Jak żyją postacie w grach, czyli AI w otwartym świecie (8:12)
Wstać rano, do pracy, wieczorem kolacja...
Jedną z kluczowych kwestii w tworzeniu wiarygodnego świata jest odpowiednie zachowanie zamieszkujących go postaci. W takich grach jak Skyrim, Gothic czy STALKER swoje niezależne życia prowadzą setki ludzi i nieludzi, których obserwujemy zwiedzając wioski oraz miasta. Jak działa inteligencja takich NPC-ów? Jak pogodzić codzienną rutynę z reagowaniem na gracza i jego wpływem na wirtualny świat? W tym materiale przyjrzymy się temu, jak działają te mechanizmy w seriach pokroju The Elder Scrolls.

18 najciekawszych gier 2018 roku
876 951 wyświetleń 20 grudnia 2017

Konsola, która nie dała rady. Jak Nintendo przegrało wojnę
8 843 wyświetlenia 3 lipca 2015

28 najciekawszych ścieżek dźwiękowych z 2016
11 373 wyświetlenia 17 stycznia 2017

Gry, których wstydzili się nawet twórcy
42 520 wyświetleń 31 maja 2014

Od sztucznej skóry do gumowej kaczuszki - najbardziej absurdalne zagadki z gier
10 057 wyświetleń 15 listopada 2016

5 najgorszych gier 2017 roku
233 889 wyświetleń 30 grudnia 2017
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
353 490 wyświetleń 25 listopada 2019

Co Kingdom Come robi lepiej od innych RPG?
302 247 wyświetleń 1 marca 2018

Psychologia przebrań Hitmana - rozpoznalibyśmy go?
430 459 wyświetleń 27 listopada 2018

Czy Rockstar przekroczył granicę realizmu?
634 271 wyświetleń 13 listopada 2018