tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Premium HD

Posiadając Abonament Premium wyłączysz reklamy i pomożesz nam tworzyć nowe filmy.

Black Desert Online środowisko

2 420 wyświetleń 22 kwietnia 2014

Trailer prezentuje szereg lokacji w grze, począwszy do puszcz i lasów, aż po wioski i miasta.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
22.04.2014 13:59
😜
Thun
167
Senator

"Praktycznie przez pełne jedenaście minut występują kłujące w oczy doczytywania tekstur oraz obiektów (tzw. pop-up), co niestety negatywnie wpływa na odbiór całości."

Praktycznie to w samej grze nie będzie to zapewne w żaden sposób widoczne bo:
- proszę zwrócić uwagę na to w jakiej prędkości jest lot kamery
- gracze będą widzieć to zupełnie z innej perspektywy
- my i tak nie pogramy przez najbliższy rok (o ile w ogóle wyjdzie w wersji anglojęzycznej).

22.04.2014 20:43
odpowiedz
luk1505
3
Junior

@Thun
Co wciąż nie zmienia faktu, że pokazywanie materiałów promocyjnych na których występuje tak rażące doczytywanie tekstur dobrze o twórcach nie świadczy. Coś w stylu "O, zobaczcie jak duży i zróżnicowany tutaj mamy. Ale nie zwracajcie na razie uwagi na drzewa i kominy budynków wyskakujące tuż przed kamerą... wciąż nad tym pracujemy". Strzał w stopę ;)

23.04.2014 07:23
odpowiedz
hooded man
92
Pretorianin

fakt że są tak nieznaczne doczytki terenu przy tak oszałamiająco szybko przemieszczającej się kamerze - przy tak rozległych przestrzeniach jest czymś zupełnie naturalnym, gwarantuje to praktycznie zerowe "pop-upy" podczas normalnej gry. Nie wiem po uj drążycie temat. Przecież to nieistotne. To co pokazali na tym filmiku to imho najbardziej zaawansowany silnik do tworzenia światów jaki powstał biorąc pod uwagę jego rzeczywiście monstrualne rozmiary. Zobaczcie prezentację takiego Wiedźmina 3 oczywiście tam będzie więcej detali otoczenia i wszelkie modele będą mieć więcej polygonów, ale zwróćcie uwagę jakie sztuczki się stosuje żeby grafika nie generowała wszystkiego zbyt szybko bo się przytka wszystko - a tu ? JEDENASTO MINUTOWY lot z prędkością odrzutową nad na bierząco generowaną mapą - to jest wręcz imponujące.

23.04.2014 08:06
Cziczaki
odpowiedz
Cziczaki
144
Renifer

"występują kłujące w oczy doczytywania tekstur oraz obiektów (tzw. pop-up), co niestety negatywnie wpływa na odbiór całości. Pozostaje mieć nadzieję, że te skazy znikną do czasu premiery Black Desert albo przynajmniej zostaną zniwelowane do minimum na mocnych komputerach osobistych."
Panie gimnazjalisto Frey, proszę nam pokazać grę, która nie ma takich "pop-up" przy tak szybko śmigającej kamerze pokazującą cały świat gry. I ile GB RAMu do tego jest wymagane. Prosimy o podanie gry która miała premierę do 2014-04-23, a nie czekać z odpowiedzią kilka miesięcy lub lat aż ktoś wymyśli technologię która sobie z tym poradzi.

"przynajmniej zostaną zniwelowane do minimum na mocnych komputerach osobistych."
Boshe... nawet na wieloletnim komputerze tego nie zobaczymy podczas normalnej gry.

24.04.2014 17:01
odpowiedz
jaalboja
36
Generał

Tak jak napisałem pod filmikiem z tej gry na tv gry:

Jeśli zabraknie w niej elementów które miały gry sprzed 10 lat typu dowolnosc ubrania zbroi, broni(mag z 2 recznym mieczem bo tak sobie chce) to bedzie to kicha z ładna grafiką.

27.05.2014 22:13
Cziczaki
odpowiedz
Cziczaki
144
Renifer

jaalboja, powinieneś poszukać sobie gry gdzie możesz ubrać faceta w kobiece ciuszki i abarot.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze