tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

FLESZ - 11 lipca 2011

16 264 wyświetlenia 11 lipca 2011

GTA V, Far Cry 3, Uncharted 3, F1 2011.

Szybkie newsy dla szybkich graczy.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
11.07.2011 16:00
odpowiedz
Erskine
11
Legionista

Dobry flesz!

11.07.2011 16:02
jaxon
😜
odpowiedz
jaxon
85
Infidel

FC3 będzie super, jak nie powielą błędów z FC2.

11.07.2011 16:10
odpowiedz
Kamil112
6
Legionista

spoko flesz :)

11.07.2011 16:25
odpowiedz
zcaalock
104
Pretorianin

moze mi ktos wytlumaczyc dlaczego do KUR** nie da sie pociszyc tych JEB***** reklakm???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

nawet jak sciszam w windowsie na 0 to itak slychac, bez kitu. Rozumiem, ze musicie zarabiac, ale suwak z glosnoscia to chyba nie taki straszny problem, co?

11.07.2011 16:46
odpowiedz
sabaru83pl
21
Chorąży

Zainstaluj sobie firefox + adblock plus + filtry do ap i nie będziesz miał problemu z reklamami.

11.07.2011 16:49
odpowiedz
kuki125
3
Junior

w końcu coś o GTA V. nie moge sie doczekac:)

11.07.2011 16:51
odpowiedz
Mkali
25
Centurion

Spoooko fleah. A propo ekranizacji!! Będzie ekranizacja Angry Birds w 2013 roku

11.07.2011 16:51
przemas478
odpowiedz
przemas478
102
Senator

O czym to oni filmu nie zrobią?? xd

11.07.2011 17:07
odpowiedz
themodders
9
Legionista

Świetny Flesz !!

11.07.2011 17:14
odpowiedz
kerafaks
24
Legionista

To może film na podstawie gry kółko i krzyżyk?

11.07.2011 17:15
tadzikg
👍
odpowiedz
tadzikg
166
starszy brygadier

aż się odechciewa oglądać przez te reklamy, a poza tym Świetny Flesz, jeden z lepszych

11.07.2011 17:21
Dracer
odpowiedz
Dracer
33
Imperator

wreszcie coś o GTA !!!!!

11.07.2011 17:23
Dracer
odpowiedz
Dracer
33
Imperator

kurwa gta gta gta gta

11.07.2011 17:41
odpowiedz
mikel21
19
Konsul

Dracer, tez chcialem to tak ujac ;D

11.07.2011 17:42
odpowiedz
mikel21
19
Konsul

i jeszcze jak do tego dojdzie multi to juz w ogole ;p

11.07.2011 17:45
victripius
odpowiedz
victripius
90
Joker

Spoko flesz :) Mam nadzieję, że w końcu zapowiedzą GTA V, najlepiej na przyszły rok :D W F1 2011 raczej nie zagram, bo poprzednia część mnie rozczarowała, chyba że naprawdę poprawią te wszystkie błędy.

11.07.2011 18:09
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

GTA 5 KOLEJNE @ DNI GRY !!!!!!!!!!!!!!!

11.07.2011 18:31
odpowiedz
cz2siek
6
Legionista

Eeeee nic ciekawego

11.07.2011 21:31
Mepha
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Fajny flesz, w GTA V chętnie bym zagrał ;]

12.07.2011 01:40
versus13
👍
odpowiedz
versus13
14
Konsul

Jak zawsze fajny flesz

12.07.2011 01:40
versus13
👍
odpowiedz
versus13
14
Konsul

GTA V wreście coś na temat gry

12.07.2011 16:36
odpowiedz
got-hic71
11
Pretorianin

super flesz

12.07.2011 17:28
👍
odpowiedz
Kiełbiik
1
Junior

Dobry FLESZ i nareszcie cos o GTAV, najwyraźniej powracamy do klimatu San Andreas.

12.07.2011 19:32
odpowiedz
Price89
7
Legionista

Dobry fleshyk, ciekawe info głownie na temat GTAV, Limbo, film na podstawie Uncharted oraz F1 2011. Pozdro dla wszystkich graczy. YO!!!

14.07.2011 10:46
👎
odpowiedz
Roo23th
28
Pretorianin

za to że musze to oglądać NiGDY NiE PRZEJDE DO ENEi czy y !
WALCiE SiE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16.07.2011 12:01
Matek17
odpowiedz
Matek17
22
Pretorianin

Uncharted, zawsze będę żałował że sobie w to nie zagrałem. szkoda że niema tego na PC.

16.07.2011 14:19
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
128
The Highest

Super flesz :D

16.07.2011 17:03
Harry M
odpowiedz
Harry M
145
Master czaszka

Super czekam na Limbo. Far Cry 3 wyśmienity.

17.07.2011 20:50
Loki136
odpowiedz
Loki136
10
Konsul

Film na podstawie Space Invaders to jest dziwne. Far Cry 3 zapowiada się wyśmienicie.; Czekam na więcej informacji o GTA V i tak będzie świetna znając R* którzy dbają o detale

18.07.2011 10:04
Adrianun
👍
odpowiedz
Adrianun
119
Senator

Znakomity FLESZ, jeden z najlepszych ;)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze

więcej

Popularne na tvgry.pl

Gra, w której musisz grać najsłabszym bohaterem
14:15
20566193

Gra, w której musisz grać najsłabszym bohaterem

366 928 wyświetleń 14 września 2020

Najgorsze postacie, których nie chcesz spotkać w grze
10:26
13165107

Najgorsze postacie, których nie chcesz spotkać w grze

171 521 wyświetleń 14 września 2020

W tej grze destrukcja jest nieograniczona. FLESZ – 31 sierpnia 2020
3:00
559547

W tej grze destrukcja jest nieograniczona. FLESZ – 31 sierpnia 2020

2 524 wyświetlenia 21 września 2020

Polska gra, która pokaże realizm wojny. FLESZ – 28 sierpnia 2020
3:00
5282144

Polska gra, która pokaże realizm wojny. FLESZ – 28 sierpnia 2020

62 935 wyświetleń 14 września 2020