Jak żyją postacie w grach, czyli AI w otwartym świecie (8:12)
Wstać rano, do pracy, wieczorem kolacja...
Jedną z kluczowych kwestii w tworzeniu wiarygodnego świata jest odpowiednie zachowanie zamieszkujących go postaci. W takich grach jak Skyrim, Gothic czy STALKER swoje niezależne życia prowadzą setki ludzi i nieludzi, których obserwujemy zwiedzając wioski oraz miasta. Jak działa inteligencja takich NPC-ów? Jak pogodzić codzienną rutynę z reagowaniem na gracza i jego wpływem na wirtualny świat? W tym materiale przyjrzymy się temu, jak działają te mechanizmy w seriach pokroju The Elder Scrolls.

18 najciekawszych gier 2018 roku
877 102 wyświetlenia 20 grudnia 2017

5 najgorszych gier 2017 roku
233 935 wyświetleń 30 grudnia 2017

28 najciekawszych ścieżek dźwiękowych z 2016
11 842 wyświetlenia 17 stycznia 2017

Konsola, która nie dała rady. Jak Nintendo przegrało wojnę
9 280 wyświetleń 3 lipca 2015

Od sztucznej skóry do gumowej kaczuszki - najbardziej absurdalne zagadki z gier
10 505 wyświetleń 15 listopada 2016

Gry, których wstydzili się nawet twórcy
42 960 wyświetleń 31 maja 2014
Popularne na tvgry.pl

Najdroższe crapy w Grach z kosza
870 905 wyświetleń 21 czerwca 2019

10 największych bossów z gier
963 175 wyświetleń 26 lutego 2019

5 taktyk tak mocnych, że musiano ich zakazać
862 769 wyświetleń 16 grudnia 2019

Czy da się zepsuć Red Dead Redemption 2? Liczę na Glicze!
1 501 657 wyświetleń 10 stycznia 2019