Przepraszamy.
Minimalny rozmiar ekranu dla tej strony to 320x240px.

technologia i grafika (2) tvgry.pl telewizja dla graczy

Najważniejsze i najbardziej przełomowe karty graficzne w historii

O akceleratorach 3D i nie tylko.

Najważniejsze i najbardziej przełomowe karty graficzne w historii

Żywioły gier wideo - WODA (odc. 1/4)

Znaczenie wody dla mechaniki gry, eksploracji, technologii

Żywioły gier wideo - WODA (odc. 1/4)

Zero cieni, zero trawy, zero twarzy - czy jest sens oszukiwać wymagania?

Granie na kalkulatorze.

Zero cieni, zero trawy, zero twarzy - czy jest sens oszukiwać wymagania?

Antyaliasing czy realistyczne włosy? Oto najbardziej wymagające parametry graficzne

Te opcje spalą ci kartę!

Antyaliasing czy realistyczne włosy? Oto najbardziej wymagające parametry graficzne

Czy DirectX 12 jest tym, na co czekali pecetowi gracze?

Subtelna rewolucja.

Czy DirectX 12 jest tym, na co czekali pecetowi gracze?

V-Sync, G-Sync, FreeSync - po co istnieją i jak działają?

Przebrzydła synchronizacja pionowa!

V-Sync, G-Sync, FreeSync - po co istnieją i jak działają?

Czym jest antyaliasing i dlaczego tak męczy komputer?

MSAA, FXAA, SMAA... zwariować można!

Czym jest antyaliasing i dlaczego tak męczy komputer?

Skąd się biorą wymagania sprzętowe gier?

Pójdzie, czy nie pójdzie...

Skąd się biorą wymagania sprzętowe gier?