tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

E3 2010 - dzień 0

25 864 wyświetlenia 16 czerwca 2010

E3 czas rozpocząć!

Przybyliśmy do skąpanego w słońcu Los Angeles! W lekko odmienionym składzie, ale - jak zawsze - zwarci i gotowi. Rozpoczynamy naszą relację z największych targów growych na świecie!

Komentarze Czytelników (131)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
14.06.2010 19:13
odpowiedz
zanonimizowany636751
16
Generał

Idźcie na finały Nba ;D

14.06.2010 19:46
odpowiedz
Railwayman
21
Pretorianin

Szkoda Dela...

14.06.2010 19:53
odpowiedz
sieciowe7
34
Centurion

Witaj Rysławie

14.06.2010 19:57
👍
odpowiedz
zanonimizowany624493
28
Centurion

Siemka^^
No to z miłą chęcią czekam na wasz materiały gier, no i życzę miłej zabawy zarazem :)
Mam tylko do wasz jedno pytanie, bardzo podobają mi się wasze materiały ale czemu np. nie macie na koszulkach lub chociaż na mikrofonie loga stronki, w końcu prowadzicie materiały dla jednej z słynnych stronek związanych z grami w Polsce. Poza tym byście wyglądali profesjonalnie jak dziennikarze różnych stacji telewizyjnych, a zarazem promowali byście swoja stronkę.
To taka mała uwaga, nie żebym się czepiał :) No to pozdrawiam^^

PS. Panie Rysiu powodzenia :D

14.06.2010 20:09
👍
odpowiedz
Simba14
54
Generał

Pozdro dla Rysława i Lorda:)No czekam z niecierpliwością na wasze materiały z E3:)I pozdrawiam Della i współczuję:)

14.06.2010 20:16
😁
odpowiedz
Seba393
23
PRO

Już nie mogę się doczekać kolejnych smakowitych materiałów z E3.

14.06.2010 20:29
odpowiedz
victripius
89
Joker

Szkoda, że Del nie pojechał. Jego programy są zawsze bardzo fajne, więc liczyłem na jego obecnośc na targach E3. No cóż, mam nadzieję, że Rysław godnie go zastąpi :)

14.06.2010 20:41
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Wy to macie dobrze! :-D

14.06.2010 20:46
odpowiedz
MarcusFenix
56
Generał

Lord coś za mała to koszulka na ciebie ^_^
Wiecie czy będzie Polski live na E3 :D ??

14.06.2010 21:02
odpowiedz
Kuben^
3
Junior

Strasznie mi żal dela :(

14.06.2010 21:09
odpowiedz
metal25
29
Obronca Krzyza

nowy xbox potwierdzony, jest mniejszy,czarny,200gb hdd, wifi

14.06.2010 21:13
odpowiedz
Klono1
31
Konsul

Ma nie 200, lecz 250 GB.

14.06.2010 21:14
odpowiedz
zanonimizowany690102
13
Centurion

XBOX LIVE BEDZIE WRESZCIE W POLSCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NARESZCIE

14.06.2010 21:30
odpowiedz
Uncharted123
24
Chorąży

Fajnie sie tam macie w Lo angeles ;] , pozdrawiam Rysława !

14.06.2010 21:33
odpowiedz
Stra Moldas
94
Wujek Samo Stra

Rysiek daje radę, mógłby dołączyć na stałe. :) Szkoda, że Von Zay albo UVI nie pojechali. :(

14.06.2010 21:59
odpowiedz
Qbatez
9
Centurion

Ehhh... Kojima sie sprzedał :(

14.06.2010 23:11
odpowiedz
grom325
10
Centurion

Pozdro dla Rycha już nie mogę się doczekać materiałów z E3 :)

14.06.2010 23:13
odpowiedz
eXRate
7
Centurion

ladna pogode tam macie.. ^^ :D

14.06.2010 23:14
odpowiedz
Semir
35
31

CZeba było wziąć Von Zaya. Może jednak go przemyciliście?

14.06.2010 23:49
odpowiedz
HUtH
117
kolega truskawkowy

Lord za dużo siedzisz w studiu i przytyłeś :P

15.06.2010 07:18
👍
odpowiedz
Teristek.v3
16
Pretorianin

Ah, E3 ;D Bardzo liczę na ujrzenie na tych targach Beyond Good & Evil 2, i jakichś przygodówek. :)

15.06.2010 10:51
👍
odpowiedz
alexej
132
Piwny Mędrzec

Widzę, że gwiazda polskiego podcastingu podbija nowe terytoria ;)

Bardzo fajnie się złożyło.

15.06.2010 12:28
👍
odpowiedz
jagged_alliahdnbedffds
92
Rzepcia

Szkoda Dela, ale pozdro dla Rysława :)

Najlepsze takie filmiki wśród ludzi, bo trzeba improwizować jak coś się dzieje :D

15.06.2010 17:07
15.06.2010 19:01
👎
odpowiedz
zanonimizowany582326
7
Chorąży

Szkoda mi Dela... Qbatez puknij się w czoło, już myślałem że sobie jaja robisz i jest spoiler, ale jednak TY JESTEŚ porąbany (pewnie obrzucisz mnie wyzwiskami i obelgami ale i tak ogladam ten filmik ostatni raz :P). Pozdro dla Rysłąwa! Naprawdę przykro z powodu Dela.

16.06.2010 22:53
odpowiedz
Apokalipter
4
Centurion

Szkoda że nie ma Dela ??. Jeżeli można wiedzieć czego go nie ma proszę powiedzieć :).

Kupcie mu splinke przypinkę :)

17.06.2010 14:47
odpowiedz
pawciosides
18
Pretorianin

Wreszcie zacznie się dodawanie tysięcy filmików.

17.06.2010 18:48
odpowiedz
Phisto
22
Chorąży

Someday I'll See You on E3 Guys ;) Hang on Del!

17.06.2010 19:15
😊
odpowiedz
Bukary
157
Senator

A więc tak wyglądasz, wszechmocny Rysławie! :)

Czekam na informacje o Deus Ex: Human Revolution. I nie zapomnijcie wydusić z tych Kanadyjczyków jakichś sekretów na temat Thi4fa. ;)

13.11.2010 17:58
odpowiedz
SSman92
26
Generał

po co był ten materiał

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
więcej

Popularne na tvgry.pl

Widzieliśmy Cyberpunka 2077! Wszystko, co wiemy
19:00
11957333

Widzieliśmy Cyberpunka 2077! Wszystko, co wiemy

275 717 wyświetleń 13 czerwca 2018

Dlaczego Polakom nie podoba się Cyberpunk 2077?
15:00
11108550

Dlaczego Polakom nie podoba się Cyberpunk 2077?

219 555 wyświetleń 11 czerwca 2018

Gramy w Assassin's Creed Odyssey
13:39
7164190

Gramy w Assassin's Creed Odyssey

156 983 wyświetlenia 12 czerwca 2018

Gdzie zabierze nas TES 6?
7:52
7112259

Gdzie zabierze nas TES 6?

106 946 wyświetleń 15 czerwca 2018