tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

FLESZ - 17 sierpnia 2011

10 757 wyświetleń 19 sierpnia 2011

konferencja EA, konferencja Sony, Batalion: Heavy Armor, Otherland, DMC, Move

Szybkie newsy dla targujących się graczy.

Komentarze Czytelników (31)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
17.08.2011 19:05
odpowiedz
earthshaker
14
Legionista

na to wygląda masz się chłopie czym pochwalić ;d masz jako 1 komentarz jeszcze demot na głównej na mistrzach na komixxach i jesteś mistrzem internetu xd

17.08.2011 19:13
👍
odpowiedz
zanonimizowany737870
70
Legend

Reklamy Battlefielda 3 moge oglądać codziennie. Fleszyk spoko

Co do Devil May Cry czy raczej Emo May Cry nie mam już słów. Ninja Theory i Capcom będą potem płakałć. Nawet nie wydają go w polsce i brak wersji na PC. Śmiechu warte. :/.

17.08.2011 19:15
odpowiedz
TheSeba912
17
Chorąży

Ja mam reklamę T- Mobile :/

17.08.2011 19:15
😊
odpowiedz
zanonimizowany758509
5
Legionista

fajny flesz !!!

17.08.2011 19:17
odpowiedz
santi69
8
Legionista

wow 5 minut;o

17.08.2011 19:17
odpowiedz
Carismo
8
Legionista

Świetny Flesz ;) nie mogę się doczekać najnowszego NFS-a ;)

17.08.2011 19:17
odpowiedz
piterek1922
12
Chorąży

oglądam

17.08.2011 19:21
odpowiedz
JaroEpic
3
Junior

I właśnie takie reklamy lubimy

17.08.2011 19:21
Mepha
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Fajny flesz, ME 3 zapowiada się świetnie. Tak gadacie, ale po miesiącu byście rzygali jedną reklamą...

17.08.2011 19:24
przemas478
odpowiedz
przemas478
102
Senator

NFS jak narazie zapowiada się bardzo dobrze. Mass Effect 3 będzie świetny tymczasem ja przechodzę jedynkę ;p Pojedynki powietrze w bf3 wow ale to super wygląda xD Uncharted 3 mmm niech to już wyjdzie.

17.08.2011 19:27
odpowiedz
phobetor
27
Chorąży

Przed Seansem!!!

17.08.2011 19:36
szympek1818
👍
odpowiedz
szympek1818
50
Generał

Ps3 tak tanio ale fajnie!!!!!

17.08.2011 20:02
odpowiedz
Erskine
11
Legionista

Koniu, za blisko mikrofon - wszystkie "p", "b", "t" dają po uszach.
Poza tym dobra robota!

17.08.2011 20:16
odpowiedz
abrams7
13
Legionista

no reklamy gier mogę oglądać
jak ta teraz o bf3

17.08.2011 20:22
odpowiedz
Orgelbrant
41
Pretorianin

Flesz spoko... Ale z taka wadą wymowy nie powinno się czytać programów. Sużej części nie sposób zrozumieć!!!

17.08.2011 20:38
odpowiedz
mikecortez
91
Senator

23 lata temu? Z tego co wiem to 20...

17.08.2011 20:52
piotrekszczepan
👍
odpowiedz
piotrekszczepan
12
Legionista

Nareszcie sensowne reklamy. Tv Gry powinno reklamować gry a nie serki dlatego wielkie dzięki za reklamę battlefielda 3

17.08.2011 21:10
odpowiedz
Elghin
12
Legionista

Niektórzy powinni najpierw uszy umyć zanim zabiorą się za oglądanie. Wszystko słychać bez zarzutu. I jak zawsze: "spoko fleszyk"

17.08.2011 21:37
odpowiedz
xMAXIMx
118
Rallye driver

Heavy armor ładnie się zapowiada.

edit:
W końcu nie ma tej piep****ej mozarelli.

17.08.2011 22:23
Stalin_SAN
odpowiedz
Stalin_SAN
56
Valve Software

Nareszcie jakiś nowy filmik na tvgry.
Nowy model PSP hmm
Kiedy będą jakieś filmiki-relacje z targów?

17.08.2011 23:05
odpowiedz
DivXREC
3
Junior

No w końcu czekam na jakiś filmik od 2 dni :D
Nie mogę się doczekać nowego battlefield'a i starwars. :)

17.08.2011 23:22
odpowiedz
Tewa
13
Chorąży

jak to? DMC nie na PC??

17.08.2011 23:47
odpowiedz
mati2109
64
Konsul

to raczej skrót informacji z games com był.. apropo to brak dalej materiałów :P

18.08.2011 05:09
😊
odpowiedz
chrzanekTNT
36
Generał

i pomyśleć że już pełnoletni młodociany gracz może wziąść na siebie ponad 100 Mega Bajtów na sekunde , to ponad wyobrażenie ...

18.08.2011 09:29
Harry M
odpowiedz
Harry M
131
Master czaszka

Internet! Taak tańszy PS3!! Ile tego MMO? Ja chce starego Dantego. Fajny FLESZ

18.08.2011 10:48
odpowiedz
mikel21
19
Konsul

wow, jaki dlugi fleszyk, ale jest super ;)

18.08.2011 11:53
victripius
odpowiedz
victripius
89
Joker

Spoko flesz :) Konferencja EA super, natomiast Sony trochę gorzej.

19.08.2011 09:47
Adrianun
odpowiedz
Adrianun
115
Senator

Fajny FLESZ ;)

19.08.2011 11:37
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
118
The Highest

Chyba najdłuższy flesz jaki się ukazał :D

26.08.2011 13:24
Loki136
odpowiedz
Loki136
10
Konsul

Spoko flesz. Powietrzne potyczki w BF3 wyglądają widowiskowo

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Najlepsza gra, w której budujesz Polskę
12:35
19001195

Najlepsza gra, w której budujesz Polskę

301 465 wyświetleń 12 lipca 2019

Sekrety gier, których nikt nie miał odkryć
9:27
13868247

Sekrety gier, których nikt nie miał odkryć

9 439 wyświetleń 15 lipca 2019

Psychologiczne pułapki, w które wpada każdy gracz
14:25
12704174

Psychologiczne pułapki, w które wpada każdy gracz

202 763 wyświetlenia 12 lipca 2019

Jak cheaterzy hakują ściany w grach
8:18
12300257

Jak cheaterzy hakują ściany w grach

241 389 wyświetleń 9 lipca 2019