tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Przegląd tygodnia - auta, giwery i metal

24 062 wyświetlenia 22 października 2009

Kolejny tydzień, kolejne hity!

Przedpremierowe wrażenia z Forza Motorsport 3, mini-recenzja Brutal Legend, zapowiedzi Borderlands i The Ballad of Gay Tony - te i inne tematy specjalnie dla Was w nowym Przeglądzie tygodnia. A w konkursie Operation Flashpoint: Dragon Rising na PC!

Komentarze Czytelników (213)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
18.10.2009 16:58
odpowiedz
HangobangoPL
10
Legionista
18.10.2009 17:09
magik603
odpowiedz
magik603
32
Konsul

Według mnie najlepsza gra z przeglądu to oczywiście: STALKER. Ja gram już ponad 15 h w to i dopiero przechodzę do nowej lokacji. Tej gry nie można przejść, robiąc główne questy jedynie. Jak mi wyskoczy ten buerer w 3:47 i snork w 4:14 to chyba padne. Zresztą na poziomie "master" sam snork po takim skoku na twarz zabiera 3/4 życia.
Borderland też mi się bardzo spodobał. Ogólnie ten styl graficzny jest dla mnie przekonujący, a do tego rozwijanie postaci i postapokaliptyczny świat.
Forza 3 prezentuje się fajnie graficznie i symulacja też wygląda dobrze, lecz jak sie nie zagra to sie nigdy nie wie czy na prawdę to symulacja czy bardziej zręcznościówka.
Co do konkursu. Te gry mają być wydane przez Codemasters czy stworzone? Zależy mi na Flashpoincie.

18.10.2009 17:21
odpowiedz
Miczmenx
25
Chorąży

HangobangoPL - dzięki

18.10.2009 17:33
😡
odpowiedz
c'mon1991
7
Legionista

WY SIĘ NAZYWACIE TELEWIZJĄ DLA GRACZY ????? 2 FILMIKI PO 8 MINUT CO 2 DNI??? HAHAHA TELEWIZJA HAHAHA TAKICH FILMIKÓW WIECEJ ROBIĄ AMATORZY NA YOUTUBIE KTÓRZY NIC ZA TO NIE BIORA!!!! WY BIRZECIE GRUBA KASE Z REKLAM I ABONAMENTU JESTESCIE ŻAŁOSNI ROZUMIEM 10 -12 FILMIKÓW DZIENNIE TO MOZNA WTEDY NAZWAC TELEWIZJA A TO CO WY ROBICIE TO ANI NIE MA WYSOKIEGO POZIOMU ANI TEGO WIELE NIEMA ZAL PANOWIE ZAL I WSTYD

18.10.2009 18:29
odpowiedz
Mikul1991
90
Konsul

Nie wiem dlaczego, ale u mnie FORZA 3 wygląda znacznie lepiej (lepsze wygładzanie krawędzi - tu było straszne, bardziej żywe kolory). Co do gry - rewelacja!

18.10.2009 18:30
odpowiedz
look16
8
Legionista

Grałem w demo forzy 3 i mam też forze 2 i pod względem prowadzenia nie wyczuwam dużej różnicy a wiązalnie brakuje mi parę detalów, które zawsze cieszyły oko np. wyraźnie odwzorowane felgi a te tu wyglądają jak by były po prostu wklejone tekstury brak w nich kontur a tak żadnych zmian które by mnie na 100% ale podoba mi się bardzo opcja cofania podobna do tej w GRIDZIE bardzo przydatne rozwiązanie szczególnie przy długich wyścigach. ciekawi mnie to czy też będzie można będzie tak dostroić samochód żeby nadawał się do driftingu

18.10.2009 19:12
😃
odpowiedz
Dawidexis
2
Junior

A ja bede szczery
Komentuje zeby wygrac! :D
pozdrawiam

18.10.2009 20:48
magik603
odpowiedz
magik603
32
Konsul

c'mon1991---> nie wiem czemu ty się czepiasz, jacy amatorzy robią więcej filmików przez tydzień?
Nie mówię że na tym forum jest dużo, ale mi to stanowczo wystarczy. Umiem czytać więc dopełniam sobie zwykłymi newsami. A tak w ogóle to dodają dużo filmików na GOL video więc tam też można pooglądać.

18.10.2009 20:53
😜
odpowiedz
ZUBI
1
Junior

Taaaak już sie nie mogę doczekać następnego przeglądu tygodnia

18.10.2009 20:55
👍
odpowiedz
zanonimizowany607931
19
Generał

Forza rządzi

18.10.2009 21:08
odpowiedz
Szopen96
3
Legionista

brutal legend najlepsza gra w tym przeglądzie

18.10.2009 21:08
odpowiedz
Szopen96
3
Legionista

brutal legend najlepsza gra w tym przeglądzie

18.10.2009 21:08
odpowiedz
Szopen96
3
Legionista

brutal legend najlepsza gra w tym przeglądzie

18.10.2009 21:08
odpowiedz
Szopen96
3
Legionista

brutal legend najlepsza gra w tym przeglądzie

18.10.2009 21:08
odpowiedz
Szopen96
3
Legionista

brutal legend najlepsza gra w tym przeglądzie

18.10.2009 22:10
😁
odpowiedz
geniek22
10
Chorąży

Czy ty masz Zespół Downa po co piszesz tą samą wypowiedz pare razy

18.10.2009 22:19
odpowiedz
Roma99
3
Legionista

jaki dzieciak zal wezcie go zbanujcie nie bedzie tu spamował

18.10.2009 22:21
odpowiedz
Roma99
3
Legionista

przeszedł już ktoś risena ?

18.10.2009 22:24
odpowiedz
Roma99
3
Legionista

po forze jade jutro :D spoko gra

18.10.2009 23:54
odpowiedz
brakksywki
56
Pretorianin

No a gdzie słynne "działo się", "będzie się działo"? Jestem zawiedziony.

19.10.2009 00:21
😉
odpowiedz
c'mon1991
7
Legionista

magik603....>>chodziło mi o "recenzje amatorskie" jest ich sporo na YT pomimo ze robia je amatorzy to sa niekiedy lepsze od tych z "tvgry' ale tam nikt nienazywa siebie "TELEWIZJA DLA GRCZY" -ZAL.... , na GOL jest praktycznie to samo co na TVGRY , czepiam sie tego że nazywaja sie telewizja i niemal uwazaja sie za telewizyjne gwiazdeczki ( moze wezma ich do "gwiazdy tancza na lodzie"??...niee :/ nawet tam byliby za słabi :D) proponuje zmiane nazwy z tvgry na www.ama
torskie.filmiki.dwa.na.tydzień.pl do TV to im równie daleko jak mnie do Progamera

19.10.2009 15:38
odpowiedz
sargonwielki
49
Konsul

Przegląd jak zwykle super! Szczególnie podobał mi się reportaż o Forza. Super gra! Myślę że ją kupie! No i mam nadzieje na wygraną tego kuponiku ;p

19.10.2009 17:23
odpowiedz
ravalus
2
Junior

Świetny przegląd, oby tak dalej chłopaki, a na pewno będę tu często zaglądać;)

pozdrawiam

19.10.2009 21:22
😐
odpowiedz
wartburg2
17
Chorąży

kolejny bohater ktory chce wygrac kupon na niesmiertelniki i spamuje :|

ej zal mi ciebie kolego naprawde:]

20.10.2009 22:05
😍
odpowiedz
nadolle
65
Konsul

Dziwne... Brutal Legend dostało 3 gwiazdki, maksymalnie jest 5. Gra w recenzji recenzji dostała ocenę 79%, czyli gra powinna dostać 4 gwiazdki patrząc na jaką skale liczą się gwiazdki:
od 0%- 0 gwiazdek
od 10% do 20%- 1 gwiazdka
od 30% do 40%- 2 gwiazdki
od 50% do 60%- 3 gwiazdki
od 70% do 80%- 4 gwiazdki
od 90% do 100%- 5 gwiazdek
Np Wolfenstein dostał w recenzji 73% a dostał 4 gwiazdki. Panowie z Gry Onlinle się pomylili.

20.10.2009 23:52
😒
odpowiedz
sine_uno
4
Junior

Do bani że nie ma gta na inne platformy... tylko na x'a

Kaszana...

21.10.2009 00:35
Leilong
odpowiedz
Leilong
62
STARSCREAM

Czekam na Borderlands :)

21.10.2009 19:03
odpowiedz
Szopen96
3
Legionista

Forzy 3 vs brutal legend

02.11.2009 20:53
👍
odpowiedz
leetomek
23
Legionista

wielkie dzięki za nagrodę ale dopiero teraz trafiłem na tego flesha :D nagrodę mam w domu wielkie dzięki i pozdrawiam

21.01.2011 21:39
qqqqqq
odpowiedz
qqqqqq
4
Generał

Spoko przegląd, mimo że już jakiś czas temu był wypuszczony, tak natrafiłem na niego jak przeglądałem...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Reklamy gier, które kłamią w żywe oczy
11:21
26122228

Reklamy gier, które kłamią w żywe oczy

499 620 wyświetleń 6 października 2019

Jak stworzyliśmy własną GRĘ Z KOSZA
10:54
16782160

Jak stworzyliśmy własną GRĘ Z KOSZA

240 450 wyświetleń 6 października 2019

Żołnierz GROM-u kontra symulator komandosa
15:30
16761207

Żołnierz GROM-u kontra symulator komandosa

302 625 wyświetleń 6 października 2019

Przy tej grze Skyrim jest MIKROSKOPIJNY
10:25
13322215

Przy tej grze Skyrim jest MIKROSKOPIJNY

248 468 wyświetleń 10 października 2019