Jak żyją postacie w grach, czyli AI w otwartym świecie (8:12)
Wstać rano, do pracy, wieczorem kolacja...
Jedną z kluczowych kwestii w tworzeniu wiarygodnego świata jest odpowiednie zachowanie zamieszkujących go postaci. W takich grach jak Skyrim, Gothic czy STALKER swoje niezależne życia prowadzą setki ludzi i nieludzi, których obserwujemy zwiedzając wioski oraz miasta. Jak działa inteligencja takich NPC-ów? Jak pogodzić codzienną rutynę z reagowaniem na gracza i jego wpływem na wirtualny świat? W tym materiale przyjrzymy się temu, jak działają te mechanizmy w seriach pokroju The Elder Scrolls.

5 najbardziej absurdalnych modów do Skyrim
70 456 wyświetleń 17 grudnia 2013

Od sztucznej skóry do gumowej kaczuszki - najbardziej absurdalne zagadki z gier
9 986 wyświetleń 15 listopada 2016

5 najgorszych gier 2017 roku
233 883 wyświetlenia 30 grudnia 2017

Konsola, która nie dała rady. Jak Nintendo przegrało wojnę
8 769 wyświetleń 3 lipca 2015

Gry, których wstydzili się nawet twórcy
42 447 wyświetleń 31 maja 2014

28 najciekawszych ścieżek dźwiękowych z 2016
11 299 wyświetleń 17 stycznia 2017
Popularne na tvgry.pl

Najgorsze błędy w filmach wojennych
344 548 wyświetleń 25 listopada 2019

Dlaczego Kompania braci to nadal najlepszy serial wojenny
155 644 wyświetlenia 8 lipca 2019

Kiepskie filmy, które pokochały miliony
371 639 wyświetleń 21 października 2019

Dlaczego nie śmiejemy się ze Stalina?
413 799 wyświetleń 30 marca 2020