Jakim cudem w grach się strzela? O projektowaniu strzelanin FPS (14:14)
Jak powstają FPS-y
Co jest trudnego w zaprojektowaniu strzelaniny? Przecież to chyba najmniej ambitny gatunek... Opiera się on jednak na czystym gameplayu i perspektywie pierwszej osoby. Jak wyglądają pierwsze kroki w kierunku stworzenia FPS-a? Jakie są przeszkody przy projektowaniu map? Co wyróżnia multi od singla? Jak balansuje się broń?
Dlaczego niektórzy grają NA ODWRÓT?
755 792 wyświetlenia 3 września 2017
B.J. Blazkowicz mówi po polsku – polskie akcenty w Wolfenstein: The New Order
79 930 wyświetleń 21 maja 2014
STALKER: Cień Czarnobyla - jedna gra, tysiąc historii
34 776 wyświetleń 9 listopada 2013
Najlepsza kampania fabularna w Battlefieldzie? Wracamy do Bad Company 2!
22 069 wyświetleń 17 grudnia 2014
Polacy bohaterami Call of Duty – patriotyczny powrót do Call of Duty 3
47 015 wyświetleń 11 listopada 2014
Medal of Honor: Airborne - ostatni wystrzał serii na II wojnie światowej
31 037 wyświetleń 7 lipca 2014
Popularne na tvgry.pl
Kogo wkurzy GTA 6?
3 196 wyświetleń 22 kwietnia 2024
6 złych z gier, którzy mieli rację
1 350 447 wyświetleń 3 lutego 2018
Samochodowy sandboks z promilami. Ruszamy do Finlandii w My Summer Car
201 047 wyświetleń 28 października 2016
2 aktorów, 1 Geralt (ft. Jacek Rozenek, Doug Cockle)
162 061 wyświetleń 18 kwietnia 2023