tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

SZPACIREN! - gry free2play, Wargaming, League of Legends

11 971 wyświetleń 22 sierpnia 2012

Wielkie stoiska darmowych gier.

Krzysztof i Tadeusz spacerują oraz dyskutują na hali pełnej tytułów free2play takich jak League of Legends, World of Tanks czy Firefall.

Komentarze Czytelników (44)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
19.08.2012 13:39
odpowiedz
PortalGta
52
Generał

spoko materiał, no i wszystkiego najlepszego dla Dela ;)

19.08.2012 14:01
odpowiedz
Vasto_Lorde
35
Centurion

Nie no Tadeusz genialnie się nadaje na takie spacerki, szkoda że to tylko jednorazowa przygoda.

19.08.2012 14:15
odpowiedz
Harry M
129
Master czaszka

Fajny filmik

19.08.2012 15:19
odpowiedz
Arcadius
88
Konsul

Fajny filmik. Gratulacje dla Dela.

19.08.2012 15:56
odpowiedz
MrDraiger
65
Konsul

Załóżcie razem wspólną telewizję, cholernie dobry i rzeczowy filmik.

19.08.2012 18:19
odpowiedz
Remix2222
36
Centurion

Gratulacje dla Marcina i oczywiście wybranki serca:)
bardzo lubię Tadeusza z Hypera,pozdrawiam:)
fajny materiał.

19.08.2012 18:28
odpowiedz
Matekso
96
Generał

fajny spacerniak. Tadeusz bez Miłosza szok. Taa-Deusz zbieraj sie do Hypera i róbcie nowe materiały na jesienną ramówkę, a jedyny taki niech nie ściemnia i daje więcej Hypera w Hyperze więcej mocniej wcześniej!!! Albo bierzcie przykład z tvgry.pl pracują cały rok rzetelnie dla graczy :D

19.08.2012 20:20
odpowiedz
Pkamil18
23
Legionista

Dla informacji to że filmik się zacina w 9:51 to nie wina playera, tylko video jest skopane, ale też uważam że player powinien zostać zmieniony.

19.08.2012 20:23
odpowiedz
bajf
67
Konsul

Tadeusza się akurat nie spodziewałem :).

19.08.2012 20:25
odpowiedz
bajf
67
Konsul

Del nie przyjdzie na ślub bo będzie grał w GW2 ;). Tadeusz ma chyba plecak z Crysis'a.

19.08.2012 20:26
odpowiedz
XineX
68
Professor Chaos!

Ciekawa rozmowa Wam wyszła z tego spacerniaka. :) Ja tam jestem za StarCraftem. Przyjemniej mi się gra. :)

19.08.2012 21:33
odpowiedz
zanonimizowany521720
46
Generał

gry online macie najgorszy odtwarzacz jaki mozna miec , przewinac sie nie da, jakosc beznadziejna jeszcze zacina sie na osmej minucie i dalej nie pujdzie jeny

19.08.2012 23:33
odpowiedz
PTa4
12
Legionista

Miło zobaczyć Tadeusza, Hypera oglądam, czekam aktualnie na nowe odcinki. Gratulacje dla Dela, mam jednak nadzieję, że nie odejdzie nam z tvgry przypadkiem i będzie miał dalej czas na live podobne do Premiery D3. :>

20.08.2012 00:47
👍
odpowiedz
AlorPL
1
Junior

Krzysiu i Zooltar ;D

20.08.2012 01:10
👍
odpowiedz
bogi1
124
The Best in the World

Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia Marcin

20.08.2012 01:21
odpowiedz
Morgul Maugoth
130
Konsul

RaceRoom to f2p giera od simbina a nie firma robiaca fotele ;)

Tak na marginesie, w finale sc2 Intel Extreme Masters gral polak - Nerchio, niestety przegral z top koreanskim terranem Mvp. 2 miejsce to i tak sukces chociaz szkoda, ze nie pocisnal w finale - 3:1 bylo.

20.08.2012 03:13
odpowiedz
Sasori666
127
Korneliusz

zaczynacie mówić o WOT i nagle sie zacina
ten player jest tragiczny

20.08.2012 10:18
odpowiedz
Rewo
93
Generał

Hmm, mi się akurat w ogóle nie zaciął filmik:) A od Delu to już parę tygodni temu wymsknęło się chłopakom :)

20.08.2012 12:15
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

oO Gratulacje dla Della.
Mi się model F2P podoba, w LoLu jest świetny.

20.08.2012 12:16
odpowiedz
Maured
36
Centurion

Kurde Tadek to jak dla mnie najlepszy dziennikarz "growy" w polszy... gosciu zawsze ciekawie gada i zawsze chce sie go posluchac do konca. Szacun Tadek tak trzymaj !

20.08.2012 16:19
odpowiedz
Kimre
55
Pretorianin

Gratulacje dla Dela, pamiętam Zooltara z hypera ale juz nie ogladam bo nie mam tego kanału w telewizji a szkoda bo był naprawdę niezły.

20.08.2012 18:35
odpowiedz
sieciowe7
34
Centurion

Polecam wam stronę [ link zabroniony przez regulamin forum ] . Sam dopiero testuję tę stronę ale wygląda na to ,że ta strona na prawdę działa. http://www.youtube.com/watch?v=TCtcIzJr8KE w tym filmiku wszystko jest objaśnione, polecam wam skorzystać przy rejestracji z tego linku: http:// [ link zabroniony przez regulamin forum ] /ref/104418 dzięki temu ja dostanę 2 pkt. a wy 10 na start.

20.08.2012 19:18
odpowiedz
Zdenio
99
Generał

Tadeusz! W końcu dziennikarz growy, który zna się na F2P i nie mówi o nich z przymróżeniem oka, ironicznie, z nastawieniem "A bo i tak trzeba płacić żeby wygrać to co to za gra", jaki przedstawia spory odsetek polskiej branży growych dziennikarzy ;P I bardzo dobry argument z boiskiej a propos jednej niezmiennej mapy w grach MOBA :]

20.08.2012 22:34
odpowiedz
konrad9519
42
Centurion

Raceroom firma od foteli... ehh szkoda gadać ;)

21.08.2012 08:41
👍
odpowiedz
Adrianun
114
Senator

Fajnie, że gościnnie pojawił się Tadeusz z Hypera, sam oglądałem Hypera dopóki nie przeszli na cyfrówke i nie mam na swoim telewizorku, bo dekoder jest w drugim pokoju ;d A SZPACIREN fajne :)

21.08.2012 23:09
odpowiedz
ZooltaR
8
Chorąży

Ha! moje konto... ono ciagle dziala

Wielkie dzieki za wszystkie mile slowa! :) To strasznie mile, jak raz pod jakims postem nie ma sciany hejta na wszystko.

Gratulacje dla Dela! Nie uslyszalem co Krzysiek mowil, wiec zamiast sie ekscytowac wydarzeniem, interesowalem sie jakas bzdurna fontanna -_-

Dajcie spokoj kamerzyscie :) chlopak sie staral, a tam naprawde nie bylo latwo, bo tlum byl wielki.

Krzysztof - keep on the good work!

22.08.2012 11:38
odpowiedz
Marecki_KG
86
Konsul

O prosze, Dell bierze ślub. Gratulacje ;)

26.08.2012 00:17
odpowiedz
Codie
11
Legionista

Propsy dla Tadeusza za ciekawą gadkę!

26.08.2012 12:04
odpowiedz
victripius
89
Joker

Fajny spacerek, dużo ciekawych informacji, chociaż gry f2p średnio mnie interesują. Fenomen LoLa jakoś specjalnie nie dziwi, gra ma coraz więcej graczy i ciągle się rozwija.

27.08.2012 20:39
odpowiedz
Nolifer
116
The Highest

Tadeusz mnie pozdrowił , ale super. A tak na poważnie już to rzeczywiście sam lubię gry F2P pod warunkiem że nie są P2W - Pay to win

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Czy Fortnite to największe zło świata gier?
12:31
17278648

Czy Fortnite to największe zło świata gier?

248 124 wyświetlenia 24 maja 2019

Jak przerobić każdą grę na MEMY
14:30
16036225

Jak przerobić każdą grę na MEMY

289 760 wyświetleń 20 maja 2019

Co robią NPC, gdy na nich nie patrzysz
12:22
14017183

Co robią NPC, gdy na nich nie patrzysz

308 985 wyświetleń 22 maja 2019

Czy to już koniec loadingów w grach?
11:07
11187265

Czy to już koniec loadingów w grach?

237 949 wyświetleń 21 maja 2019