Nieudolne lokowanie produktu w grach - dlaczego product placement nie zawsze wychodzi? (8:12)
Kup baterie do latarki
Lokowanie produktu, czyli product placement, to coraz popularniejsza forma subtelnej reklamy. Trafiła ona także do gier wideo. Oto zestawienie najmniej udolnych prób product placementu i staramy się wytłumaczyć, dlaczego nie jest to tak łatwe, jak się wydaje.
Komentarz: New Vegas > Fallout 3
40 483 wyświetlenia 28 października 2010
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
62 913 wyświetleń 11 lipca 2015
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 507 wyświetleń 17 marca 2014
Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
23 231 wyświetleń 1 lipca 2015
Gdy gra kasuje nam sejwy
19 622 wyświetlenia 19 kwietnia 2017
Jak długo możesz grać w jedną grę?
418 725 wyświetleń 27 lipca 2017
Popularne na tvgry.pl
Kogo wkurzy GTA 6?
4 969 wyświetleń 22 kwietnia 2024
6 złych z gier, którzy mieli rację
1 350 447 wyświetleń 3 lutego 2018
Samochodowy sandboks z promilami. Ruszamy do Finlandii w My Summer Car
201 047 wyświetleń 28 października 2016
2 aktorów, 1 Geralt (ft. Jacek Rozenek, Doug Cockle)
162 061 wyświetleń 18 kwietnia 2023