10 gier, w których można zniszczyć wszystko
14:34
23846236

10 gier, w których można zniszczyć wszystko

391 116 wyświetleń 4 sierpnia 2020