Wejdź na wieżę, by odblokować pytajniki. Problem powtarzalności sandboksów (9:09)
Czy coś po raz setny może nadal sprawiać przyjemność?
Gry z otwartym światem są na fali. Z marszu zdobywają wysokie miejsca na toplistach sprzedaży a wielogodzinne wyprawy przyciągają kolejnych graczy. Deweloperzy często opierają się na tych samych rozwiązaniach. Dzisiaj analizujemy model odkrywania mapy - czy wspinanie się na wieże i powiązane z tym odblokowywanie pytajników powinno być w każdym sandboksie?
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
63 107 wyświetleń 11 lipca 2015
Najlepsze mody do Mount & Blade: Warband – sprawdzamy świetne modyfikacje
376 701 wyświetleń 31 marca 2016
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 672 wyświetlenia 17 marca 2014
Minecraft - jak zacząć?!
84 643 wyświetlenia 6 grudnia 2011
Komentarz: New Vegas > Fallout 3
40 628 wyświetleń 28 października 2010
Najtrudniejsza gra detektywistyczna jaka powstała
9 250 wyświetleń 13 stycznia 2016
Popularne na tvgry.pl
10 przypadków, gdy ograniczenia sprzętowe POLEPSZYŁY gry
106 wyświetleń 16 maja 2024
Gry CELOWO złe
148 wyświetleń 16 maja 2024
Polska gra z najbardziej realistycznym średniowieczem
145 wyświetleń 16 maja 2024
Jak za darmo zremasterować sobie grę
158 wyświetleń 16 maja 2024