Przepraszamy.
Minimalny rozmiar ekranu dla tej strony to 320x240px.

Czy Metro zyska na sandboksowych etapach? Od 2033 do Exodusu tvgry.pl

Filmy w wersji HD są dostępne na naszych serwisach dla posiadaczy Abonamentu Premium.

Abonament dla Ciebie Zobacz film w wersji SD
Zagłosuj: 119 25

Czy Metro zyska na sandboksowych etapach? Od 2033 do Exodusu

Wychodzimy z tuneli do otwartych poziomów

Metro Exodus to najlepsza gra targów E3 2017, której w sumie na targach nie pokazano. Mamy za to filmowy "target gameplay" - wizję, do której zmierzają twórcy. Co wiemy o nowej części serii i jak zmieni ona formułę dobrze działającą od Metro 2033?

E3 2017 strzelanki wideozapowiedź

Link do filmu: http://tvgry.pl/?ID=7115 Dodano: 16 czerwca 2017, 17:21 Czas trwania filmu: 11:13

Zobacz komentarze

Zobacz więcej:

RPG od twórców Life is Strange - Vampyr na E3 2017

Pomysłowe mechaniki w gatunku

RPG od twórców Life is Strange - Vampyr na E3 2017

Jak Call of Duty: WWII chce wrócić do korzeni

Brutalna kampania i stare rozwiązania

Jak Call of Duty: WWII chce wrócić do korzeni

Pierwsze wrażenia z Wolfenstein 2: The New Colossus

Blazkowicz powraca

Pierwsze wrażenia z Wolfenstein 2: The New Colossus

Niby DayZ, ale dla jednego gracza. Jak sprawdza się Days Gone?

State of Decay od Sony

Niby DayZ, ale dla jednego gracza. Jak sprawdza się Days Gone?

To miasto żyje grami - druga część wyprawy na E3 2017

Tyle historii, tyle atrakcji

To miasto żyje grami - druga część wyprawy na E3 2017

Dwójka wszystko robi lepiej - gramy w Mount and Blade 2: Bannerlord

Średniowieczna rzeź na jeszcze większą skalę

Dwójka wszystko robi lepiej - gramy w Mount and Blade 2: Bannerlord

Mario jako sandbox? Gramy w Super Mario Odyssey

Otwarty świat i magiczna czapka

Mario jako sandbox? Gramy w Super Mario Odyssey

Chloe przejmuje stery! Wrażenia z dodatku fabularnego do Uncharted 4

DLC na poziomie

Chloe przejmuje stery! Wrażenia z dodatku fabularnego do Uncharted 4

Far Cry 5 w akcji - nasze wrażenia z E3 2017

Wieś niewymownie piękna, inspirująca

Far Cry 5 w akcji - nasze wrażenia z E3 2017

Pirackie gry znowu w modzie. Pierwsze wrażenia z Sea of Thieves

Kooperacyjna wyspa skarbów

Pirackie gry znowu w modzie. Pierwsze wrażenia z Sea of Thieves
Zobacz komentarze

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
16.06.2017 18:18
ogrodov
25
Chorąży

Również miałem wrażenie że 'gameplay' exodus był renderingiem. Jednak Jon Bloch executive producer potwierdził w wywiadzie dla IGN że prezentowany gameplay był fragmentem levelu, dostępnym w późniejszym etapie gry. Co prawda rzecz była odpalona na devkicie XoneX (który jest mocniejszy od konsoli masowej produkcji), jednak można mieć duże nadzieje że gra rzeczywiście będzie prezentować podobny poziom.

16.06.2017 19:48
odpowiedz
ajax34
28
Porucznik

Dokładnie. To tylko gry, a ci się pindrzą i srają jakby to byl szczyt G7.

16.06.2017 20:23
odpowiedz
puci3104
102
Generał

Po tym jak zobaczyłem trailer tak się zajarałem, że wziąłem się po raz kolejny za książki. Mam nadzieję, że gra będzie polegała na przemierzaniu nie tylko powierzchni, ale też metra w otwartym trybie. Co do jakości gry jestem spokojny, bo poprzednie części mnie w nawet najmniejszym stopniu nie zawiodły.

16.06.2017 21:04
1
odpowiedz
Bukary
145
Senator

I kolejna uwaga do narratora/autora filmiku:

nie mówimy "every day man", tylko "everyman".

https://pl.wikipedia.org/wiki/Everyman

17.06.2017 17:08
odpowiedz
Wielki Gracz od 2000 roku
98
Konsul

Ten materiał jakiś taki... nijaki. Bez muzyki, dziwnie wypowiedziany, trochę o niczym. Zrobiony jakby na siłę, byle coś dodać.

17.06.2017 18:40
1
odpowiedz
AIDIDPl
95
PC-towiec

Gameplay z E3 był na silniku gry, tylko cała rozgrywka wyglądała na przerywnik, których jest pełno w poprzednich Metro. Jeśli chodzi o grafikę to prezentuje się niewiele lepiej jak Redux, mapy są bardziej otwarte i rozbudowane.

Ale nie widać tutaj jakiegoś sandboxa jak w STALKER. Jeśli chodzi o metro to chcę żeby misje i mapy były dłuższe i większe, a ekranów ładowania jak najmniej. Niech pod żadnym pozorem nie rezygnują z korytarzowych i ciasnych miejsc, niech ich będzie dużo a do celu misji niech prowadzi kilka takich przejść.

post wyedytowany przez AIDIDPl 2017-06-17 18:54:26
17.06.2017 19:18
odpowiedz
piotrxn
66
Konsul
9.0

Świetny materiał

18.06.2017 11:04
odpowiedz
Mastyl
159
Za godzinę pod Jubilatem

Właśnie chciałem zauważyć, że chyba Arashowi chodziło o everymana a nie everyday mana :) ale mnie uprzedzili.

18.06.2017 18:14
odpowiedz
1 odpowiedź
komenty
63
Senator

Ty w to po angielsku grałeś? Dziwne. Najlepszy klimat jest jak się gra w języku pierwotnym dla danej gry, ewentualnie z napisami.

18.06.2017 21:30
AIDIDPl
95
PC-towiec

Ja gram tylko w rosyjskie głosy i pl napisy. Wg mnie dużo lepszy i bardziej wiarygodny klimat.

18.06.2017 21:24
odpowiedz
1 odpowiedź
kaszanka9
77
Delbralstroperslerartor

Ha, a skąd to twórca wziął pomysł na fabułę? Bo jakoś nie widzę związku z tym, że jeździł metro, bo metro to nie jest w żadnym wypadku meritum fabuły tych gier, mięsko jest zupełnie inne.

20.06.2017 13:30
piotrxn
66
Konsul

I tu niestety się mylisz "Głuchowski zaczął pisać powieść jako nastolatek. Pomysł na książkę zrodził się, gdy jeszcze jako uczeń dojeżdżał do szkoły metrem z jednego jego krańca na drugi (godzina drogi w jedną stronę). Bohater książki pokonuje tę samą trasę, co autor w dzieciństwie, od stacji metra WOGN do stacji Arbacka (jedna ze stacji tworzących tzw. Polis)."

post wyedytowany przez piotrxn 2017-06-20 13:32:39
Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze