tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Gramy w Nintendogs 3DS

12 881 wyświetleń 28 marca 2011

Szczeniaki w 3D.

Nintendogs to dość popularna seria na przenośne konsolki od Nintendo. My mieliśmy już okazję pograć w wersję 3D przeznaczoną na 3DSa.

Komentarze Czytelników (31)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
25.03.2011 18:46
odpowiedz
Emil1818
72
Konsul

i gitara

25.03.2011 18:47
odpowiedz
_Gonzo23_
16
Legionista

sweetaśna gierka :P podobne to do kinectimals ale z psem :)

25.03.2011 18:48
odpowiedz
turpat
30
Chorąży

Czemu nie ma fullscreena?

25.03.2011 18:49
odpowiedz
Michal_4223
18
Chorąży

Piąty!Fajna gra

25.03.2011 18:49
👎
odpowiedz
zanonimizowany785258
0
Konsul

Wy na tym tv-gry to wy wogóle nie dbacie tego 3DS, cały w kurzu...........

25.03.2011 18:51
szewa bass
odpowiedz
szewa bass
0
Generał

super gierka :) ahahhahhah

25.03.2011 18:51
odpowiedz
warcraft cool
6
Legionista

fajna gierka ale trochę dziwna

25.03.2011 18:52
😁
odpowiedz
zanonimizowany785258
0
Konsul

mogłeś napisać łoglądam

25.03.2011 18:53
odpowiedz
ziefak
7
Legionista

Gra dosyć fajna, i to już zależy od gustu.

25.03.2011 18:55
odpowiedz
Dominatorix
56
Pretorianin

Obleśne paluchy :) Haha! A w gierkę nie umiałbym grać. Zupełnie wystarczy mi chowaniec w Black&White II.
Btw co ze starym sposobem nagrywania filmików z DS'a? Przecież mieliście niegdyś fajny patent, dużo lepszy od tej kamerki.

25.03.2011 18:59
odpowiedz
Klono1
31
Konsul

Daj głos!

25.03.2011 19:05
odpowiedz
mateusz135
7
Junior

A mi się gra podobała.

25.03.2011 19:15
odpowiedz
zanonimizowany730891
24
Pretorianin

Wg. ta gra się szybko nudzi.

25.03.2011 19:19
odpowiedz
GenMic
29
Chorąży

Przydało by się kilka słów jak prezentuję się efekt 3D ;)

25.03.2011 20:20
XineX
😜
odpowiedz
XineX
68
Professor Chaos!

Ale syf na tym 3DS'ie!

25.03.2011 22:30
Ezio339
odpowiedz
Ezio339
23
Konsul

Gierka fajna ale pewnie nie zabawiłbym się długo.

26.03.2011 00:17
bajf
odpowiedz
bajf
68
Konsul

"To jest chyba kot..." i wszystko jasne ;]. Gra dla małych dziewczynek.

26.03.2011 00:23
Balsamista™
😐
odpowiedz
Balsamista™
0
Generał

Ale uj*bana ta konsola, na przyszłość ją wyczyśćcie, bo aż niemiło się ogląda.

26.03.2011 04:37
😊
odpowiedz
chrzanekTNT
37
Generał

Te zbrochane linie papilarne na konsoli przyprawiają mnie o mdłości :/

26.03.2011 07:23
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

wczoraj przed przeglądem ta gra się pojawiła a później znikła

26.03.2011 10:55
Mr. Noob
odpowiedz
Mr. Noob
21
Konsul

mi sie srednio podoba ale moja siostra by sie zakochala gdyby miala 3DS-a

26.03.2011 11:10
Chrisss97
odpowiedz
Chrisss97
13
Legionista

co tak mało komentarzy?? XD

26.03.2011 11:44
Harry M
odpowiedz
Harry M
139
Master czaszka

Słodkie :).

26.03.2011 13:31
👎
odpowiedz
Rafi88
5
Legionista

Całkowicie olaliście Shoguna 2 by móc puszczać takie g....?!?!
W imieniu fanów serii Total War serdecznie dziękuję. LOL!

26.03.2011 15:28
victripius
odpowiedz
victripius
89
Joker

Widać, że 3DS ma bardzo mocny hit na start :) Gra nie dla mnie...

26.03.2011 18:46
Mepha
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Rozwala mnie ta gra :D Dla młodszych akurat.

26.03.2011 20:41
InF'ernaL
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

CO TO KUR... JEST? WHAT THE FUUUUCK?

27.03.2011 04:06
👍
odpowiedz
Pele7384
16
Chorąży

...jajko... pomysłowe ! :D

28.03.2011 11:50
odpowiedz
SnOOpHeR
33
Chorąży

Wydaje mi się, że ciężko by było pokazać ekran dotykowy w takiej grze jeśli ( tak jak niektórzy marudzą ) był by "full screen"...

29.03.2011 19:28
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
124
The Highest

Bardzo podobne do tej gry na kinecta :)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze

więcej

Popularne na tvgry.pl

Najgorsze Gry z kosza, na które cię nie stać
21:00
36502456

Najgorsze Gry z kosza, na które cię nie stać

593 266 wyświetleń 23 marca 2020

Najlepsza gra, którą zobaczy tylko 1% graczy
11:48
27373239

Najlepsza gra, którą zobaczy tylko 1% graczy

1 164 wyświetlenia 30 marca 2020

Najprostszy przeciwnik, który zabije cię tysiące razy
10:10
24266242

Najprostszy przeciwnik, który zabije cię tysiące razy

356 346 wyświetleń 23 marca 2020

Kiedy twórcy crapów robią dobrą grę
10:01
20305197

Kiedy twórcy crapów robią dobrą grę

396 102 wyświetlenia 23 marca 2020