Jak żyją postacie w grach, czyli AI w otwartym świecie (8:12)
Wstać rano, do pracy, wieczorem kolacja...
Jedną z kluczowych kwestii w tworzeniu wiarygodnego świata jest odpowiednie zachowanie zamieszkujących go postaci. W takich grach jak Skyrim, Gothic czy STALKER swoje niezależne życia prowadzą setki ludzi i nieludzi, których obserwujemy zwiedzając wioski oraz miasta. Jak działa inteligencja takich NPC-ów? Jak pogodzić codzienną rutynę z reagowaniem na gracza i jego wpływem na wirtualny świat? W tym materiale przyjrzymy się temu, jak działają te mechanizmy w seriach pokroju The Elder Scrolls.

5 najgorszych gier 2017 roku
233 973 wyświetlenia 30 grudnia 2017

Konsola, która nie dała rady. Jak Nintendo przegrało wojnę
9 399 wyświetleń 3 lipca 2015

18 najciekawszych gier 2018 roku
877 150 wyświetleń 20 grudnia 2017

Od sztucznej skóry do gumowej kaczuszki - najbardziej absurdalne zagadki z gier
10 624 wyświetlenia 15 listopada 2016

Gry, których wstydzili się nawet twórcy
43 075 wyświetleń 31 maja 2014

28 najciekawszych ścieżek dźwiękowych z 2016
11 955 wyświetleń 17 stycznia 2017
Popularne na tvgry.pl

Gry, które postawiły na MAKSYMALNY REALIZM
1 904 754 wyświetlenia 20 stycznia 2019

Najgorsze błędy w filmach wojennych
356 273 wyświetlenia 25 listopada 2019

Czego westerny nie mówią o broni palnej?
229 375 wyświetleń 21 października 2019

Najgłupsza gra, jakiej potrzebowaliśmy
345 016 wyświetleń 21 października 2019