Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8 (14:05)
Trochę o wypełnianiu przestrzeni.
Twórcy mają chrapkę na otwarte światy. Przez ostatnie lata powstało wystarczająco obszernych gier, żeby deweloperzy zdążyli wykształcić sobie pewne zasady, którymi kierują się przy kreowaniu map. W jaki sposób wypełniany był świat w Skyrim? Dlaczego Fallout 3 miał dorabiany obszar na ostatnią chwilę? Po co Wiedźmin 3 ma tyle pytajników? W tym materiale znajdziecie sporo na ten temat.
Wiedźmin 3 na najwyższym poziomie trudności - Geralt kontra Wiwerna Królewska
62 807 wyświetleń 2 czerwca 2015
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
19 029 wyświetleń 28 sierpnia 2016
STALKER: Cień Czarnobyla - jedna gra, tysiąc historii
34 810 wyświetleń 9 listopada 2013
Gramy w Mafia II!
90 057 wyświetleń 26 sierpnia 2010
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 514 wyświetleń 17 marca 2014
Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
440 044 wyświetlenia 3 października 2018
Popularne na tvgry.pl
10 gier, w których można zniszczyć wszystko
598 521 wyświetleń 4 sierpnia 2020
Kogo wkurzy GTA 6?
40 734 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
Dlaczego dorośli grają w gry dla dzieci?
695 wyświetleń 22 kwietnia 2024
Dlaczego kusza jest NAJLEPSZĄ bronią
729 995 wyświetleń 6 września 2021