Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7 (15:20)
Sekrety Rapture i Adama Jensena.
Nie każda gra wideo próbuje opowiedzieć historię, a jeśli już to robi, to jej twórcy mają do dyspozycji mnóstwo metod. Tak się składa, że jedna z nich jest dla naszego ulubionego medium unikatowa. Environmental storytelling, po polsku opowiadanie historii przez otoczenie, to zagnieżdżanie fabuły w miejscach, które gracz przemierza. Takie tytuły jak Deus Ex: Human Revolution, czy BioShock, korzystają z tego na potęgę, dzięki czemu możemy sami poznawać historię tych światów poprzez eksplorację.
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
19 016 wyświetleń 28 sierpnia 2016
Gramy w Mafia II!
90 049 wyświetleń 26 sierpnia 2010
Assassin's Creed: Odyssey konta rzeczywistość
440 044 wyświetlenia 3 października 2018
30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?
78 859 wyświetleń 6 sierpnia 2014
Jak sprawdza się Days Gone?
145 928 wyświetleń 16 czerwca 2017
Heavy Rain klimatów SF? Widzieliśmy Detroit: Become Human na E3 2016!
99 591 wyświetleń 15 czerwca 2016
Popularne na tvgry.pl
10 gier, w których można zniszczyć wszystko
598 521 wyświetleń 4 sierpnia 2020
Kogo wkurzy GTA 6?
40 734 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
Dlaczego dorośli grają w gry dla dzieci?
634 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
Dlaczego kusza jest NAJLEPSZĄ bronią
729 995 wyświetleń 6 września 2021