tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Headshoty w grach - historia, mity, gameplay

1 213 wyświetleń 27 lutego 2016

Strzał w głowę nie wziął się z czapy

Headshoty to dziś integralna część niemal każdej strzelaniny, ale historia strzałów w głowę wcale nie jest taka długa. Kiedy zaczęto punktować trafienie w inne części ciała? Jak twórcy bawią się konwencją? Czy hełmy naprawdę uchronią żołnierza przed hedszotem?

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
27.02.2016 16:04
Valgard
31
Centurion

modele 2d też mogą mieć hitboxy, wiele jest strzelanin 2d które rozpoznają lokację trafienia ;)

27.02.2016 16:15
😈
odpowiedz
Lemigranto
30
Centurion

wszystko na temat

27.02.2016 16:20
odpowiedz
1 odpowiedź
pprrzemek
33
Chorąży

Valgard: Weź odpal jeszcze raz materiał a później komentuj.

27.02.2016 17:53
Valgard
31
Centurion

Gambri mówi o modelach 2d sprzed 96', i ze modele 3d (które pojawily się po 96') daly możliwość tworzenia hitboxow - choc pewnie mial na mysli postęp ogólny biegiem czasu to konotacja modeli 3d z możliwością tworzenia hitboxów jest nie do końca prawdziwa (a taka sugestia wypływa z tego zdania)

28.02.2016 10:58
FanGta
odpowiedz
1 odpowiedź
FanGta
111
Generał

Denerwuje w grach niektórych, tak nierealistycznych, ze trzeba kilka strzałów w łeb żeby uwalić jakiegos bydlaka.
A w rzeczywistym świecie zdarzało sie, że przeżył ktoś postrzał w głowe

29.02.2016 21:10
final_bot
36
Pretorianin

ostatnio w bf3 z kilku metrów wycelowałem w głowę delikwenta, odległość kilka metrów, gra uznała, że nie trafiłem i koleś mnie sfragował (jakoś wole to słowo, mimo że dłuższe, od zabił)

28.02.2016 12:31
GumiS91 PL
odpowiedz
GumiS91 PL
65
Pretorianin

No a w grach o zombi jest to samo po co walić po całym ciele jak wystarczy w łeb czasami nawet raz i zombi nie wstanie. To też grach jest nagradzane lepiej jak np w Dying Light nawet gra na początku uczy gracza że lepiej walić w głowę bo już nie wstanie.

29.02.2016 09:48
odpowiedz
Prawdę Przyniosłem
3
Legionista

odnosnie obrazen wplywajacych na koncycje i zachowania czyli tez predkosc celnosc widocznosc slyszalnosc i orientacje jak i bol to wszystko powinno byc rozwijane to licze ze bf5 bedzie mial taka mechanike i jestem pewny ze escape from tarkov ja ma. przydalo by sie tez zeby w gta6 tankowalo sie pojazdy a nie jazda za darmo

01.03.2016 00:32
Cobrasss
odpowiedz
Cobrasss
140
Senator
Image

:D Takie moje mało pochlebne wspomnienie z 1szych sesji w UT w 2001r

05.03.2016 18:18
Adrianun
😉
odpowiedz
Adrianun
115
Senator

Ostatnie zdanie idealnie podsumowuje to, czym jest headshot dla graczy!

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Najlepsza gra, w której budujesz Polskę
12:35
19027195

Najlepsza gra, w której budujesz Polskę

301 465 wyświetleń 12 lipca 2019

Sekrety gier, których nikt nie miał odkryć
9:27
13932249

Sekrety gier, których nikt nie miał odkryć

9 461 wyświetleń 15 lipca 2019

Psychologiczne pułapki, w które wpada każdy gracz
14:25
12726174

Psychologiczne pułapki, w które wpada każdy gracz

202 763 wyświetlenia 12 lipca 2019

Jak cheaterzy hakują ściany w grach
8:18
12304257

Jak cheaterzy hakują ściany w grach

241 389 wyświetleń 9 lipca 2019