tvgry.pl Najnowsze Tematy Zwiastuny gier Zwiastuny filmów Współpraca
Standard
Brak Premium HD

The Sims 3 #4

8 090 wyświetleń 11 marca 2009

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
11.03.2009 16:46
Godwar
67
Konsul

Będe musiał to zagrać jedna z niewielu gier które tak naprawdę podtrzymują pc przy życiu

11.03.2009 16:54
😃
odpowiedz
mrowa4224
66
Pretorianin

może zagram jak mi pójdzie

11.03.2009 16:56
Speedus
odpowiedz
Speedus
23
Chorąży

Grafika nie zabrdzo...;/ no ale wkąncu to simsy :D

11.03.2009 16:57
odpowiedz
MarcusFenix
56
Generał

niezłe w końcu prawdziwy gameplay

11.03.2009 17:19
odpowiedz
hellhunter
29
Chorąży

rok 2050 The Sims 646748654534864654537484 + dodatki uffff simsy to jest normalnie tasiemiec chyba juz bym wolal mode na sukces oogladac :/

11.03.2009 17:35
thorus93
😃
odpowiedz
thorus93
35
Syn Marnotrawny

bez przesady xDD

11.03.2009 18:28
odpowiedz
dislowaty
24
Chorąży

ciekawe ale zobaczymy w czerwcu

11.03.2009 18:43
😱
odpowiedz
watsup
1
Junior

znoooooooowu

11.03.2009 19:20
Kunaiek
odpowiedz
Kunaiek
13
Centurion

I ruszą dodatki...

11.03.2009 19:36
odpowiedz
Sage
139
Arbiter Elegantiae

Widać dwójka przestała przynosić duże zyski :)

Jak wszystkie Simsy, gra na jedno popołudnie, nie mniej miło czasem usiąść i wybudować domek. Jednak na tym zabawa się kończy..

11.03.2009 19:57
odpowiedz
Pies_PL
10
Legionista

Dokładnie. Strzelanie po sieci, to jest to! Cud, miód i adrenalina, a nie bawienie się w życie. Zamiast grać w simsy lepiej iść na miasto i bawić się z prawdziwymi ludzmi ;D

11.03.2009 20:07
👎
odpowiedz
SiMonss63100
3
Legionista

według mnie to ta gra nie przypadła mi do gustu....:/ w Simsy można grać góra tydzień dwa a później się to nudzi .... najlepiej to pograć sobie w strzelanke a grafa bleeee

11.03.2009 20:23
odpowiedz
zanonimizowany501858
0
Centurion

a teraz zabawa " Ile powstanie dodatków do the sims 3 ?" Ja szczelam że około 20 (serii sims jest 29 trzy podstawki i reszta dodatki :/)

11.03.2009 20:26
Drace66676
odpowiedz
Drace66676
123
D.R.A.C.E

hellhunter ---> rok 2050 ??? 21.12.2012 ma być koniec świata --> kończy się wtedy kalendarz Majów, więc chyba takiej liczby Simsy sie nie doczekają, hehe.
Ja gierkę na pewno kupię i od czasu do czasu wybuduję jakiś domek. Choć tak jak większości po tygodniu mi sie znudzi a po kilku miesiącach ją sprzedam. A może by tak zrobili w tej gierce połęczaenie online i od razu przyjemniej by się grało z innymi. Chodzić po jakimś wymyślonym miasteczku i strzelać do ludzi :D:D. A potem na dyskotekę zarwać ajkieś lachony, do domu do jacuzzi i spac. A rano grzecznie do pracy jako polityk :D:D. Pozdro.

11.03.2009 20:31
odpowiedz
iiyama93
16
Chorąży

ja czekam

11.03.2009 20:41
odpowiedz
Mlody0
1
Junior


Kolejna ciekawa kontynuacja serii The Sims. Nie mogę jej przegapić, ponieważ będzie dodanych wiele nowych opcji. Czekam z niecierpliwością. ;)

11.03.2009 20:44
kaganpwnz
odpowiedz
kaganpwnz
43
Generał

zeby grac w te gry typu sims to na prawde trzeba byc jakims emo lub no life'em, tworzyc sobie wirtualny dom i zyc w nim, siedziec po XX godzin po drugiej stronie monitora i potem sie jeszcze podniecac na forach "oh oh, mam zone" ...

(zaraz pewnie fani tej gry udowodnia ze mam racje)

11.03.2009 22:29
Stra Moldas
odpowiedz
Stra Moldas
94
Wujek Samo Stra

Śmiejcie się, śmiejcie... A potem odpalają po cichu. "Żeby brat/siostra nie widział/a." :D Ja przynajmniej otwarcie gram w to. xD

11.03.2009 22:51
odpowiedz
Victuz
32
Pretorianin

Nie jestem mega hiper fanem Simsów... no ale zdarza mi się w to bograć ;p.
Tyaaaa przyznaję się. Pewno kupię trójkę jak tylko wyjdzie, chociażby jako prezent dla mojej siostry :)

11.03.2009 22:53
Selman
odpowiedz
Selman
128
mana mana

ja spróbuje, jak zawsze ;)

12.03.2009 13:56
Valionson
odpowiedz
Valionson
11
Chorąży

Nowe simsy będą rządzić.Full wypas dla maniaka THE SIMS.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze