tvgry.pl najnowsze popularne tematy zwiastuny gier zwiastuny filmów współpraca o nas
Standard
Brak Premium HD

E3 2013 - zapiski z podróży

29 528 wyświetleń 12 czerwca 2013

Veni i jeszcze nie do końca vidi i vici.

Przybyliśmy na miejsce! Prezentujemy zapiski z naszej epickiej podróży do serca Mordoru. Już od jutra będziemy Was raczyć materiałami z targów. Poniedziałek to mniej emocjonujący dzień konferencji, a już we wtorek ruszamy na hale!

Komentarze Czytelników (35)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
09.06.2013 19:30
odpowiedz
DrAgOn543
15
Legionista

Chciałbym jeździć na delegacje do Los Angeles :P.
Będzie co oglądać nareszcie :D.

09.06.2013 19:40
odpowiedz
mikam22
3
Konsul

Czym wy to nagrywacie? Słabiutka jakosc jak na najwiekszy serwis o grach w Polsce.
Sorry ale kamilscheicht i gimper videogry mają lepsze kamerki. Nie wspominając o szogunie czy innych rockach, rojach...

09.06.2013 19:44
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

Ciekawe w co tam UV'i pociskał :) Niby meczące te podróżę ale świetna sprawa odwiedzić tak USA, E3 te sprawy ;)

09.06.2013 20:12
odpowiedz
Pan Dzikus
116
Generał

Nie zapomnijcie przetestować Oculus Rift.

09.06.2013 20:23
odpowiedz
Xardas661
78
Pretorianin

Nie wiem jak Wy ale ja nie lubię latać :) Ale materiał fajny jak zawsze. Zazdroszczę takiej pracy, choć służbowo latać bym nie chciał :)

09.06.2013 20:29
odpowiedz
LordSettlers
71
Generał

Zajebioscie ze i takie materialy beda u was sie pojawialy...w koncu ma byc ''SZYSKO''

09.06.2013 20:33
odpowiedz
KaKass
2
Junior

6:48 Gravity Rush ^^

09.06.2013 21:37
odpowiedz
gothmok
142
Generał

Czy można kamere wideo na pokład samolotu zabrać ?

09.06.2013 21:40
odpowiedz
Cierni
5
Legionista

Materiał mega, choć jakość musicie poprawić:D Czekam na resztę!

09.06.2013 21:40
odpowiedz
Bezimienny155
12
Legionista

Nie zapomnijcie zrobić relacji z powrotu do polski !!! :)

09.06.2013 21:47
odpowiedz
X@Vier455
100
Szynszyl

Też chce bilet :D

09.06.2013 21:53
odpowiedz
Gollumiczek
34
Chorąży

Trzeba chyba w brajlu jeszcze instrukcje w samolotach dawać aby wszyscy zrozumieli, że WSZYSTKIE URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE NA CZAS STARTU I LĄDOWANIA MUSZĄ BYĆ WYŁĄCZONE! Nieodpowiedzialne zachowanie z Waszej strony, w stylu "ja wiem najlepiej, cóż może się złego stać".

09.06.2013 22:54
odpowiedz
Barthez x
131
vel barth89

Owocnych łowów :)

10.06.2013 00:35
odpowiedz
A.l.e.X
103
Alekde

Wspaniale, że będziemy mieli wszystko na gotowo :] Loty międzykontynentalne zawsze w super samolotach, szkoda że nie lecieliście Dreamlinerem. Tyle pracy co teraz macie to mogli was zakwaterować w JW Marriott on praktycznie jest przy E3. Czekam na pierwsze materiały.

10.06.2013 10:36
odpowiedz
michellino
50
Pretorianin

Zastanawiam się czy poniewczasie K. Gonciarz nie pluje sobie w brodę. Chłopaki jeżdżą po świecie, uczestniczą w topowych zdarzeniach branży. Krzysiek zaś kręci natomiast jakieś kretyńskie sponsorowane filmy z szukania internetu w Radomiu. Degradacja na własne życzenie - cóż, ja bym żałował. Całej ekipie TVGry życzę natomiast dużo sił - czekam na więcej, oglądam wszystko.

10.06.2013 11:29
odpowiedz
Tórek
54
Konsul

Moze on tez sobie jezdzi ... :P

10.06.2013 11:49
odpowiedz
Matys015
8
Legionista

Super materiał Panowie :)

10.06.2013 12:15
odpowiedz
Orgelbrant
41
Pretorianin

Fajny filmik :) Bawcie się dobrze, chłopaki. Szkoda, że niepokazaliście Grenlandii. Widać nawet krę lodową... Czekam na następne materiały. Życzę smacznych amerykańskich steków i dobrych wrażeń z gier!

10.06.2013 15:42
odpowiedz
A.l.e.X
103
Alekde

--->michellino - czemu ma żałować, to co oni robią to nie jest odpoczynek ale ciężka praca. Stanie w kolejkach, chodzenie na prezentacje, rozmowa z deweloperami itc. a na końcu jeszcze zrobienie z tego obrobionego materiału. Wyjazd na E3 i mieszkanie przez 5 dni bardzo dobry hotelu, oraz lot z Warszawy do LA to zależnie od klasy lotu (ekonomiczna ok. 4k za bilet w obie strony, biznes ok. 16k w obie strony), hotel to ok. 250USD/doba, a jak ktoś chce jeszcze lepiej tj. apartament to 500USD/doba, więc podróż do E3 najtaniej to ok. 8k, a w klasie biznes/apartament ok.24k. Czy ja wiem czy jak ktoś jest na swoim to dla niego wyjazd za 8k na 6 dni to taki wydatek, szczególnie zobaczyć gry i to co lubi ? Podejrzewam, że jakby Krzysiek chciał tam być to po prostu by był. Pozdrawiam.

10.06.2013 16:36
odpowiedz
The Puchacz
52
Generał

Tvgry zmieniało się ostatnio jak zmieniało ale i tak E3 najlepiej się tu ogląda ;p

10.06.2013 19:37
odpowiedz
KUSZCZAK1324
19
Chorąży

Lotnisko w Berlinie jest najgorszym na jakim bylem, smród w kiblach płatne WI-FI i 3,5 E za 0,5 l wody !
Uważajcie także jakbyście lecieli przez Frankfurt, pamiętajcie jeżeli coś jest gratis(np. sos do pizzy) to znaczy że zaraz będziecie musieli kupić coś więcej do tego "gratisa" np zapas wody bo potrafi to być cholernie słone xD

10.06.2013 21:06
odpowiedz
Gollumiczek
34
Chorąży

@X@Vier455: a od kiedy to CHIP jest wykładnią dotyczącą lotów samolotowych? Skoro mówią w samolocie "wyłączać wszystko" to znaczy, że trzeba to zrobić a nie grać chojraka, który zawsze wszystko wie najlepiej.

12.06.2013 17:17
odpowiedz
Adrianun
107
Senator

UV miażdży :D Powodzenia!

12.06.2013 17:28
odpowiedz
Harry M
108
Master czaszka

I za to was lubię. Do roboty! :D

12.06.2013 22:47
odpowiedz
bajf
64
Konsul

One does not simply walk into Mordor!

12.06.2013 23:05
odpowiedz
bajf
64
Konsul

Miałem wrażenie, że od 7:17 Del wygłaszał pożegnalną przemowę ;P

19.06.2013 19:29
odpowiedz
beowulf117
53
Dragonslayer

Zawsze się to dobrze ogląda.

23.06.2013 20:05
odpowiedz
Nolifer
96
The Highest

Zapowiada się bardzo interesująco . Chłopaki widać , że zmęczone , ale gra warta jest świeczki :)

27.06.2013 20:18
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Fajna "przejażdżka" :)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Najgłupsze rzeczy, jakie robimy w grach
11:11
155061356

Najgłupsze rzeczy, jakie robimy w grach

228 733 wyświetlenia 17 sierpnia 2017

 'Najgorsza gra wszechświata' rok później
10:15
14615239

'Najgorsza gra wszechświata' rok później

37 296 wyświetleń 19 sierpnia 2017

Tak postacie z gier wtapiają się w tłum
10:10
10625179

Tak postacie z gier wtapiają się w tłum

177 243 wyświetlenia 14 sierpnia 2017

Jak gry robiły nas w konia
9:00
10066255

Jak gry robiły nas w konia

171 707 wyświetleń 18 sierpnia 2017