Flesze przy ściance - celebryci promujący gry (14:43)
Bo trailer to za mało.
Świat wirtualnej rozrywki to ogromny biznes. Wraz z rozwojem gier wydawcy stwierdzili, że konieczne jest znalezienie nowych form dotarcia do klienta. I nie chodzi tu o ludzi, którzy interesują się grami i śledzą wydarzenia z branży. W tym miejscu pojawiają się celebryci. Swoją obecnością promują przeróżne marki oraz produkty, a gry to przecież też jest produkt. Czy jest w ogóle sens zatrudniania celebrytów do promowania gier? Zastanowimy się nad tym w tym materiale.
Nagie mody, rozbierające cheaty - wolność czy patologia?
941 745 wyświetleń 28 marca 2016
Najwięksi hardkorowcy gier wideo - ile godzin można spędzić przy jednej grze?
23 022 wyświetlenia 1 lipca 2015
Tajemnice zakończenia Batman: Arkham Knight - analiza finału
62 702 wyświetlenia 11 lipca 2015
Dark Souls II vs Dark Souls - dwójka lepsza i łatwiejsza? - komentarz
24 313 wyświetleń 17 marca 2014
Komentarz: New Vegas > Fallout 3
40 280 wyświetleń 28 października 2010
Drugie życie Diablo III - jak Blizzard uratował swojego hack'n'slasha?
65 570 wyświetleń 6 marca 2014
Popularne na tvgry.pl
W co NAPRAWDĘ grają dziewczyny w Polsce?
592 wyświetlenia 25 marca 2024
Tęsknisz za NFS: Underground? Musisz w to zagrać
8 677 wyświetleń 25 marca 2024
Jak zamieniono grę w hit przez... zmianę kamery
329 wyświetleń 25 marca 2024
Pogromca Diablo! W czym Last Epoch jest lepszy od Diablo IV?
299 wyświetleń 25 marca 2024