Dysonans ludonarracyjny, czyli hipokryzja gier (15:49)
Gdy wrażliwa Lara morduje.
W roku 2007 Clint Hocking przedstawił branży pojęcie dysonansu ludonarracyjnego. Od tego czasu jest ono tematem wielu debat, które dotyczą gier oraz opowiadanych w nich historii. Jedni twierdzą, że jest to dowód na hipokryzję gier, drudzy, że to kompletnie nie przeszkadza. Nachylmy się nieco nad tym tematem.
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
62 869 wyświetleń 11 lipca 2015
Komentarz: New Vegas > Fallout 3
40 435 wyświetleń 28 października 2010
Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
23 189 wyświetleń 1 lipca 2015
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 454 wyświetlenia 17 marca 2014
Jak długo możesz grać w jedną grę?
418 725 wyświetleń 27 lipca 2017
Toksyczne społeczności - gry sieciowe, w których obrażą Twoją matkę
9 801 wyświetleń 7 marca 2016
Popularne na tvgry.pl
Sekret góry Chiliad - największa tajemnica GTA V
36 404 wyświetlenia 8 kwietnia 2024
Patologiczna praktyka oszukiwania graczy musi się skończyć
35 108 wyświetleń 8 kwietnia 2024
Kultowa gra o Reksiu, której fani nie dają umrzeć
31 134 wyświetlenia 8 kwietnia 2024
Najbardziej absurdalne zmiany z patchy
27 813 wyświetleń 8 kwietnia 2024