Przepraszamy.
Minimalny rozmiar ekranu dla tej strony to 320x240px.

dekonstruktor (2) tvgry.pl telewizja dla graczy

Skąd się biorą wymagania sprzętowe gier?

Pójdzie, czy nie pójdzie...

Skąd się biorą wymagania sprzętowe gier?

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7

Sekrety Rapture i Adama Jensena.

Narracja przez otoczenie, czyli jak gry opowiadają historię bez słów - DEKONSTRUKTOR #7

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy

Da się? Oczywiście.

Sensowne, ciekawe i zabawne achievementy

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?

A może wręcz przeciwnie?

DEKONSTRUKTOR #6 - Czy achievementy psują gry?

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5

Te wskaźniki są ważniejsze niż myślisz!

Zmysły bohatera, czyli interfejs i jego funkcje w grach - DEKONSTRUKTOR #5

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość

Pikselowy szał!

Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?

Fotorealizm na wyciągnięcie ręki.

Fotogrametria - czy to przyszłość realistycznej grafiki w grach?

Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4

Jak umrzeć, to z klasą.

Game over! Po co nam śmierć w grach? - DEKONSTRUKTOR #4

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?

Sami zobaczcie, jaka jest różnica.

30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?

Filmy? W mojej grze? Cutsceny, czyli paradoks jakich mało - DEKONSTRUKTOR #3

"Da się to pominąć? Chcę grać!"

Filmy? W mojej grze? Cutsceny, czyli paradoks jakich mało - DEKONSTRUKTOR #3

Gry wstępne, czyli czemu pierwsze 5 minut ma znaczenie - DEKONSTRUKTOR #2

Dobry początek gry to połowa sukcesu.

Gry wstępne, czyli czemu pierwsze 5 minut ma znaczenie - DEKONSTRUKTOR #2

Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1

Być, albo nie być... za które dostanę więcej punktów "dobra"?

Jak żyć? Wybory moralne w grach - DEKONSTRUKTOR #1

Immersja w grach akcji - jak wciąga nas Dishonored?

Oto trzy rzeczy, dzięki którym czujemy się jak Corvo Attano.

Immersja w grach akcji - jak wciąga nas Dishonored?