tvgry.pl najnowsze popularne tematy zwiastuny gier zwiastuny filmów współpraca o nas
Standard
Brak Premium HD

Call of Duty: World at War #1

11 030 wyświetleń 21 czerwca 2008

Komentarze Czytelników (53)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
21.06.2008 22:51
odpowiedz
Send1N
2
Konsul

kolejna nowa gra pozbawiona fizyki wszystko stoi w miejscu nic sie nie rusza nawet zadnych zniszczen po strzelaniu
Jedynie Crysis pokazal klase i ta gra dla mnie bije wszystkie pokoleji mogli byc sie postarac i chociaz troche tej fizyki poprawic a nie biegniesz i wszystko wygląda sztucznie

21.06.2008 23:27
odpowiedz
Suchy Ziom
0
Pretorianin

"kolejna nowa gra pozbawiona fizyki wszystko stoi w miejscu nic sie nie rusza nawet zadnych zniszczen po strzelaniu
Jedynie Crysis pokazal klase i ta gra dla mnie bije wszystkie pokoleji mogli byc sie postarac i chociaz troche tej fizyki poprawic a nie biegniesz i wszystko wygląda sztucznie"
|
|
|
\ /
moze dlatego ze w cod4 nie masz zajebistego kombinezonu, w ktorym jestes niezniszczalny, a zwyklym granatem nie zniszczysz calego budynku, pozostaje jedynie RPG ktora w realnum swiecie wywalila by tylko kawalek sciany. Widac poprostu ze nagrales sie w futurystyczne gierki jak cos ci nipasuje w cod4 to idz niszczyc budynki z piesci w Crysisie....
i to ze nagrales sie w gry i ze zwloki zolnizezy lataja jak lalki to jet poprostu zal...... ludzie na wojnie padaja jak muchy 1do 3 strzalow i zgon po 1 strzale ze kalacha zwijal bys sie i i sral bys pod siebie jak niwierzysz poszukaj sobie info w necie a nie w grach tymu znajdz i zniszcz co do crysisa w chlopa musisz wyladowac okolo 1 magazynek z ak (w klate) zeby go zabic a w cod4 ..seria i chlop lezy wiec nierozumiem za grosz realistyki niema w crysisie a co do cod 5 bedzie rownie dobry jak poprzednie czesci... :D

21.06.2008 23:28
odpowiedz
mario2111
29
Centurion

Send1N ------------------>

Grałeś w czwórkę?

21.06.2008 23:42
odpowiedz
DarkWalker
36
Centurion

Jak dla mnie to to wszystko za bardzo uwypuklone i za bardzo się świeci. Ja wolałbym taką grafikę jak była w 4. Taka bardziej matowa ( dla mnie bardziej prawdziwa niż takie świecidełka ). Ale to tylko pierwszy filmik i nie ma co teraz oceniać gry. Będzie na pewno dobra. Robią ją inni ludzie niż 4 więc to też ma jakieś tam znaczenie. Na pewno 6 zrobią ci co robili 4 xD bo to tak co drugie CoD robią ci sami :) Pzdr

21.06.2008 23:45
odpowiedz
Suchy Ziom
0
Pretorianin

masz calkowita racje cos moze w tym byc :P ale coda5 i tak trzeba bedzie zaliczyc :D no mercy

21.06.2008 23:48
odpowiedz
szułek
33
Generał

Każda gra ma inny urok jak :) W crysisie można rozwalać budynki jest git !!! Ale jest niedopracowane to strasznie.... Przykład : Bierzesz kure "zwierze":P załanczasz tego płaszcza do siły walisz nią w budynek i wszystko wali się jak z C4 hahaha to jest naprawede śmieszne a szczególnie jak musisz walic w łeb z AK dla kolesia z 4 , 5 naboi zeby padł a w tułów ze 25 to jest chore jak Ci wyjdzie ze 20 i weź ich zabij... Wiec wole takiego calla gdzie budynki sie nie rozwalają ale za to jak strzelisz w kolesia 1 RAZ to sie zwija z bólu i albo czołga sie i jęczy... A po drugie co to za gra by była jak bym nakierował przez przypadek mysliwce na budynek w którym jestem i by pizło razem ze mną ??? Też troche głópie może za pare lat będą już takie "doskonałe gry" gdzie bedzie super fabuła , grafika , małe wymagania i wiele bajerów. Narazie takich nie ma i w każdej grze trzeba wybrać coś co przypadnie Ci do gustu. Takie jest moje zdanie,,, Mi nie przeszkadza ze w jakies grze nie moge rozwalać budynku kurą czy patelnią heh.

22.06.2008 08:50
odpowiedz
ReyMysterio
20
Centurion

Send1N Nie przesadzaj , 4 była b. dobra .

szułek masz racje :).

22.06.2008 09:42
odpowiedz
Tobiasz17
4
Junior

No cóż... Jednym słowem: WOOOW!

22.06.2008 11:52
odpowiedz
fair2
19
Pretorianin

Prezentować to się prezentuje ładnie, aczkolwiek w zasadzie każda gra na trailerze wygląda super :D . Na pewno zagram i w tą część ale bardziej czekam na PRAWDZIWE Call of Duty 5 - czyli ze studia Infinity Ward.

22.06.2008 11:59
odpowiedz
X@Vier455
100
Szynszyl

to wygląda jak jakaś podróbka oryginalnego Call of Duty. Zobaczycie różnice jak Infinity Ward wypuści CoD 6 ;)

22.06.2008 12:21
odpowiedz
CrossFire12
57
Pretorianin

Czy ja dobrze widziałem ze snajper możne sobie wleźć na drzewo :P heh...

Zapowiada się ładnie wszystko pięknie a te super shadery i oświetlenia są kiedy jest wystrzeliwana Flara @_@

I widzę ze wreszcie fajnie będzie miał ziomek z miotaczem ognia :D Multi będzie dobre... no i ma co konkurować z B-Company chociaż to calkiem inna bajka :]

szulek - masz racje :D zgadzam się Crysis to bajka choc fajna CoD co do 'realistyki" bije go na glowe a ze budynku nie można rozwalić Send1N ojoj ;P to kup sobie Bad Company ;]

CoD "5" bedzie wporzadku tak samo jak czworka moim zdaniem no ale IW jak zrobi COD6 to bedzie cos naprawde wypas ;]

22.06.2008 12:29
odpowiedz
karpiu_87
64
Brothers in Arms

Grafika mało różni się od tej z 4 , oby gra nadrobiła grywalnością zresztą tej jej nie brakuje!

22.06.2008 18:26
odpowiedz
bitzz
48
Konsul

Fajnie jak się da biegać z miotaczem ognia, a co do grafiki no to spoko(a po co lepsza?!), fajnie jak można skakać po drzewach(48s) i przynajmniej coś się dzieje jak czołg strzela(schylają się ludzie), a nie jak we wszystkich grach, ludzie sobie przechodzą pod lufą jak gdyby nigdy nic.

22.06.2008 19:52
odpowiedz
DJ Pinata
54
DJ Pinata

Kurczę, dziwne, ale nie zrobiło to na mnie NAJMNIEJSZEGO WRAŻENIA.
Wszystko to już widziałem niejednokrotnie, tylko w lepszym, bądź gorszym wydaniu.
Ileż to można wygrywać tę samą wojnę?

23.06.2008 10:04
odpowiedz
Scortch
66
call me Hikee

hmmm... to mi wygląda na wietnam...

23.06.2008 10:24
odpowiedz
scofield132
14
Pretorianin

kurde znowu II wojna światowa...ile to można??
może coś innego...takiego jak cod 4

23.06.2008 10:39
odpowiedz
Colosimo
29
Pretorianin

Ja tam sie ciesze, ze CoD wraca do korzeni. :) Strzelanek osadzonych w czasach wspolczesnych jest znacznie wiecej niz drugowojennych.

23.06.2008 10:55
odpowiedz
żelazna_pięść
96
Hala Madrid!

mam nadzieje ze gra nie zawiedzie i bedzie kolejnym wielkim hitem

23.06.2008 14:04
odpowiedz
Cappo
139
Senator

Miotacze ognia to były już w CoD:UO także nie wiem czym się tu podniecać.

23.06.2008 16:04
odpowiedz
wiki151
3
Legionista

eeeeeeeeeee... zbyt sztuczne!! myślałem że będzie lepiej!!

23.06.2008 16:11
odpowiedz
Za'afiel
27
Chorąży

Colosimo --> powrót do korzeni powrotem do korzeni,ale moim zdaniem nowy CoD tak jak 4rka powinien być umieszczony w naszych realiach, to był powiew świeżości dla serii i się sprawdził co ilość sprzedanych kopii potwierdza ... i w sumie to ja już na drugą wojne światową patrzeć nie mogę przejadło mi się :)

23.06.2008 19:47
odpowiedz
AtloniX
2
Junior

ohoho zapowiada sie coś fajnego będzie grańsko i to już niedługo

24.06.2008 21:35
odpowiedz
Heaton16
50
Pretorianin

Ładnie to wygląda i to w szczególności w jakosci HD . Nie rozumiem czemu , żeby pobrać ten trailer w HD trzeba za to płacić jeżeli ten trailer w HD jest dostępny i można go pobrać za darmo na kilku innych stronach po prostu tego nie rozumiem moze mi to ktoś wytłumaczyć a trailery HD jeśli ma się program Real Player można pobrać z www.gametrailers.com lub www.gamershell.com :D W przypadku Gamershell nie trzeba mieć Real Player stamtąd można normalnie pobrać trailer :D

24.06.2008 22:11
odpowiedz
Send1N/Light/
42
Generał

no wiem ze 4 jest fajna bo mam ubity 55lvl na multi ale mowie ze moglo by byc chociaz troche tej fizyki co nie ;) ?

25.06.2008 11:55
odpowiedz
Heaton16
50
Pretorianin

Unife , ta gra będzie na pewno na PS 3 :D:D

26.06.2008 09:57
odpowiedz
tenderbejd
4
Junior

Oby była ruwnie dobra jak 4 a nawet lepsza w 4 troche malo misi bylo ale i tak swietna giera

26.06.2008 12:43
odpowiedz
Gaweł1
66
Pretorianin

pare osób wspomniało ze wszystko jest za bardzo wypuklone i świeci się,
tak pomyślałem nad tym i juz sie przestraszyłem ze coś zjebali....
ale przyszło mi do głowy ze przeciez na pacyfiku jest inny klimat :D tam jest wilgotno i upalnie, wszystko paruje
spojrzcie nawet na asfalt w upalny dzień... co widzicie?---> zniekształcony obraz, pare która sie unosi :D
nie bojcie się, nie zrobią z tego baśni :D:D:D

26.06.2008 19:24
odpowiedz
Szczeblo
67
so rock

a ja chce powtorke z CoD 4! zabijanie niemiaszków i japońców jest już nużące...

29.06.2008 13:03
odpowiedz
Spider114
19
Pretorianin

Szczeblo---> też bym tak chciał ;p

20.07.2008 19:11
odpowiedz
marcinson20
12
Legionista

słaba gra nic nie warta ,jedynka i tak była najlepsza...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze