Przepraszamy.
Minimalny rozmiar ekranu dla tej strony to 320x240px.

dekonstruktor tvgry.pl telewizja dla graczy

5 emocji, które gry wywołują po swojemu - rozgrywką

Szok. Stres. Strach. Radość!

5 emocji, które gry wywołują po swojemu - rozgrywką

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy

Systemy zapisu i ich różne cechy.

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy

Czujesz, że musisz zebrać wszystko? To wina gry

O znajdźkach i obsesyjnym szukaniu.

Czujesz, że musisz zebrać wszystko? To wina gry

Nadchodzi kolejna graficzna rewolucja - czym jest HDR?

Najwyższej jakości piksele!

Nadchodzi kolejna graficzna rewolucja - czym jest HDR?

8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo

Jak się projektuje ciekawą grę?

8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo

Ludzkie oko nie widzi 4K

Parę słów o rozdzielczości.

Ludzkie oko nie widzi 4K

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?

Co pozwala się lepiej wczuć?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?

Żałoba w moim gameplayu, czyli jak gry podejmują poważne tematy - DEKONSTRUKTOR #12

Alkohol, choroba, i super miodna mechanika!

Żałoba w moim gameplayu, czyli jak gry podejmują poważne tematy - DEKONSTRUKTOR #12

Nadchodzą kolejne konsole! Czy nowe PS4 i Xbox One dorównają pecetom?

O graniu w 4K i rewolucji sprzętowej.

Nadchodzą kolejne konsole! Czy nowe PS4 i Xbox One dorównają pecetom?

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach

Flara w moich oczach!

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo

Historie lepsze niż największe scenariusze.

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo

Antyaliasing czy realistyczne włosy? Oto najbardziej wymagające parametry graficzne

Te opcje spalą ci kartę!

Antyaliasing czy realistyczne włosy? Oto najbardziej wymagające parametry graficzne

Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10

A co, jeśli zrobić to dobrze?

Dwa razy ten sam poziom, czyli znienawidzony backtracking - DEKONSTRUKTOR #10

Jeśli mogę, to lepiej to zrobić! Do czego przyzwyczaiły nas gry? - DEKONSTRUKTOR #9

Sztuka odmawiania w grach wideo.

Jeśli mogę, to lepiej to zrobić! Do czego przyzwyczaiły nas gry? - DEKONSTRUKTOR #9

Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8

Trochę o wypełnianiu przestrzeni.

Widzisz te góry? Jak twórcy budują otwarte światy - DEKONSTRUKTOR #8

Czy DirectX 12 jest tym, na co czekali pecetowi gracze?

Subtelna rewolucja.

Czy DirectX 12 jest tym, na co czekali pecetowi gracze?

Jak przejść Skyrima w 40 minut, czyli szaleństwo speedrunningu

Dark Souls padło jeszcze szybciej.

Jak przejść Skyrima w 40 minut, czyli szaleństwo speedrunningu

V-Sync, G-Sync, FreeSync - po co istnieją i jak działają?

Przebrzydła synchronizacja pionowa!

V-Sync, G-Sync, FreeSync - po co istnieją i jak działają?

Czym jest antyaliasing i dlaczego tak męczy komputer?

MSAA, FXAA, SMAA... zwariować można!

Czym jest antyaliasing i dlaczego tak męczy komputer?

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?

Spójność i wiarygodność przede wszystkim!

Sekrety Białego Sadu – jak Wiedźmin 3 robi świetne pierwsze wrażenie?