Jak żyją postacie w grach, czyli AI w otwartym świecie (8:12)
Wstać rano, do pracy, wieczorem kolacja...
Jedną z kluczowych kwestii w tworzeniu wiarygodnego świata jest odpowiednie zachowanie zamieszkujących go postaci. W takich grach jak Skyrim, Gothic czy STALKER swoje niezależne życia prowadzą setki ludzi i nieludzi, których obserwujemy zwiedzając wioski oraz miasta. Jak działa inteligencja takich NPC-ów? Jak pogodzić codzienną rutynę z reagowaniem na gracza i jego wpływem na wirtualny świat? W tym materiale przyjrzymy się temu, jak działają te mechanizmy w seriach pokroju The Elder Scrolls.

Od sztucznej skóry do gumowej kaczuszki - najbardziej absurdalne zagadki z gier
10 084 wyświetlenia 15 listopada 2016

18 najciekawszych gier 2018 roku
876 964 wyświetlenia 20 grudnia 2017

5 najgorszych gier 2017 roku
233 892 wyświetlenia 30 grudnia 2017

Gry, których wstydzili się nawet twórcy
42 545 wyświetleń 31 maja 2014

Konsola, która nie dała rady. Jak Nintendo przegrało wojnę
8 866 wyświetleń 3 lipca 2015

28 najciekawszych ścieżek dźwiękowych z 2016
11 396 wyświetleń 17 stycznia 2017
Popularne na tvgry.pl

Czy Rockstar przekroczył granicę realizmu?
634 376 wyświetleń 13 listopada 2018

Co Kingdom Come robi lepiej od innych RPG?
302 352 wyświetlenia 1 marca 2018

Najgorsze błędy w filmach wojennych
353 873 wyświetlenia 25 listopada 2019

Jak achievementy zepsuły gry
292 286 wyświetleń 2 grudnia 2019