Przepraszamy.
Minimalny rozmiar ekranu dla tej strony to 320x240px.

5 emocji, które gry wywołują po swojemu - rozgrywką tvgry.pl

Filmy w wersji HD są dostępne na naszych serwisach dla posiadaczy Abonamentu Premium.

Abonament dla Ciebie Zobacz film w wersji SD
Zagłosuj: 243 6

5 emocji, które gry wywołują po swojemu - rozgrywką

Szok. Stres. Strach. Radość!

Mamy emocjonalne filmy, książki i gry. Każde wywołuje emocje po swojemu, czasami zgapiając od siebie nawzajem. Ale gry mają też swoje unikalne sposoby, wykorzystując przy tym rozgrywkę i interaktywność. Kacper Pitala opowiada o przykładach gier, które uderzają w mózg i serce gracza za pomocą swojej sekretnej gameplayowej broni.

dekonstruktor podsumowania

Link do filmu: http://tvgry.pl/?ID=6861 Dodano: 1 stycznia 2017, 18:19 Czas trwania filmu: 13:10

Zobacz komentarze

Zobacz więcej:

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy

Systemy zapisu i ich różne cechy.

F5 co sekundę - szybki zapis kontra checkpointy

Czujesz, że musisz zebrać wszystko? To wina gry

O znajdźkach i obsesyjnym szukaniu.

Czujesz, że musisz zebrać wszystko? To wina gry

Nadchodzi kolejna graficzna rewolucja - czym jest HDR?

Najwyższej jakości piksele!

Nadchodzi kolejna graficzna rewolucja - czym jest HDR?

8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo

Jak się projektuje ciekawą grę?

8 rzeczy, które Dark Souls może nauczyć gry wideo

Ludzkie oko nie widzi 4K

Parę słów o rozdzielczości.

Ludzkie oko nie widzi 4K

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?

Co pozwala się lepiej wczuć?

TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?

Żałoba w moim gameplayu, czyli jak gry podejmują poważne tematy - DEKONSTRUKTOR #12

Alkohol, choroba, i super miodna mechanika!

Żałoba w moim gameplayu, czyli jak gry podejmują poważne tematy - DEKONSTRUKTOR #12

Nadchodzą kolejne konsole! Czy nowe PS4 i Xbox One dorównają pecetom?

O graniu w 4K i rewolucji sprzętowej.

Nadchodzą kolejne konsole! Czy nowe PS4 i Xbox One dorównają pecetom?

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach

Flara w moich oczach!

Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo

Historie lepsze niż największe scenariusze.

Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo
Zobacz komentarze

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
01.01.2017 21:19
-1
wooda
27
Pretorianin

Patrzac na jakość merytoryczna twoich materiałów, powinieneś zastanowić się nad solowa kariera jako youtuber. Praca dla kogos jednak w pewien sposób ogranicza, jako wolny strzelec moglbys podejmowac tematy związane z grami, na które mainstreamowe media pozwolić sobie nie mogą.

01.01.2017 21:48
odpowiedz
1 odpowiedź
ajax34
24
Porucznik

Czy ja wiem? Na początku pewnie tak, ale gdy zacznie zarabiać milion rocznie to zacznie drzeć mordę jak rojo gimbojo i tak się skończy merytoryczny facet. Nikomu nie rządzę, ale Kacper powinien zostać w Tv gry najdłużej jak tylko się da.

01.01.2017 23:00
wooda
27
Pretorianin

Niekoniecznie, Totalbiscuit nie drze ryja pomimo sukcesu swojego kanalu.

post wyedytowany przez wooda 2017-01-01 23:02:37
02.01.2017 00:08
odpowiedz
Grimmjow Jeagerjaques
10
Legionista

Ja w grach lubię antagonistów, którzy wzbudzają twój gniew, ale nie dlatego że są źle zaprojektowani :P, tylko to swoista nienawiść jest zaplanowana przez twórców, kocham nienawidzić złe postacie, i najlepsze motywy są wtedy gdy dana postać cię nieziemsko wkurwi, i masz możliwość zabicia go, bądź zostawić w spokoju, np w Wiedźminie skurwiel Junior, ogólnie gry bazujące na gniewie na postaci fikcyjnej, najbardziej pozwalają wczuć się w protagonistę danej gry

02.01.2017 00:17
1
odpowiedz
1 odpowiedź
ogrodov
21
Chorąży

Jeśli mowa o różnorakich emocjach w grach, król jest tylko jeden, To the Moon.

02.01.2017 12:52
RubyOnRails
10
Legionista

Miejmy nadzieję, że druga część będzie równie dobra :)

02.01.2017 12:07
odpowiedz
Cobrasss
111
Senator

Bardzo lubię jak gra bawi się graczem poprzez umieszczenie dodatkowego paska odpowiadającemu jego stan psychiczny.

W Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth gdy bohatera psychika spadnie do zera to następuje koniec gry z powodu załamania nerwowego, A jeśli mieli w tym czasie w ręku pistolet to nasz bohater popełnia samobójstwo.

02.01.2017 20:48
1
odpowiedz
JackXP
63
Pretorianin

Kacper - jak zwykle profesjonalny materiał. ;)

Jak dla mnie genialnym przykładem misji która kumuluje w sobie różnego rodzaju emocje jest "That Special Someone" z GTA IV. Oto po 20 godzinach gry wreszcie trafiamy na od dawna poszukiwanego zdrajcę, osobę, która skupia cały gniew i nienawiść głównego bohatera. Widzimy w jakim jest stanie - to wrak człowieka. Bardzo istotne jest to, że mamy w tym momencie podjąć decyzję - zabić go lub nie. Słyszymy jednocześnie słowa wypowiadane przez Darko - że Niko dążąc do odnalezienia go stał się również mordercą, co czyni go nie mniej podłym od głównego antagonisty. Koniec końców - zarówno zabicie go jak i pozostawienie żywego nie przynosi głównemu bohaterowi spokoju. https://www.youtube.com/watch?v=I20Ywa2wPL4

02.01.2017 22:19
odpowiedz
Tupolew
5
Legionista

no nieźle.

03.01.2017 14:54
odpowiedz
Adrianun
104
Senator

Gdyby nie emocje to w grach nie byłoby nic ekscytującego. Świetny materiał!

05.01.2017 00:59
odpowiedz
Grzegorz Ryznar
10
Legionista

I można mówić o emocjach w sposób ciekawy, interesujący? Oczywiście, że można, tylko, że za materiał powinien odpowiadać odpowiedni redaktor. :) Świetna robota Kacper i aż boję się co by było, jakby autorem był Jordan...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze