Przepraszamy.
Minimalny rozmiar ekranu dla tej strony to 320x240px.

komentarze (2) tvgry.pl telewizja dla graczy

Reboot, remake, remaster - gdzie leży różnica?

Moda na odnawianie

Reboot, remake, remaster - gdzie leży różnica?

Lincz na Call of Duty - czym Infinite Warfare wkurzyło graczy?

Przyszłość wykopana w kosmos

Lincz na Call of Duty - czym Infinite Warfare wkurzyło graczy?

Symulatory zabijania - czy gry uczą nas mordować?

Wirtualna przemoc kontra prawdziwe życie

Symulatory zabijania - czy gry uczą nas mordować?

8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo

Jak się projektuje ciekawą grę?

8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo

Między historią a mechaniką - jak Cywilizacja VI wplata historię w rozgrywkę

Przywódcy, cechy i hoplici

Między historią a mechaniką - jak Cywilizacja VI wplata historię w rozgrywkę

Milczenie znaczy wiele - jaką historię mogą opowiadać gry bez słów?

Czy tak się da?

Milczenie znaczy wiele - jaką historię mogą opowiadać gry bez słów?

Przekłamane screeny - marketing bullshotów

Photoshop nie tylko dla modelek.

Przekłamane screeny - marketing bullshotów

Skąd bierze się strach przed multiplayerem?

Stresujące starcia sieciowe

Skąd bierze się strach przed multiplayerem?

Nosem w ścianie, czyli sekrety w grach FPS

Sekrety sekretów, zakamarki zakamarków

Nosem w ścianie, czyli sekrety w grach FPS

Choroby i przypadłości gracza hardkorowego - co jest faktem a co mitem?

Bolący kciuk, boląca głowa i wszędzie widzę klocki

Choroby i przypadłości gracza hardkorowego - co jest faktem a co mitem?

Ubisoft zabójca hitów - jak wygaszane są kultowe serie

Brothers in Arms, Heroes, Prince of Persia.

Ubisoft zabójca hitów - jak wygaszane są kultowe serie

Trailer, gameplay, stream - czy zwiastuny gier pokazują za dużo?

Zwiastun na premierę, zwiastun historii, zwiastun rozgrywki, zwiastun kinowy...

Trailer, gameplay, stream - czy zwiastuny gier pokazują za dużo?

Depresja twórcy - gdy tworzenie gier przestaje być zabawne

Ból tworzenia

Depresja twórcy - gdy tworzenie gier przestaje być zabawne

Ile czasu trzeba, żeby naprawić "gotową" grę? Oto najdłużej łatane produkcje

300 łatek później...

Ile czasu trzeba, żeby naprawić

Kiedy sequel pozostawia niedosyt - Deus Ex: Rozłam Ludzkości vs Wiedźmin 2

Ach, ci łysi charyzmatyczni przeciwnicy.

Kiedy sequel pozostawia niedosyt - Deus Ex: Rozłam Ludzkości vs Wiedźmin 2

Skradzione hity - jak duże firmy wykorzystywały pomysły mniejszych

Cukierki walczą z ptakami.

Skradzione hity - jak duże firmy wykorzystywały pomysły mniejszych

Okrojone wersje PC gier - pieśń przeszłości czy standardowa praktyka?

Bo kiepskie porty to nie wszystko.

Okrojone wersje PC gier - pieśń przeszłości czy standardowa praktyka?

Wieczny wczesny dostęp - dla kogo wygodna jest niekończąca się alfa?

Gra będzie rozwijana... w nieskończoność

Wieczny wczesny dostęp - dla kogo wygodna jest niekończąca się alfa?

Na PC/konsoli nie zagrasz. Czy ekskluzywność tytułów ma jeszcze sens?

Różne podejścia różnych firm

Na PC/konsoli nie zagrasz. Czy ekskluzywność tytułów ma jeszcze sens?

Rozdmuchane oczekiwania wobec gier - wina producentów czy nasza łatwowierność?

Od No Man's Sky do szerszej dyskusji

Rozdmuchane oczekiwania wobec gier - wina producentów czy nasza łatwowierność?