tvgry.pl najnowsze popularne tematy zwiastuny gier zwiastuny filmów współpraca o nas
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

E3 2013 - pokazujemy Playstation 4

23 893 wyświetlenia 12 czerwca 2013

Co tam wyrzeźbiło Sony?

Na tegorocznych targach E3 nie zabrakło głównych bohaterek naszej branży. Konsole nowej generacji są w zasięgu naszych rąk, a tym razem oglądamy i dotykamy PS4 wraz z nowym DualShockiem.

Komentarze Czytelników (39)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
12.06.2013 14:48
odpowiedz
kamczak1987
53
Pozdro i Poćwicz

Mi tam ta konsola przypomina większą wersję ps2 slim, poza tym nie ważne jak będzie wyglądała, ważne żeby nie była awaryjna, i cichutko pracowała.

12.06.2013 16:10
odpowiedz
bartocha07
11
Legionista

Kacper ale ci się ręce trzęsą masz chorobę alkoholowa??

12.06.2013 16:51
odpowiedz
Freeman992
90
Roger Federer

Nigdy nie przywiązywałem wielkiej wagi do designu konsoli, ale PS4 prezentuje się całkiem nieźle :)

12.06.2013 16:53
odpowiedz
kupa211
59
Generał

ja przymierzam sie do kupna po premierze, dla mnie wyglada calkiem niezle, a i cena nawet nie odstrasza az tak, wezme pewnie na wspole z ojcem jak w przypadku ps3 ;p

12.06.2013 17:00
odpowiedz
Stalin_SAN
56
Valve Software

I to jest coś co bez bólu można postawić w salonie.

12.06.2013 17:18
odpowiedz
mikecortez
91
Senator

PS4 wyglada swietnie, a MS moze sie schowac z tym swoim brzydactwem.

12.06.2013 18:05
odpowiedz
hudiny
17
Legionista

Ale mu się witki trzęsą. Chyba popił dzień wcześniej ;)

12.06.2013 18:29
odpowiedz
adriano20032q
16
Chorąży

Co ty się tak uczepiłeś tego Xoboxa ;p Dla mnie PS3 i 4 są lepsze od tamtych gówien ;p

12.06.2013 18:50
odpowiedz
Arookun
70
Pretorianin

Ps4 wygląda naprawdę fajnie i widać w tym świeży pomysł.... jeśli chodzi zaś o xboxa to mój dekoder cyfrowej telewizji wygląda od niego 100 razy ładniej. To samo się tyczy gier... MS może się umyć do tego co pokazało SONY na swojej konferencji. Swoją drogą wydaje mi się czasem, że cała ekipa Tvgry to fanboje Xboxa... konferencja MS została wrzucona jako pierwsza, za to SONY nie ma w ogóle....

12.06.2013 18:51
odpowiedz
xao
48
Centurion

w design'ie bardzo malo jest roznic miedzy najnowszym xboxem one a ps4 wg moich opinii a padow jak ikon to nie ruszali

12.06.2013 19:54
odpowiedz
MrShiwa
3
Legionista

Arookun nie do końca tak musi być możliwe że chłopaki nie dopchały się na konferencję Ubi i Sony (bo z tego co widzę nie ma też nic z konferencji Ubi).

12.06.2013 20:04
odpowiedz
TobiAlex
115
Senator

Jezu, znowu ten dzidziuś? Gry-online naprawdę nie ma innych "redaktorów"? Dali dzidzi konsolkę to aż łapki się trzęsły.

12.06.2013 20:07
odpowiedz
maciek.ittech
35
Pretorianin

Ludzie, czy Wy jesteście nienormalni jacyś ? Jak można tak się czepiac drugiej osoby, ja tam Kacpra lubię, chciałbym takiego kolegę, na E3 bym mógł tez pojechać :) hehe. Bardzo fajna wypowiedź, mi się podoba, dodam od sibie, że PS4 jest najlepsze ! :)
P.S
Ręce sie trzęsą ? Cóż niektórzy ludzie tak mają, znam również takie osoby, ale to nie powód, by sie śmiac z tego, troszkę kulturki by Wam sie przydało, ktoś wspomniał, że Kacper jest gimnazjalista i chce poprzedniego mówcę, który już był. No po prostu bez komentarza, chłopie pisząc takie głupoty pokazujesz, że to Ty jestes z gimnazjum, albo niedawno skończyłeś i masz się za niewiadomo kogo. Wkurzają mnie tacy ludzie, bardzo niedojrzałe zachowanie.

12.06.2013 20:10
odpowiedz
maciek.ittech
35
Pretorianin

@TobiAlex
Sam jesteś dzidziuś, jak ci coś się nie podoba, to wy*****j stąd ! Kim ty w ogóle jesteś p*jacu ?

Chcę byc kulturalny, ale nie da się...

12.06.2013 21:03
odpowiedz
MrGohut
27
Chorąży

Serio, ten pad wygląda jak kupa .... Jak taka beznadziejna podróba pada z tesco ... Porażka, a szkoda bo sama konsola wygląda dość fajnie ..

12.06.2013 21:23
odpowiedz
Adrianun
107
Senator

Wreszcie poprawili te niewygodne analogi! Rzadko grałem na PS3, ale jak już grałem, to było to strasznie niewygodne...

12.06.2013 22:34
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

A teraz.... mega interesujący komentarz: PS4 PS4 PS4 PS4

13.06.2013 00:30
odpowiedz
maciek.ittech
35
Pretorianin

Nie wygodne analogi ?! Ciekawe, ciekawe, no mów dalej ;) Jak pad od PS3 jest niewygodny, to faktycznie, chyba bardzo rzadko grałeś na PS3 ( pewnie u kolegi raz na rok )

13.06.2013 01:06
odpowiedz
Barteek88
58
Konsul

rence sie tszensom gimnazialiscie.

13.06.2013 01:11
odpowiedz
soter300
4
Junior

PS4 wygląda jak meble Kler

13.06.2013 01:34
odpowiedz
Sasori666
106
Korneliusz

maciek.ittech
jeden analog jest z złym miejscu do teog był mały

13.06.2013 13:33
odpowiedz
Vegost
39
Generał

PS4 wygląda jak większy klon Wii i to jeszcze w starszej formie. Zwłaszcza jak stoi pionowo. Ci co narzekają, że Xbox wygląda jak dekoder, to sorry, ale PS4 wcale nie jest ładniejszy i nie różni się specjalnie wyglądem od konsoli Microsoftu. Za PS4 przemawia raczej bardziej rozsądna cena niż w przypadku Xbox on 1400 zł vs 2100 zł ? Oh.. Szkoda, że nie kosztują po 3000 tys. Za takie kwoty można kupić komputer ze wysoko-średniej półki, który zostawi te "staro-nowe" konsole daleko daleko w tyle. Na Polskie realia zarobkowe, to każda z tych konsol jest zbyt droga. Jak zawsze na naszym rynku.

13.06.2013 19:30
odpowiedz
Harry M
108
Master czaszka

Coś czuję, że to "pudełko" zawojuje świat.

14.06.2013 18:47
odpowiedz
elosidzej
49
Konsul

co za gówno....

16.06.2013 07:53
odpowiedz
victripius
88
Joker

Wygląd wyglądam a funkcjonalność funkcjonalnością, jednak pod tym względem na razie PS4 jest bardziej przekonywujące. Co do pada to naprawdę ciężko mi ocenić te zmiany po prostu na niego patrząc, ale według mnie pad do Xboksa zawsze był lepszy, więc pewnie i tym razem nic się nie zmieniło.

16.06.2013 15:13
odpowiedz
H3r3TiCoS
4
Junior

Zdecydowanie tym razem zainwestuje w PS4. Jeśli chodzi o pady to cieszy mnie, że sony poprawiło analogi, które według mnie były znacznie lepsze w padzie z x360 niż ps3. Z drugiej strony "krzyrzak" z x'a był dramatycznie kiepski.

17.06.2013 22:34
odpowiedz
karatecarter
23
Legionista

Mi sie wydaje czy chłopaki nie dali recenzji z konferencji sony????

20.06.2013 21:02
odpowiedz
beowulf117
53
Dragonslayer

Mam nadzieję, że jakościowo ps 4 będzie bardzo dobrze wykonane chociaż jest tańsze.

24.06.2013 15:40
odpowiedz
Nolifer
96
The Highest

PS4 ma o wiele lepszy design niż ten z xbox'a bardzo dobra robota !

27.06.2013 20:36
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Wygląda lepiej od Xboxa.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Najgłupsze rzeczy, jakie robimy w grach
11:11
149861309

Najgłupsze rzeczy, jakie robimy w grach

228 733 wyświetlenia 17 sierpnia 2017

 'Najgorsza gra wszechświata' rok później
10:15
13059203

'Najgorsza gra wszechświata' rok później

37 296 wyświetleń 19 sierpnia 2017

Tak postacie z gier wtapiają się w tłum
10:10
10401177

Tak postacie z gier wtapiają się w tłum

177 243 wyświetlenia 14 sierpnia 2017

Jak gry robiły nas w konia
9:00
9618242

Jak gry robiły nas w konia

171 707 wyświetleń 18 sierpnia 2017