Jak żyją postacie w grach, czyli AI w otwartym świecie (8:12)
Wstać rano, do pracy, wieczorem kolacja...
Jedną z kluczowych kwestii w tworzeniu wiarygodnego świata jest odpowiednie zachowanie zamieszkujących go postaci. W takich grach jak Skyrim, Gothic czy STALKER swoje niezależne życia prowadzą setki ludzi i nieludzi, których obserwujemy zwiedzając wioski oraz miasta. Jak działa inteligencja takich NPC-ów? Jak pogodzić codzienną rutynę z reagowaniem na gracza i jego wpływem na wirtualny świat? W tym materiale przyjrzymy się temu, jak działają te mechanizmy w seriach pokroju The Elder Scrolls.

18 najciekawszych gier 2018 roku
877 076 wyświetleń 20 grudnia 2017

5 najgorszych gier 2017 roku
233 926 wyświetleń 30 grudnia 2017

28 najciekawszych ścieżek dźwiękowych z 2016
11 748 wyświetleń 17 stycznia 2017

Konsola, która nie dała rady. Jak Nintendo przegrało wojnę
9 190 wyświetleń 3 lipca 2015

Gry, których wstydzili się nawet twórcy
42 878 wyświetleń 31 maja 2014

Od sztucznej skóry do gumowej kaczuszki - najbardziej absurdalne zagadki z gier
10 421 wyświetleń 15 listopada 2016
Popularne na tvgry.pl

10 najgłupszych zagadek z gier
512 775 wyświetleń 30 marca 2020

5 achievementów, na których zdobycie nie starczy ci życia
424 512 wyświetleń 23 lutego 2020

TVGRY kontra gry na kilka tysięcy godzin
1 256 065 wyświetleń 30 marca 2020

Kierowca ciężarówki kontra Euro Truck Simulator
1 673 480 wyświetleń 23 lutego 2020