Przepraszamy.
Minimalny rozmiar ekranu dla tej strony to 320x240px.

komentarze (2) tvgry.pl telewizja dla graczy

Fanowskie gry zbanowane przez wydawców

Nintendo Overkill.

Fanowskie gry zbanowane przez wydawców

Dlaczego remaster Crasha Bandicoota to zły pomysł? Krytycznie o polityce Sony

W cieniu The Last of Us 2

Dlaczego remaster Crasha Bandicoota to zły pomysł? Krytycznie o polityce Sony

Inwazja nudy, czyli marnowanie potencjału VR

Gdzie idziesz rzeczywistości wirtualna?

Inwazja nudy, czyli marnowanie potencjału VR

Mocne początki - jak dobrze zacząć historię w grze?

Spokojnie czy z przytupem?

Mocne początki - jak dobrze zacząć historię w grze?

Mentalność plemienna, czyli wojny fanbojów

Moja konsola jest lepsza niż twoja!

Mentalność plemienna, czyli wojny fanbojów

Dysonans ludonarracyjny, czyli hipokryzja gier

Gdy wrażliwa Lara morduje.

Dysonans ludonarracyjny, czyli hipokryzja gier

Gdzie zmierzasz Blizzardzie, czyli kup pan skrzyneczkę

Czy Zamieć ciągle zamiata?

Gdzie zmierzasz Blizzardzie, czyli kup pan skrzyneczkę

Reboot, remake, remaster - gdzie leży różnica?

Moda na odnawianie

Reboot, remake, remaster - gdzie leży różnica?

Lincz na Call of Duty - czym Infinite Warfare wkurzyło graczy?

Przyszłość wykopana w kosmos

Lincz na Call of Duty - czym Infinite Warfare wkurzyło graczy?

Symulatory zabijania - czy gry uczą nas mordować?

Wirtualna przemoc kontra prawdziwe życie

Symulatory zabijania - czy gry uczą nas mordować?

8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo

Jak się projektuje ciekawą grę?

8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo

Między historią a mechaniką - jak Cywilizacja VI wplata historię w rozgrywkę

Przywódcy, cechy i hoplici

Między historią a mechaniką - jak Cywilizacja VI wplata historię w rozgrywkę

Milczenie znaczy wiele - jaką historię mogą opowiadać gry bez słów?

Czy tak się da?

Milczenie znaczy wiele - jaką historię mogą opowiadać gry bez słów?

Przekłamane screeny - marketing bullshotów

Photoshop nie tylko dla modelek.

Przekłamane screeny - marketing bullshotów

Skąd bierze się strach przed multiplayerem?

Stresujące starcia sieciowe

Skąd bierze się strach przed multiplayerem?

Nosem w ścianie, czyli sekrety w grach FPS

Sekrety sekretów, zakamarki zakamarków

Nosem w ścianie, czyli sekrety w grach FPS

Choroby i przypadłości gracza hardkorowego - co jest faktem a co mitem?

Bolący kciuk, boląca głowa i wszędzie widzę klocki

Choroby i przypadłości gracza hardkorowego - co jest faktem a co mitem?

Ubisoft zabójca hitów - jak wygaszane są kultowe serie

Brothers in Arms, Heroes, Prince of Persia.

Ubisoft zabójca hitów - jak wygaszane są kultowe serie

Trailer, gameplay, stream - czy zwiastuny gier pokazują za dużo?

Zwiastun na premierę, zwiastun historii, zwiastun rozgrywki, zwiastun kinowy...

Trailer, gameplay, stream - czy zwiastuny gier pokazują za dużo?

Depresja twórcy - gdy tworzenie gier przestaje być zabawne

Ból tworzenia

Depresja twórcy - gdy tworzenie gier przestaje być zabawne