Jak żyją postacie w grach, czyli AI w otwartym świecie (8:12)
Wstać rano, do pracy, wieczorem kolacja...
Jedną z kluczowych kwestii w tworzeniu wiarygodnego świata jest odpowiednie zachowanie zamieszkujących go postaci. W takich grach jak Skyrim, Gothic czy STALKER swoje niezależne życia prowadzą setki ludzi i nieludzi, których obserwujemy zwiedzając wioski oraz miasta. Jak działa inteligencja takich NPC-ów? Jak pogodzić codzienną rutynę z reagowaniem na gracza i jego wpływem na wirtualny świat? W tym materiale przyjrzymy się temu, jak działają te mechanizmy w seriach pokroju The Elder Scrolls.

18 najciekawszych gier 2018 roku
877 008 wyświetleń 20 grudnia 2017

5 najgorszych gier 2017 roku
233 911 wyświetleń 30 grudnia 2017

Gry, których wstydzili się nawet twórcy
42 665 wyświetleń 31 maja 2014

Konsola, która nie dała rady. Jak Nintendo przegrało wojnę
8 972 wyświetlenia 3 lipca 2015

Od sztucznej skóry do gumowej kaczuszki - najbardziej absurdalne zagadki z gier
10 211 wyświetleń 15 listopada 2016

28 najciekawszych ścieżek dźwiękowych z 2016
11 520 wyświetleń 17 stycznia 2017
Popularne na tvgry.pl

10 największych bossów z gier
957 035 wyświetleń 26 lutego 2019

7 wojennych taktyk, których nienawidzą gracze
1 648 888 wyświetleń 3 grudnia 2018

Gry, których nie da się przejść na 100%
667 685 wyświetleń 5 sierpnia 2018

Najgłupsze sposoby na zabijanie bossów
925 605 wyświetleń 20 września 2019