Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach (14:53)
Flara w moich oczach!
W grach pojawia się coraz więcej różnorakich efektów, które budzą mieszane uczucia. Aberracja chromatyczna, motion blur, bloom, filmowe ziarno i różne inne wynalazki czerpane są głównie z filmu oraz fotografii. Jaka jest ich pierwotna forma? Co robią w grach, jak są generowane i ile mocy obliczeniowej zużywają? Kacper Pitala odpowiada na pytania o postprocesy.
Ludzkie oko nie widzi 4K
768 538 wyświetleń 11 września 2016
Czy w strzelanki da się grać na padzie?
395 379 wyświetleń 20 listopada 2017
Po co nam bloom i aberracja chromatyczna? Sekrety efektów postprocesowych w grach
35 395 wyświetleń 19 czerwca 2016
Dlaczego loadingi są takie DŁUGIE?
190 343 wyświetlenia 6 lipca 2018
Czy 4K ma sens? 900p to zło? - gry i rozdzielczość
41 941 wyświetleń 9 listopada 2014
Dlaczego w grach znikają ciała wrogów?
341 591 wyświetleń 28 marca 2019
Popularne na tvgry.pl
Kogo wkurzy GTA 6?
3 962 wyświetlenia 22 kwietnia 2024
6 złych z gier, którzy mieli rację
1 350 447 wyświetleń 3 lutego 2018
Samochodowy sandboks z promilami. Ruszamy do Finlandii w My Summer Car
201 047 wyświetleń 28 października 2016
2 aktorów, 1 Geralt (ft. Jacek Rozenek, Doug Cockle)
162 061 wyświetleń 18 kwietnia 2023