Jak żyją postacie w grach, czyli AI w otwartym świecie (8:12)
Wstać rano, do pracy, wieczorem kolacja...
Jedną z kluczowych kwestii w tworzeniu wiarygodnego świata jest odpowiednie zachowanie zamieszkujących go postaci. W takich grach jak Skyrim, Gothic czy STALKER swoje niezależne życia prowadzą setki ludzi i nieludzi, których obserwujemy zwiedzając wioski oraz miasta. Jak działa inteligencja takich NPC-ów? Jak pogodzić codzienną rutynę z reagowaniem na gracza i jego wpływem na wirtualny świat? W tym materiale przyjrzymy się temu, jak działają te mechanizmy w seriach pokroju The Elder Scrolls.

18 najciekawszych gier 2018 roku
877 058 wyświetleń 20 grudnia 2017

5 najgorszych gier 2017 roku
233 916 wyświetleń 30 grudnia 2017

28 najciekawszych ścieżek dźwiękowych z 2016
11 646 wyświetleń 17 stycznia 2017

Konsola, która nie dała rady. Jak Nintendo przegrało wojnę
9 084 wyświetlenia 3 lipca 2015

Od sztucznej skóry do gumowej kaczuszki - najbardziej absurdalne zagadki z gier
10 321 wyświetleń 15 listopada 2016

Gry, których wstydzili się nawet twórcy
42 775 wyświetleń 31 maja 2014
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 031 403 wyświetlenia 27 października 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 009 433 wyświetlenia 28 marca 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
669 492 wyświetlenia 10 grudnia 2019

10 walk z bossami, które były za długie
630 792 wyświetlenia 9 kwietnia 2018