tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

Facepalm - spartańskie niebo

23 937 wyświetleń 10 grudnia 2010

Absurdy i ciekawostki.

Dzisiaj użyjemy kilku kodów, zobaczymy co się dzieje w czasie respawnów, obalimy mity i obejrzymy oczywiście parę ciekawych filmików. Zapraszam!

Komentarze Czytelników (83)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
08.12.2010 19:22
InF'ernaL
odpowiedz
InF'ernaL
46
Konsul

A czemu tak w ogóle Del nie znalazłeś się na "premierze" WoW:Kataklizm? :) A facepalm jako to facepalm... <facepalm>

08.12.2010 19:35
odpowiedz
Sakitta
22
Centurion

Dobry FACEPALM. Oszukiwanie było fajne.

08.12.2010 20:06
👍
odpowiedz
Versunim
1
Junior

Dobry FACEPALM .

08.12.2010 20:16
odpowiedz
fixfix2
1
Junior

super program chyba najlepszy na tv gry

08.12.2010 20:47
snopkowsky
odpowiedz
snopkowsky
19
Chorąży

eyyy Diablo 2? ;p

08.12.2010 20:51
odpowiedz
zanonimizowany756515
11
Centurion

Gdzie można znaleźć filmik z czitami?

08.12.2010 21:20
odpowiedz
zanonimizowany661344
39
Konsul

GT5 i Fallout są super !

08.12.2010 22:00
Vaerin
odpowiedz
Vaerin
111
Generał

Fallout genialny :]

08.12.2010 22:23
odpowiedz
Joker 1
33
Centurion

Fajny facepalm, szczególnie fajne są mity z BLACK OPS pozdrawiam.

08.12.2010 22:26
Hagen von Rabenhorst
👍
odpowiedz
Hagen von Rabenhorst
47
Hunter

jak zwykle świetny facepalm

08.12.2010 23:02
Radanos
odpowiedz
Radanos
84
Tytanowy Janusz

Eee, ten ze Street Fighter'a przyśpieszony ;p

08.12.2010 23:49
oOShinOo
odpowiedz
oOShinOo
15
Pretorianin

Nawet nie wiedziałem, że Black Ops taki dopracowany jest. Model zniszczeń w GT5 wymiata. Niezły Facepalm. ;D

09.12.2010 00:55
09.12.2010 11:12
odpowiedz
paulos84
0
Junior

xbox360recenzje.pl

09.12.2010 12:17
versus13
odpowiedz
versus13
14
Konsul

spoko facepalm

09.12.2010 16:42
odpowiedz
Asaldor
5
Junior

Dobre Teksty , fajny "przed seansem" :p Trailer z konca jest z Diablo II , jest to zaraz po ataku szkieletow na owa karczme : p

09.12.2010 16:53
Harry M
odpowiedz
Harry M
133
Master czaszka

Jeeeee. Hahaha kody na życie. Hahah jaki łeb. Biedny samochód. Heheeh a więc to się dzieje w czasie Spawnów. Hahaah jaki pies. Mity!! Fajne te obalanie mitów. Łoł ale skok. Ale latające palce. Fajowe.

09.12.2010 17:09
👍
odpowiedz
longinus18
2
Junior

ładne stworki w w ogole flesz fajowy

09.12.2010 17:16
Adrianziomal
😊
odpowiedz
Adrianziomal
46
Samael

W życiu przydałyby się kody na kasę... ;)
Szkoda, że tego nie pokazali... :P

09.12.2010 17:50
qqqqqq
odpowiedz
qqqqqq
4
Generał

Ten skok w Black Opsie to jakby taki trochę krzywy, ta rakiera nie przeleciała centralnie pod nim ale jakby trochę zboczyła z kursu. Po za tym, nie najgorszy facepalm, zaraz zobaczę pełne wersje tych filmików.

09.12.2010 20:25
👍
odpowiedz
pawciosides
18
Pretorianin

Zgodzę się z wypowiedzią pewnej osoby,która pisze o kodach na kase.. To by było coś,oczywiście chodzi mi o mnie,bo gdyby wszyscy takie mieli nie mialoby to sensu:D ;chytry ale mądry;

09.12.2010 21:32
odpowiedz
fsdfg
60
ZeitgeistPolska

"Dzisiaj weźmiemy na tapetę" piesze/mówi się na tapet, wziąć coś na tapet.

10.12.2010 17:41
Simba14
😊
odpowiedz
Simba14
55
Generał

Heh z black'ops i Cheatami w rzeczywistości było śmieszne:D A musiałeś jeszcze pokazywac Fallout NV???Mam coraz większą ochotę na grę:D

10.12.2010 19:12
odpowiedz
sporemaniak96
6
Junior
Wideo

A propo śmiesznych filmików możecie pokazać coś takiego? http://www.youtube.com/watch?v=ayrNrP0KtOo

10.12.2010 19:55
victripius
odpowiedz
victripius
89
Joker

Fajny Facepalm. Porównanie Gt5 i Forza po prostu świetne :)

10.12.2010 22:54
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
120
The Highest

Kilka rzeczy już widziałem ale ogólnie facepalm super ;D

11.12.2010 20:30
odpowiedz
czerwonywilk
33
Centurion
Wideo

Nie wiem/nie pamiętam czy to już było kiedyś w facepalmie, ale znalazłem fajny film o tetrisie.
Link: http://www.youtube.com/watch?v=G0LtUX_6IXY

14.12.2010 19:10
niezny_95
odpowiedz
niezny_95
53
Airborne

No z tym Black Opsem, to trochę stare, a poza tym obalanie mitów było w MW2 oraz Halo Reach.

19.12.2010 17:49
Seba393
odpowiedz
Seba393
23
PRO

Fajny facepalm. Jak zawsze sporo ciekawych filmików.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Jak Minecraft wygrał z Fortnite
12:54
30082367

Jak Minecraft wygrał z Fortnite

405 613 wyświetleń 13 września 2019

Najgorsze zwiastuny gier, które znajdziesz na YouTube
11:31
16499320

Najgorsze zwiastuny gier, które znajdziesz na YouTube

269 375 wyświetleń 9 września 2019

6 najlepszych gier, które w Polsce nie mają szans
12:48
14236207

6 najlepszych gier, które w Polsce nie mają szans

315 845 wyświetleń 9 września 2019

Cheat, którego w wielu grach możesz używać
8:52
12478194

Cheat, którego w wielu grach możesz używać

255 330 wyświetleń 13 września 2019