Po co mi fabuła, skoro mogę stworzyć własną? Narracja emergentna w grach wideo (12:34)
Historie lepsze niż największe scenariusze.
Niektóre gry upodabniają się do filmów, inne do książek, a jeszcze inne robią coś zupełnie nowego. Generowanie opowieści w locie, poprzez rozgrywkę i różne losowe systemy, to coś, czego mogą doświadczyć tylko gracze. Przy odrobinie wyobraźni, jedna gra jest wstanie stworzyć setki różnych opowieści, unikalnych dla gracza. Kacper Pitala bada to zjawisko, znane jako narracja emergentna, czy też oryginalnie, emergent narrative. Co jest lepsze: historia z Shadow of Mordor, czy z The Last of Us?
TPP vs FPP - czy widok z oczu bohatera jest lepszy niż zza pleców?
18 993 wyświetlenia 28 sierpnia 2016
Komentarz: New Vegas > Fallout 3
40 477 wyświetleń 28 października 2010
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
62 909 wyświetleń 11 lipca 2015
Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
23 229 wyświetleń 1 lipca 2015
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 501 wyświetleń 17 marca 2014
Gdy gra kasuje nam sejwy
19 622 wyświetlenia 19 kwietnia 2017
Popularne na tvgry.pl
Kogo wkurzy GTA 6?
4 313 wyświetleń 22 kwietnia 2024
6 złych z gier, którzy mieli rację
1 350 447 wyświetleń 3 lutego 2018
Samochodowy sandboks z promilami. Ruszamy do Finlandii w My Summer Car
201 047 wyświetleń 28 października 2016
2 aktorów, 1 Geralt (ft. Jacek Rozenek, Doug Cockle)
162 061 wyświetleń 18 kwietnia 2023