Dysonans ludonarracyjny, czyli hipokryzja gier (15:49)
Gdy wrażliwa Lara morduje.
W roku 2007 Clint Hocking przedstawił branży pojęcie dysonansu ludonarracyjnego. Od tego czasu jest ono tematem wielu debat, które dotyczą gier oraz opowiadanych w nich historii. Jedni twierdzą, że jest to dowód na hipokryzję gier, drudzy, że to kompletnie nie przeszkadza. Nachylmy się nieco nad tym tematem.

Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
944 287 wyświetleń 28 marca 2016

Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
68 258 wyświetleń 6 marca 2014

Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
66 079 wyświetleń 11 lipca 2015

Komentarz: New Vegas > Fallout 3
42 921 wyświetleń 28 października 2010

Jak cenzuruje i okraja się gry w Niemczech?
14 647 wyświetleń 31 stycznia 2017

Czy wysoka popularność szkodzi Dark Souls?
51 979 wyświetleń 19 maja 2016
Popularne na tvgry.pl

Niepozorni NPC, którzy byli groźniejsi od bossów
1 028 873 wyświetlenia 27 października 2019

5 zagadek, których gracze nigdy nie rozwiążą
668 536 wyświetleń 10 grudnia 2019

10 buildów postaci, które zniszczyły balans
1 007 883 wyświetlenia 28 marca 2019

10 największych bossów z gier
959 618 wyświetleń 26 lutego 2019