tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

FLESZ - 13 grudnia 2010

20 489 wyświetleń 14 grudnia 2010

Batman: Arkham City, Uncharted 3, Mass Effect 3

Gala VGA, Batman: Arkham City, Forza 4, Mass Effect 3, Uncharted 3.

Komentarze Czytelników (79)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
13.12.2010 18:42
😃
odpowiedz
Diego549
8
Legionista

Prototype 2 i TES V oraz ME3
Zajedwabiście
Ciekaw jestem kto jest nowym "Blacklight'em"(albo kto inny,może Patriach).Poznaje Londyn i BB (ME 3)

13.12.2010 18:44
odpowiedz
Churly
3
Junior

Powiedzcie mi czy bedzie GTA5 i God Of War 4???Bardzo prosiłbym o odpowiedz bo jestem fanem tych serii!!Moze chlopaki z tvgry.pl zrobia odcinek o tych produkcjach.

13.12.2010 18:58
😒
odpowiedz
Promotional
12
Centurion

a moze powiecie cos o Grand Theft Auto 5 prosze bardzo

13.12.2010 19:23
👍
odpowiedz
zanonimizowany737870
70
Legend

Super Czekam na Batmana i Prototype no i oczywiście na MGS : RISING

13.12.2010 19:25
Spawcz
odpowiedz
Spawcz
47
Gram w gre

super flesz, czekamy na me3

13.12.2010 19:33
👍
odpowiedz
LordPtak
10
Legionista

The elder srolls for ever!!!

13.12.2010 20:15
InF'ernaL
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

ME3 <3 <3 <3 TO BĘDZIE COŚ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

13.12.2010 20:51
"AsSaMoN"
odpowiedz
"AsSaMoN"
18
Konsul

flesz prawdę ci powie

13.12.2010 21:02
sieniX
odpowiedz
sieniX
33
Centurion

A możecie się dowiedzieć czy będzie GTA 5 lub coś o GTA ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

13.12.2010 21:51
Pralkosuszarka
odpowiedz
Pralkosuszarka
38
Centurion

Wszystko fajnie, tylko gdzie jest świąteczny program PCtowy? Mniej popularne w naszym kraju konsole były, a co z panującą u nas platformą?

13.12.2010 23:48
Artii007
odpowiedz
Artii007
23
Chorąży

Najbardziej mi się spodobała informacja na temat Mass Effect 3 :) Trailera jakoś nie udało mi się jeszcze zobaczyć chodz o nim już czytałem ale nie wiedziałem kiedy ukaże się nowa cześć tej wspaniałej gry i dzięki wam już teraz wiem i jestem bardzo zadowolony i niecierpliwy aby dostać wreszcie nową cześć tej wspaniałej gry :)

14.12.2010 10:16
Adrianun
👍
odpowiedz
Adrianun
118
Senator

Super FLESZ !!!

14.12.2010 15:22
😊
odpowiedz
loginiasty
1
Junior
Image

Mam takie pytanie czy mozna zdobyć osiągniecie bez ofiar w grze Mass Effect 2 bez kasumi i bez zaeeda ?
Jeśli ktoś wie proszę pisać na email [email protected]

14.12.2010 16:23
odpowiedz
kamil6910
14
Centurion

Same świetne gry, czekam na wszystkie!
Super flesz!

14.12.2010 16:37
Harry M
odpowiedz
Harry M
141
Master czaszka

Garfield:). Ja się z tą galą nagród nie zgadzam!! Uncharted 3 będzie mocne. Czekam na [PROTOTYPE 2] i na Batmana!!Spoko FLESZ!

14.12.2010 17:20
odpowiedz
Churly
3
Junior

Do tvgry.pl:Proszę was zrobcie jakies materialy na temat gta 5 i gow 4, bo jak widzicie uzytkownicy sa ciekawi a wy mam nadzieje cos wiecie.

14.12.2010 17:59
odpowiedz
fazi33
21
Chorąży

U3??! na pewno a raczej jestem tego pewny będzie wspaniale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14.12.2010 19:42
odpowiedz
Cyga0000
73
Pretorianin

Szkoda, że już Muciej nie robi filmików. Flash spoko.

14.12.2010 20:34
odpowiedz
Diesel_black
18
Legionista

Ło Flesz pierwsza klasa. Takie gry, że aż zaniemówiłem

14.12.2010 20:42
👍
odpowiedz
zanonimizowany661344
39
Konsul

Fajny

14.12.2010 22:13
przemas478
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Świetnie się zapowiada nowy Batman ale Mass Effect 3 wcale nie gorzej, swoją drogą najwyższy czas zainwestować w część drugą :p

15.12.2010 15:30
eske
👍
odpowiedz
eske
20
Pretorianin

Wow, takiego flesza to jeszcze dawno nie było i w sumie dobrze, bo jakbym tak ciągle oglądał fajne flesze to w końcu by mi się znudziły

15.12.2010 17:18
odpowiedz
KarolKing18
9
Legionista

kiedy glutoplazmy już nie moge się doczekać

15.12.2010 17:33
😊
odpowiedz
Cycu1608
20
Centurion

Same smaczki zapowiadają :D

15.12.2010 19:57
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
126
The Highest

Bardzo fajny fleszyk same rarytasy ;D

15.12.2010 20:34
li_s
odpowiedz
li_s
20
Konsul

Flesz jak zwykle udany :)

15.12.2010 21:42
oOShinOo
odpowiedz
oOShinOo
15
Pretorianin

Cóż, za dużo dobrych gier zapowiedzieli. Czekam na ME3 i Prototype'a 2!

16.12.2010 11:17
Marecki_KG
odpowiedz
Marecki_KG
86
Konsul

ależ tytuły czekają nas w nowym roku ;D

19.12.2010 16:50
Seba393
odpowiedz
Seba393
23
PRO

Fajny flesh. Czekam na więcej o ME3.

17.07.2011 15:07
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

:)))))))))))))

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze

więcej

Popularne na tvgry.pl

Najmniejsza gra, w której gracze spędzili setki godzin
10:30
25236256

Najmniejsza gra, w której gracze spędzili setki godzin

391 193 wyświetlenia 25 maja 2020

Stary gracz kontra ROBLOX
12:36
19215483

Stary gracz kontra ROBLOX

293 026 wyświetleń 25 maja 2020

10 pułapek, w które AI zawsze wpada
12:43
16692188

10 pułapek, w które AI zawsze wpada

280 072 wyświetlenia 25 maja 2020

5 niepozornych gier, które wkopały wielkim seriom
11:19
138101469

5 niepozornych gier, które wkopały wielkim seriom

264 966 wyświetleń 25 maja 2020