tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Najgorętsze gry i zwiastuny (dzień 1)

19 222 wyświetlenia 31 lipca 2009

Wybór tego, czego nie można przegapić z tegorocznych E3.

Zwiastuny i gry prosto z E3, których nie możesz przegapić! Assassin's Creed 2, Modern Warfare 2, Alan Wake i wiele innych.

Komentarze Czytelników (48)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
02.06.2009 22:13
odpowiedz
Kroooma
13
Legionista

Ja chce na E3 :P No ale mogę chociaż oglądać relacje z konferencji na gamespot lub gametrailers... I oczywiście podsumowania i trailery na grach-online.

02.06.2009 22:20
odpowiedz
zanonimizowany373607
17
Chorąży

Swietny filmik!!!

02.06.2009 22:23
odpowiedz
fifnord
24
Konsul

Bardzo dobrze zrobione, nie długo, nie krótko, a w sam raz :D

02.06.2009 22:37
😜
odpowiedz
kubus_95_
36
Pretorianin

Mogli by zrobić E3 na śląsku :P

02.06.2009 22:40
raziel88ck
odpowiedz
raziel88ck
141
Reaver is the Key!

nareszcie cos fajnego z e3, bo tak to same nudy byly

02.06.2009 22:57
sparrow_93
odpowiedz
sparrow_93
76
Konsul

Davis018 ---> Na GameTrailers pojawił się gameplay z AC2

02.06.2009 22:59
😡
odpowiedz
zanonimizowany340792
10
Legionista

Na Youtube gameplay z Alana Wake'a również jest. I co możemy usłyszeć na końcu? Że zagramy w tą grę dopiero... ZA ROK :[

02.06.2009 23:14
👍
odpowiedz
Silent14
4
Junior

call of duty modern warfare 2 szczęka opada nie mogę sie doczekać............................

02.06.2009 23:19
😁
odpowiedz
Otton_von
10
Konsul

Soulcatcher ----> Nie ma pospiechu gdyż gra zapewne wcześniej niż latem 1010 roku nie wyjdzie do tego czasu wszystkiego się dowiemy.

Coś długo nie mogą wydać tej gry.....

02.06.2009 23:21
Soulcatcher
odpowiedz
Soulcatcher
221
ESO

Średni czas produkcji high end MMO to około 4 - 5 lat :(
Tak samo było z WoW, czy innymi grami.

02.06.2009 23:22
👍
odpowiedz
Dreadjudge
26
Pretorianin

Całkiem ładne podsumowanie =] Taki skrócik dla poukładania w głowie natłoku informacji xD

02.06.2009 23:37
odpowiedz
Axote
13
Legionista

Nie wiedziałem że Von Zay też wychował się na jedynej i słusznej muzyce. :P Co do gier - zapowiada się smakowicie. Tylko... czemu Alana Wake nie będzie na PC? Cholera. Brutal Legend. <3

03.06.2009 00:54
odpowiedz
PhoneNumber
86
Pretorianin

Fajny filmik
takie E3 w pigulce :)
Czekamy na wiecej :)

03.06.2009 01:01
odpowiedz
sesek88
5
Legionista
03.06.2009 06:50
V4n-d-all
👍
odpowiedz
V4n-d-all
59
Pretorianin

Fajny filmik, komentaże również. Zwłaszcza nt. AC2 i SW:OR :P Animowany filmik do the Beatles jest nieziemski, choc samego zespołu nie lubię (nie ta era hehe). Brutal Legend tez miałem zamiar sobie odpuścić, ale "jest Lenny, jest dobrze" więc chyba się pokuszę jednak. A Modern Warfare wyglądał nader futurystycznie jak na mój gust :/

03.06.2009 07:00
WheZY
odpowiedz
WheZY
39
futuristic

Zainteresowały mnie tylko, aż? 3 gry ^^ Assassin's, Brutal Legend i CoD MW 2 ^^

03.06.2009 08:12
👍
odpowiedz
dresX94
48
Senator

Świetny materiał mam nadzieję że pokażecie ten gameplay albo najlepiej Gramy! z nowego CoD'a

03.06.2009 09:07
odpowiedz
dark5tu5
91
Konsul

Oglądałem wczoraj gameplaya z AC2... poprostu świetny... przeciwnicy trochę więcej myślą, ale nadal atakują pojedynczo. :(

03.06.2009 11:13
STypoL9
odpowiedz
STypoL9
64
THRASH TILL DEATH

Świetne podsumowanie dotychczasowych informacji z E3. Jestem bardzo ciekaw tego Metal Geara. Najbardziej czekam i tak na Modern Warfare 2!

03.06.2009 12:13
odpowiedz
BigTiger
19
Pretorianin

Najbardziej czekam na Modern Warfare 2 i Assassin's Creed 2 no i może troszkę Alan Wake

03.06.2009 12:55
odpowiedz
Luciuszpl
44
Konsul

A gdzie Mass Effect 2 ?

03.06.2009 13:32
Barthez x
😱
odpowiedz
Barthez x
154
vel barth89

Ajjj, dzięki za rozszerzony Gameplay z MW2! Rewelacyjnie wygląda!

03.06.2009 13:47
PSXFAN
odpowiedz
PSXFAN
67
Last Samurai

Właśnie tego mi brakowało wzajemnego dialogu i wymianu poglądów filmik jest długi fajnie się to słucha i ogląda dobra robota

Mnie gameplay assassin creed 2 poprostu zabił dla mnie najpiękniejsza gra na tych e3

03.06.2009 14:07
odpowiedz
wallaw
6
Legionista

Ja czekam na kilka gier Assassin's Creed 2 , Modern Warfare 2 , Metal Gear Solid, Splinter cell Conviction, Mass Effect 2, Mafia 2 no i Forza Motorsport 3

03.06.2009 14:09
Morgul Maugoth
😒
odpowiedz
Morgul Maugoth
132
Konsul

przypalajcie Pana OM, przypalajcie! bo normalnie "zal" jak sie tego czasem slucha... tylko czekac na zalew ortow w newsach i recenzjach, bo czemu nie..

03.06.2009 14:21
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Na początku to te gry jak dla mnie bardzo słabe!!! Ale na szczęście później się poprawiły. Czekam na: Alan Wake, Assassin's Creed II, Left 4 Dead 2 i Call of Duty Modern Warfare 2 (na PC).

03.06.2009 16:09
odpowiedz
Jerzu175
12
Generał

inforamcje z pierwszej polki wszystko ok teraz zastanawaim sie ile jescze kaza nam czekac na te super gierki :) zmartwilo mnie troche ze mgs moze nie zdazy na ta generacje konsol ..

03.06.2009 19:07
odpowiedz
konkwistador
1
Junior

Fajny pomysł z tym monkey island.Mogli by jeszcze "odswieżyć" pierwszą część gabriel knight.

06.06.2009 10:39
😃
odpowiedz
zanonimizowany492633
10
Legionista

kurdee po co Valve robi L4D 2 lepiej niech sie wezmą za HL2 : EP3! a reportarz ogólnie fajny ^^

09.06.2009 15:44
👍
odpowiedz
LordVader1
11
Generał

Dobry zwiastun z Assassins's Creed II.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Jak Minecraft wygrał z Fortnite
12:54
30176369

Jak Minecraft wygrał z Fortnite

405 613 wyświetleń 13 września 2019

Najgorsze zwiastuny gier, które znajdziesz na YouTube
11:31
16524323

Najgorsze zwiastuny gier, które znajdziesz na YouTube

269 375 wyświetleń 9 września 2019

6 najlepszych gier, które w Polsce nie mają szans
12:48
14263209

6 najlepszych gier, które w Polsce nie mają szans

315 845 wyświetleń 9 września 2019

Cheat, którego w wielu grach możesz używać
8:52
12514195

Cheat, którego w wielu grach możesz używać

255 330 wyświetleń 13 września 2019